За или против лекия маховик

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

За или против лекия маховик

За
66
69%
Против
29
31%
 
Общо гласове : 95
.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: За или против лекия маховик

Мнение от vladye » 02 Сеп 2012, 22:45

с 3.45 диф, шоршифтър и 6.3 маховик, 2.8-цата тръгва доста приятно още от ниските.
с две ръце за, редовно пътувам и извънградско и не мога да кажа, че минусите са толкова значителни дори там.
virtue and tranquillity

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: За или против лекия маховик

Мнение от БаЯн » 02 Сеп 2012, 23:29

Общо взето всички изводи водят до това че лекия маховик е като един голям + от колкото където повечето са против и само говорят че се губи въртящ момент и т.н. М54Б30 вал и всмукателен от м50б20 на 2.8цата е прилично според мен :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: За или против лекия маховик

Мнение от Jordana » 02 Сеп 2012, 23:38

Няма как да се губи въртящ момент от по лек маховик.Дори има повишаване заради по малката маса железа които развърта двигателя.При статични постоянни обороти е без значение но при ускоряване има плюс във въртящия момент на двигателя.Тоест той е същия но са по малки загубите за ускоряване на железата от там и идва разликата .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: За или против лекия маховик

Мнение от mitaka21 » 04 Сеп 2012, 2:26

А някой знае ли как стой въпроса с лекия маховик при дрифт? Някой казват че колата няма инерция и като отпуснеш газта във завоя колата се изправя. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: За или против лекия маховик

Мнение от bavar4o.70 » 04 Сеп 2012, 6:21

Ми нали затова отпускаш газта-защото презанася,да я върнеш малко.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: За или против лекия маховик

Мнение от m.dimitrov1992 » 04 Сеп 2012, 22:09

Преди време имах Рено Меган Коч 2.0 16в с 5.5 кг маховик,колата много бързо се развърташе още от 2000 оборота как я настъпиш и тръгваше и не ми се налагаше да връщам предавки или да ритам съединителя(или тем подобни извращения) ,минусите бяха когато се опитвах да карам бавно :lol: l в градски условия особенно по задръстванията на 1-ва предавка под 2000 оборота колата е забила муцуната все една моторна спирачка дам ли газ веднага скачаше и общо зето неможеше да се кара равномерно извън градско беше кошмар да караш бавно, постоянно трябва да правиш корекции на педала на газта за да поддържаш една скорост.Кефа е голям ,но за евридейка е изнервящо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За или против лекия маховик

Мнение от bum_bum » 04 Сеп 2012, 23:27

mitaka21 написа:А някой знае ли как стой въпроса с лекия маховик при дрифт? Някой казват че колата няма инерция и като отпуснеш газта във завоя колата се изправя. :)


Аз не съм дрифтър и ми е безкрайно тъпа дисциплина по принцип ама тия "някои" какво очакват? Да дрифтят на празен ход ли? Според мойте разбирания колата за да дрифти гумите трябва да се движат по-бързо, отколкото е необходимо за движение в права линия. Нямалят ли скороста си колата започва да се стреми да се движи направо.

Май от такива приказки "някои" виждали маховик само на снимка им излиза лошото име :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

Re: За или против лекия маховик

Мнение от batkoki » 05 Сеп 2012, 3:24

колеги дано някой не сметне въпроса за тъп:)искам да попитам някой с темпомат и с лек маховик може ли дасподели дали се избягва това с постоянната корекция на педала при извънградско за да потдържаш еднаква скорост. :yes: благодаря предварително. :yes:
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: За или против лекия маховик

Мнение от M10 » 05 Сеп 2012, 8:44

bum_bum написа:Лагерчето ми е ново, както целия комплект съединител.

Имах предвид лагера във скоростната кутия, не аксиалния или си отварял и кутията да и сменяш лагерите :mrgreen:

SPACEMAN!
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Ловеч / Севлиево
Пол: Мъж
Кара: USS ENTERPRISE
Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ

Re: За или против лекия маховик

Мнение от PROPELLER » 07 Сеп 2012, 0:36

batkoki написа:колеги дано някой не сметне въпроса за тъп:)искам да попитам някой с темпомат и с лек маховик може ли дасподели дали се избягва това с постоянната корекция на педала при извънградско за да потдържаш еднаква скорост. :yes: благодаря предварително. :yes:


Какво искаш да кажеш,че си с тежкия маховик и при извънградско на темпомат ти се налага постоянно да коригираш с педала на газта, за да поддържаш еднаква /постоянна/ скорост??? :dunno:

Първо, маховика /лек или тежък/ нямат отношение към поддържането на постоянна и еднаква скорост! Корекция може да се наложи в случай когато зададената скорост е много ниска и следва стръмно изкачване и мотора не може да се справи!!!
Второ, ако при теб се налага постоянна корекция с педала на газта, най-вероятно проблема ти е друг! ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За или против лекия маховик

Мнение от bum_bum » 07 Сеп 2012, 2:02

M10 написа:
bum_bum написа:Лагерчето ми е ново, както целия комплект съединител.

Имах предвид лагера във скоростната кутия, не аксиалния или си отварял и кутията да и сменяш лагерите :mrgreen:


А не, чак кутия няма да правя. Като пръдне взимам нова и това е. Вече не са по 6-700лв като преди :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 7.12.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M44 на газ
Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition

Re: За или против лекия маховик

Мнение от TouringInternational » 13 Сеп 2012, 20:06

Колеги, някой от вас слагал ли е олекотен маховик на м44,
мотора като цяло е много небалансиран, няма нищо общо с м52, но примерно един маховик от м20 как ли ще се отрази? :roll:
(Колата няма нищо правено по нея все още, но са замислени някои тъпотии)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: За или против лекия маховик

Мнение от bebcho__ » 14 Сеп 2012, 11:13

+ твърдо за. аз недостатъци не намирам, плюсовете са важни :mhihi:
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: За или против лекия маховик

Мнение от vladye » 14 Сеп 2012, 20:06

TouringInternational написа:Колеги, някой от вас слагал ли е олекотен маховик на м44,
мотора като цяло е много небалансиран, няма нищо общо с м52, но примерно един маховик от м20 как ли ще се отрази? :roll:
(Колата няма нищо правено по нея все още, но са замислени някои тъпотии)


На м42 беше супер, предполагам с м44 не би имало съществена разлика.
virtue and tranquillity

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 2.09.2011
Местоположение: София/Карлово
Пол: Мъж
Кара: с волан от М5
Мечтае да кара: Scott Gambler 730

Re: За или против лекия маховик

Мнение от marto7067 » 01 Окт 2012, 12:50

и аз съм твърдо ЗА!
плюсове: колата е малко по-пъргава,по-лесно ускорява, не се замисля чак толкова като и подам газ,няма колебания на празния ход-даже и с климатик.
минуси:леко притропване от скоростната кутия като подам газ(само на място-на свободна) и леки вибрации като подам газ м/у 1500 и 2000 об., отделя ми малко ниско-ама го отдавам на това,че не смених пластмасовия щифт на вилката с такъв от м20.
P.S.:мотора е м42 с маховик 8 и косур кг, разстърган до 6кг-без баланс, притискател и феродов от м20 и запресован зъбен венец от м42,както и аксиален лагер от м20.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook