Проблем с ускорението на Е91 330хд

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от acho.rs » 12 Сеп 2012, 13:59

Gqbriel написа:
xerial написа:
vanko242 написа:
memorex написа:http://www.youtube.com/watch?v=3zUSuj8VpcI

нормално ускорение......като на автора на поста.


То това е автора на темата :mhihi:

Прочети описанието на клипа :winky:


С айфонЪ ги замервам 7.5 0-100 и 14.7 0-160 ...тези разлики с неговото отчитане са сериозно от над секунда а до 160 над 2.5..аз гледам клипа и пускам брояча..ако някой друг може да се пробва...а ако наистина се доближава до тези 7.5 ,тази разлика от 0.5 заводски данни (които за мен не са много реални)...могат да са гуми+настилка+качество гориво

Е точно каквото и предполагах . На клипа ясно се вижда , че колата тръгва от "празни" обороти :help: Как искате максимално ускорение , когато тръгвате от 700 оборота :conf:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от Shadowed » 12 Сеп 2012, 16:03

Колега, добре си е колата, нормално е на стара кола да и паднат малко показателите.

А това с тръгването от спирачка е кофти идея, за този модел и тази скоростна кутия :no:

Някой може ли да потвърди, че именно така работи launch control-а, "задържа спирачките с електроника"?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от Gqbriel » 12 Сеп 2012, 16:42

Shadowed написа:Колега, добре си е колата, нормално е на стара кола да и паднат малко показателите.

А това с тръгването от спирачка е кофти идея, за този модел и тази скоростна кутия :no:

Някой може ли да потвърди, че именно така работи launch control-а, "задържа спирачките с електроника"?


Ако нямаш лаунч,и направиш номера със спирачката стабилно няколко пъти - не мисля,че е разумно въобще...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от acho.rs » 12 Сеп 2012, 17:40

То и да тръгнеш като хората с кола с ръчни скорости не е разумо за съединителя . Който иска потвърдждение за лоунч контрола - има гугъл, има ютюб . Ето един старт на 550их със нормална 8 степенна кутия с хдр.трансфр. БЕЗ лоунч контрол
http://www.youtube.com/watch?v=MGMzKTrDlA0
0:49 мин .

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от Turturelo » 12 Сеп 2012, 20:54

утре ще ти снимам 0-100 на Е91 330xd може да го наложиш с твоето... или колата е бъгава или ти не можеш да мериш :conf:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от Turturelo » 12 Сеп 2012, 21:02

Shadowed написа:Колега, добре си е колата, нормално е на стара кола да и паднат малко показателите.

А това с тръгването от спирачка е кофти идея, за този модел и тази скоростна кутия :no:

Някой може ли да потвърди, че именно така работи launch control-а, "задържа спирачките с електроника"?


единствените кутии с лаунч контрол са SMG и DCT .. Всичко друго е бал с маски.

Launch Control-а по принцип (и най-грубо казано) държи гумите в определена слип граница посредством отделяне и притискане (обратно) на съединителя. Представи си множество докосвания на съединителя и притискателя за секунда .. затова и загрява, съответно не е препоръчително да се прави ежедневно. След поредица от настройки в стил - натисни бибитката, отвори сенника, плясни с ръце и пусни фаровете за мъгла ... на Е9х М и F10 M излиза знаменце на таблото, което означава, че Launch Control-а е активиран .. натискаш спирачката и газта след това, държейки или перото или лоста на позиция "-". Оборотите стоят на около 3000/4000 могат да се бутат от темпомата .. като пуснеш колата тръгва със свирене на гуми, но не се окопава в пушаци. Или с думи кратки - спирачките държиш ти.. не електрониката. Принципа на работа е един и същ при повечето автомобили със стандартен LC - било то Ferrari, Lambo и т.н.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: трезвен
Мечтае да кара: Машината на времето
Детайли за колата: намръщено комби

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от ИвИр » 12 Сеп 2012, 23:10

Пичове, открехнах се на т.н. номер със спирачката и ги направи 0-100км/ч за 7.3 секунди. :) тръгване от 2000 об.мин, съвсем различно нещо! А гумите са ми супер зле принципно...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от Shadowed » 13 Сеп 2012, 8:10

acho.rs написа:То и да тръгнеш като хората с кола с ръчни скорости не е разумо за съединителя . Който иска потвърдждение за лоунч контрола - има гугъл, има ютюб . Ето един старт на 550их със нормална 8 степенна кутия с хдр.трансфр. БЕЗ лоунч контрол
http://www.youtube.com/watch?v=MGMzKTrDlA0
0:49 мин .


Колега, как може да си толкова негативен и все с рогата напред? Не съм никой, който да те съди за това какъв си, просто коментирам. Според твоите изказвания, можем да затворим форума, защото в Google и Youtube има всичко.

Turturelo написа:единствените кутии с лаунч контрол са SMG и DCT .. Всичко друго е бал с маски.

Launch Control-а по принцип (и най-грубо казано) държи гумите в определена слип граница посредством отделяне и притискане (обратно) на съединителя. Представи си множество докосвания на съединителя и притискателя за секунда .. затова и загрява, съответно не е препоръчително да се прави ежедневно. След поредица от настройки в стил - натисни бибитката, отвори сенника, плясни с ръце и пусни фаровете за мъгла ... на Е9х М и F10 M излиза знаменце на таблото, което означава, че Launch Control-а е активиран .. натискаш спирачката и газта след това, държейки или перото или лоста на позиция "-". Оборотите стоят на около 3000/4000 могат да се бутат от темпомата .. като пуснеш колата тръгва със свирене на гуми, но не се окопава в пушаци. Или с думи кратки - спирачките държиш ти.. не електрониката. Принципа на работа е един и същ при повечето автомобили със стандартен LC - било то Ferrari, Lambo и т.н.


Благодаря за разясненията, колега :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от acho.rs » 13 Сеп 2012, 20:32

Не съм тръгнал с рогата напред - казах нещо няколко пъти , нещо доста елемнтарно , което е лесно да се провери . Не приемай тона ми за обиден !
Към автора - браво , само не се изкушавай да го правиш често , че така един състезател, после наля няколко хиляди в кутията :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от bai_ILIA » 14 Сеп 2012, 1:24

ИвИр написа:Пичове, открехнах се на т.н. номер със спирачката и ги направи 0-100км/ч за 7.3 секунди. :) тръгване от 2000 об.мин, съвсем различно нещо! А гумите са ми супер зле принципно...


Този от клипа време ли мереше или тръгна за хляб :mrgreen: 7.3сек до 100км/ч звучи доста по-реално колега. верно Х-совете са много тежки ама все пак с този мотор има много добра динамика. гумите нямат особено значение за ускорението понеже е 4x4 и има сцепление. при мен примерно гумите имат огромно значение при 600НМ на един мост...борбата за сцепление е доста забавна :driving:

има една програма за iPhone - PocketDyno+ която е изненадващо точна. нея може да ползвате за подобни замервания. там съм постигал 0-100км/ч за 5.73сек и 0-150км/ч за 10.94сек.

по въпроса със старта на спирачка - не е препоръчително да се прави често понеже загрява маслото в кутията. аз съм правил стартове с на брат ми 1-цата която е 197 коня дизел и 409НМ, но никога повече от 2 поред. като цяло не е добра идея да се свиква така, освен нещо светофарно или на 400м...

колегата Shadowed споменава, че не е добра идея да се тръгва така с такава кола. проблемът идва от там, че като е 4x4, трансмисията се товари доста на старта понеже намира сцепление много лесно. докато кола на един мост като си превърти гумите не товари толкова много кутията при стартa.
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от JTD » 14 Сеп 2012, 12:40

А и как ще тръгвате на ХД от 2000 оборота.
Оборотомера в червеното, и тогава пускате съединителя (или спирачката) :lol:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от bai_ILIA » 14 Сеп 2012, 13:05

JTD написа:А и как ще тръгвате на ХД от 2000 оборота.
Оборотомера в червеното, и тогава пускате съединителя (или спирачката) :lol:


да да така си е за ръчка ама тука коментираме как да се изнасили нежно автомата на старт :mrgreen:

като сме правили гонки с приятели, които карат 4x4 баш така стартират и пада голямо дране на старта, не мога си чуя мисълта. нито предно, нито задно могат да си позволят да стартират с цялата газ особено ако са по-силни...
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от JTD » 14 Сеп 2012, 18:07

bai_ILIA написа:
JTD написа:А и как ще тръгвате на ХД от 2000 оборота.
Оборотомера в червеното, и тогава пускате съединителя (или спирачката) :lol:


да да така си е за ръчка ама тука коментираме как да се изнасили нежно автомата на старт :mrgreen:

като сме правили гонки с приятели, които карат 4x4 баш така стартират и пада голямо дране на старта, не мога си чуя мисълта. нито предно, нито задно могат да си позволят да стартират с цялата газ особено ако са по-силни...

Ами няма да изнасилваш "нежно" автомата.
Или го даваш хардкор или си седиш мирно на гъза. :D
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от Turturelo » 15 Сеп 2012, 9:06

ИвИр написа: А гумите са ми супер зле принципно...


според мен подписа ти е зле ама това е друга тема :mhihi:


JTD написа: А и как ще тръгвате на ХД от 2000 оборота.
Оборотомера в червеното, и тогава пускате съединителя (или спирачката)

Много ти се моля да ми покажеш как вкарваш 330xd в червеното с автоматик .. и тръгваш. И също как правиш старт на 330xd с оборотомер в червеното и пускаш съединителя .. Моля те :bowdown: Много ме кефи да чета надъхани постове.

bai_ILIA написа:гумите нямат особено значение за ускорението понеже е 4x4 и има сцепление

Разбира се, че има .. моето си завърта 4 нови PS2-ки, а комплект галоши си ги пали на старта отвсякъде и 4-те. (всичко сток).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от JTD » 15 Сеп 2012, 13:00

Turturelo написа:Много ти се моля да ми покажеш как вкарваш 330xd в червеното с автоматик .. и тръгваш. И също как правиш старт на 330xd с оборотомер в червеното и пускаш съединителя .. Моля те :bowdown: Много ме кефи да чета надъхани постове.

В момента мога да ти демонстрирам на ръчна кутия.
Автомата се вкарва и той много лесно в червеното.

Получаваш телефона на ЛС, като държа да ми се обадиш, да дойда да ти покажа как ще тръгна с 330хд от червената зона (след 4500 оборота). След това държа да напишеш в тази тема как говориш неща, колкото да не заспиш !!!
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook