Проблем с ускорението на Е91 330хд
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Gqbriel написа:xerial написа:vanko242 написа:memorex написа:http://www.youtube.com/watch?v=3zUSuj8VpcI
нормално ускорение......като на автора на поста.
То това е автора на темата![]()
Прочети описанието на клипа
С айфонЪ ги замервам 7.5 0-100 и 14.7 0-160 ...тези разлики с неговото отчитане са сериозно от над секунда а до 160 над 2.5..аз гледам клипа и пускам брояча..ако някой друг може да се пробва...а ако наистина се доближава до тези 7.5 ,тази разлика от 0.5 заводски данни (които за мен не са много реални)...могат да са гуми+настилка+качество гориво
Е точно каквото и предполагах . На клипа ясно се вижда , че колата тръгва от "празни" обороти


- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Колега, добре си е колата, нормално е на стара кола да и паднат малко показателите.
А това с тръгването от спирачка е кофти идея, за този модел и тази скоростна кутия
Някой може ли да потвърди, че именно така работи launch control-а, "задържа спирачките с електроника"?
А това с тръгването от спирачка е кофти идея, за този модел и тази скоростна кутия

Някой може ли да потвърди, че именно така работи launch control-а, "задържа спирачките с електроника"?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Shadowed написа:Колега, добре си е колата, нормално е на стара кола да и паднат малко показателите.
А това с тръгването от спирачка е кофти идея, за този модел и тази скоростна кутия![]()
Някой може ли да потвърди, че именно така работи launch control-а, "задържа спирачките с електроника"?
Ако нямаш лаунч,и направиш номера със спирачката стабилно няколко пъти - не мисля,че е разумно въобще...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
То и да тръгнеш като хората с кола с ръчни скорости не е разумо за съединителя . Който иска потвърдждение за лоунч контрола - има гугъл, има ютюб . Ето един старт на 550их със нормална 8 степенна кутия с хдр.трансфр. БЕЗ лоунч контрол
http://www.youtube.com/watch?v=MGMzKTrDlA0
0:49 мин .
http://www.youtube.com/watch?v=MGMzKTrDlA0
0:49 мин .
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
утре ще ти снимам 0-100 на Е91 330xd може да го наложиш с твоето... или колата е бъгава или ти не можеш да мериш 

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Shadowed написа:Колега, добре си е колата, нормално е на стара кола да и паднат малко показателите.
А това с тръгването от спирачка е кофти идея, за този модел и тази скоростна кутия![]()
Някой може ли да потвърди, че именно така работи launch control-а, "задържа спирачките с електроника"?
единствените кутии с лаунч контрол са SMG и DCT .. Всичко друго е бал с маски.
Launch Control-а по принцип (и най-грубо казано) държи гумите в определена слип граница посредством отделяне и притискане (обратно) на съединителя. Представи си множество докосвания на съединителя и притискателя за секунда .. затова и загрява, съответно не е препоръчително да се прави ежедневно. След поредица от настройки в стил - натисни бибитката, отвори сенника, плясни с ръце и пусни фаровете за мъгла ... на Е9х М и F10 M излиза знаменце на таблото, което означава, че Launch Control-а е активиран .. натискаш спирачката и газта след това, държейки или перото или лоста на позиция "-". Оборотите стоят на около 3000/4000 могат да се бутат от темпомата .. като пуснеш колата тръгва със свирене на гуми, но не се окопава в пушаци. Или с думи кратки - спирачките държиш ти.. не електрониката. Принципа на работа е един и същ при повечето автомобили със стандартен LC - било то Ferrari, Lambo и т.н.
- ИвИр
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 7.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: трезвен
- Мечтае да кара: Машината на времето
- Детайли за колата: намръщено комби
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Пичове, открехнах се на т.н. номер със спирачката и ги направи 0-100км/ч за 7.3 секунди.
тръгване от 2000 об.мин, съвсем различно нещо! А гумите са ми супер зле принципно...


- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
acho.rs написа:То и да тръгнеш като хората с кола с ръчни скорости не е разумо за съединителя . Който иска потвърдждение за лоунч контрола - има гугъл, има ютюб . Ето един старт на 550их със нормална 8 степенна кутия с хдр.трансфр. БЕЗ лоунч контрол
http://www.youtube.com/watch?v=MGMzKTrDlA0
0:49 мин .
Колега, как може да си толкова негативен и все с рогата напред? Не съм никой, който да те съди за това какъв си, просто коментирам. Според твоите изказвания, можем да затворим форума, защото в Google и Youtube има всичко.
Turturelo написа:единствените кутии с лаунч контрол са SMG и DCT .. Всичко друго е бал с маски.
Launch Control-а по принцип (и най-грубо казано) държи гумите в определена слип граница посредством отделяне и притискане (обратно) на съединителя. Представи си множество докосвания на съединителя и притискателя за секунда .. затова и загрява, съответно не е препоръчително да се прави ежедневно. След поредица от настройки в стил - натисни бибитката, отвори сенника, плясни с ръце и пусни фаровете за мъгла ... на Е9х М и F10 M излиза знаменце на таблото, което означава, че Launch Control-а е активиран .. натискаш спирачката и газта след това, държейки или перото или лоста на позиция "-". Оборотите стоят на около 3000/4000 могат да се бутат от темпомата .. като пуснеш колата тръгва със свирене на гуми, но не се окопава в пушаци. Или с думи кратки - спирачките държиш ти.. не електрониката. Принципа на работа е един и същ при повечето автомобили със стандартен LC - било то Ferrari, Lambo и т.н.
Благодаря за разясненията, колега

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Не съм тръгнал с рогата напред - казах нещо няколко пъти , нещо доста елемнтарно , което е лесно да се провери . Не приемай тона ми за обиден !
Към автора - браво , само не се изкушавай да го правиш често , че така един състезател, после наля няколко хиляди в кутията
Към автора - браво , само не се изкушавай да го правиш често , че така един състезател, после наля няколко хиляди в кутията

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
ИвИр написа:Пичове, открехнах се на т.н. номер със спирачката и ги направи 0-100км/ч за 7.3 секунди.тръгване от 2000 об.мин, съвсем различно нещо! А гумите са ми супер зле принципно...
Този от клипа време ли мереше или тръгна за хляб


има една програма за iPhone - PocketDyno+ която е изненадващо точна. нея може да ползвате за подобни замервания. там съм постигал 0-100км/ч за 5.73сек и 0-150км/ч за 10.94сек.
по въпроса със старта на спирачка - не е препоръчително да се прави често понеже загрява маслото в кутията. аз съм правил стартове с на брат ми 1-цата която е 197 коня дизел и 409НМ, но никога повече от 2 поред. като цяло не е добра идея да се свиква така, освен нещо светофарно или на 400м...
колегата Shadowed споменава, че не е добра идея да се тръгва така с такава кола. проблемът идва от там, че като е 4x4, трансмисията се товари доста на старта понеже намира сцепление много лесно. докато кола на един мост като си превърти гумите не товари толкова много кутията при стартa.
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
А и как ще тръгвате на ХД от 2000 оборота.
Оборотомера в червеното, и тогава пускате съединителя (или спирачката)
Оборотомера в червеното, и тогава пускате съединителя (или спирачката)

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
JTD написа:А и как ще тръгвате на ХД от 2000 оборота.
Оборотомера в червеното, и тогава пускате съединителя (или спирачката)
да да така си е за ръчка ама тука коментираме как да се изнасили нежно автомата на старт

като сме правили гонки с приятели, които карат 4x4 баш така стартират и пада голямо дране на старта, не мога си чуя мисълта. нито предно, нито задно могат да си позволят да стартират с цялата газ особено ако са по-силни...
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
bai_ILIA написа:JTD написа:А и как ще тръгвате на ХД от 2000 оборота.
Оборотомера в червеното, и тогава пускате съединителя (или спирачката)
да да така си е за ръчка ама тука коментираме как да се изнасили нежно автомата на старт![]()
като сме правили гонки с приятели, които карат 4x4 баш така стартират и пада голямо дране на старта, не мога си чуя мисълта. нито предно, нито задно могат да си позволят да стартират с цялата газ особено ако са по-силни...
Ами няма да изнасилваш "нежно" автомата.
Или го даваш хардкор или си седиш мирно на гъза.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
ИвИр написа: А гумите са ми супер зле принципно...
според мен подписа ти е зле ама това е друга тема

JTD написа: А и как ще тръгвате на ХД от 2000 оборота.
Оборотомера в червеното, и тогава пускате съединителя (или спирачката)
Много ти се моля да ми покажеш как вкарваш 330xd в червеното с автоматик .. и тръгваш. И също как правиш старт на 330xd с оборотомер в червеното и пускаш съединителя .. Моля те

bai_ILIA написа:гумите нямат особено значение за ускорението понеже е 4x4 и има сцепление
Разбира се, че има .. моето си завърта 4 нови PS2-ки, а комплект галоши си ги пали на старта отвсякъде и 4-те. (всичко сток).
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Turturelo написа:Много ти се моля да ми покажеш как вкарваш 330xd в червеното с автоматик .. и тръгваш. И също как правиш старт на 330xd с оборотомер в червеното и пускаш съединителя .. Моля теМного ме кефи да чета надъхани постове.
В момента мога да ти демонстрирам на ръчна кутия.
Автомата се вкарва и той много лесно в червеното.
Получаваш телефона на ЛС, като държа да ми се обадиш, да дойда да ти покажа как ще тръгна с 330хд от червената зона (след 4500 оборота). След това държа да напишеш в тази тема как говориш неща, колкото да не заспиш !!!
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани