За или против лекия маховик
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: За или против лекия маховик
с 3.45 диф, шоршифтър и 6.3 маховик, 2.8-цата тръгва доста приятно още от ниските.
с две ръце за, редовно пътувам и извънградско и не мога да кажа, че минусите са толкова значителни дори там.
с две ръце за, редовно пътувам и извънградско и не мога да кажа, че минусите са толкова значителни дори там.
virtue and tranquillity
- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: За или против лекия маховик
Общо взето всички изводи водят до това че лекия маховик е като един голям + от колкото където повечето са против и само говорят че се губи въртящ момент и т.н. М54Б30 вал и всмукателен от м50б20 на 2.8цата е прилично според мен 

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За или против лекия маховик
Няма как да се губи въртящ момент от по лек маховик.Дори има повишаване заради по малката маса железа които развърта двигателя.При статични постоянни обороти е без значение но при ускоряване има плюс във въртящия момент на двигателя.Тоест той е същия но са по малки загубите за ускоряване на железата от там и идва разликата .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: За или против лекия маховик
А някой знае ли как стой въпроса с лекия маховик при дрифт? Някой казват че колата няма инерция и като отпуснеш газта във завоя колата се изправя. 

- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: За или против лекия маховик
Ми нали затова отпускаш газта-защото презанася,да я върнеш малко.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: За или против лекия маховик
Преди време имах Рено Меган Коч 2.0 16в с 5.5 кг маховик,колата много бързо се развърташе още от 2000 оборота как я настъпиш и тръгваше и не ми се налагаше да връщам предавки или да ритам съединителя(или тем подобни извращения) ,минусите бяха когато се опитвах да карам бавно
l в градски условия особенно по задръстванията на 1-ва предавка под 2000 оборота колата е забила муцуната все една моторна спирачка дам ли газ веднага скачаше и общо зето неможеше да се кара равномерно извън градско беше кошмар да караш бавно, постоянно трябва да правиш корекции на педала на газта за да поддържаш една скорост.Кефа е голям ,но за евридейка е изнервящо

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За или против лекия маховик
mitaka21 написа:А някой знае ли как стой въпроса с лекия маховик при дрифт? Някой казват че колата няма инерция и като отпуснеш газта във завоя колата се изправя.
Аз не съм дрифтър и ми е безкрайно тъпа дисциплина по принцип ама тия "някои" какво очакват? Да дрифтят на празен ход ли? Според мойте разбирания колата за да дрифти гумите трябва да се движат по-бързо, отколкото е необходимо за движение в права линия. Нямалят ли скороста си колата започва да се стреми да се движи направо.
Май от такива приказки "някои" виждали маховик само на снимка им излиза лошото име

- batkoki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: sofiq,haskovo city
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
- Детайли за колата: м пакет брат направо самолет
Re: За или против лекия маховик
колеги дано някой не сметне въпроса за тъп:)искам да попитам някой с темпомат и с лек маховик може ли дасподели дали се избягва това с постоянната корекция на педала при извънградско за да потдържаш еднаква скорост.
благодаря предварително. 


кой според вас е вечният враг на БМВ? ....
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: За или против лекия маховик
bum_bum написа:Лагерчето ми е ново, както целия комплект съединител.
Имах предвид лагера във скоростната кутия, не аксиалния или си отварял и кутията да и сменяш лагерите

- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
Re: За или против лекия маховик
batkoki написа:колеги дано някой не сметне въпроса за тъп:)искам да попитам някой с темпомат и с лек маховик може ли дасподели дали се избягва това с постоянната корекция на педала при извънградско за да потдържаш еднаква скорост.благодаря предварително.
Какво искаш да кажеш,че си с тежкия маховик и при извънградско на темпомат ти се налага постоянно да коригираш с педала на газта, за да поддържаш еднаква /постоянна/ скорост???

Първо, маховика /лек или тежък/ нямат отношение към поддържането на постоянна и еднаква скорост! Корекция може да се наложи в случай когато зададената скорост е много ниска и следва стръмно изкачване и мотора не може да се справи!!!
Второ, ако при теб се налага постоянна корекция с педала на газта, най-вероятно проблема ти е друг!

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За или против лекия маховик
M10 написа:bum_bum написа:Лагерчето ми е ново, както целия комплект съединител.
Имах предвид лагера във скоростната кутия, не аксиалния или си отварял и кутията да и сменяш лагерите
А не, чак кутия няма да правя. Като пръдне взимам нова и това е. Вече не са по 6-700лв като преди

- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: За или против лекия маховик
Колеги, някой от вас слагал ли е олекотен маховик на м44,
мотора като цяло е много небалансиран, няма нищо общо с м52, но примерно един маховик от м20 как ли ще се отрази?
(Колата няма нищо правено по нея все още, но са замислени някои тъпотии)
мотора като цяло е много небалансиран, няма нищо общо с м52, но примерно един маховик от м20 как ли ще се отрази?

(Колата няма нищо правено по нея все още, но са замислени някои тъпотии)
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: За или против лекия маховик
+ твърдо за. аз недостатъци не намирам, плюсовете са важни 

Re: За или против лекия маховик
TouringInternational написа:Колеги, някой от вас слагал ли е олекотен маховик на м44,
мотора като цяло е много небалансиран, няма нищо общо с м52, но примерно един маховик от м20 как ли ще се отрази?![]()
(Колата няма нищо правено по нея все още, но са замислени някои тъпотии)
На м42 беше супер, предполагам с м44 не би имало съществена разлика.
virtue and tranquillity
- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: За или против лекия маховик
и аз съм твърдо ЗА!
плюсове: колата е малко по-пъргава,по-лесно ускорява, не се замисля чак толкова като и подам газ,няма колебания на празния ход-даже и с климатик.
минуси:леко притропване от скоростната кутия като подам газ(само на място-на свободна) и леки вибрации като подам газ м/у 1500 и 2000 об., отделя ми малко ниско-ама го отдавам на това,че не смених пластмасовия щифт на вилката с такъв от м20.
P.S.:мотора е м42 с маховик 8 и косур кг, разстърган до 6кг-без баланс, притискател и феродов от м20 и запресован зъбен венец от м42,както и аксиален лагер от м20.
плюсове: колата е малко по-пъргава,по-лесно ускорява, не се замисля чак толкова като и подам газ,няма колебания на празния ход-даже и с климатик.
минуси:леко притропване от скоростната кутия като подам газ(само на място-на свободна) и леки вибрации като подам газ м/у 1500 и 2000 об., отделя ми малко ниско-ама го отдавам на това,че не смених пластмасовия щифт на вилката с такъв от м20.
P.S.:мотора е м42 с маховик 8 и косур кг, разстърган до 6кг-без баланс, притискател и феродов от м20 и запресован зъбен венец от м42,както и аксиален лагер от м20.
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани