M52B28 шлайф на кол. вал?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
M52B28 шлайф на кол. вал?
Имам въпрос - вала ми е леко надран, искам да го шлайфам. Има ли заводска циментация ? Или да си търся запазен втора ръка..
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: M52B28 шлайф на кол. вал?
Няма проблем да го шлайфаш,стига да докарат размера.Но после ти трябват и ремонтни лагери-основни и биелни.А те са 200 лв.Това е в случай,че иначе имаш от някъде нормални добри или на аванта.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M52B28 шлайф на кол. вал?
не са проблем частите. а и така или иначе моите са на гъз. ще се прави както трябва
поне така мисля де 
- шлайф кол. вал
- основни и биелни лагери
- сегменти
- всички ганитури
- ревизия на главата - шлайф на легла, гумички, водачи ако има за смяна и шлайф на главата
чудя се дали да нося блока да го челосат.
мислех и ваноса да си обслужа, макар че работи добре и не трака, но ще ми дойдат в повече парите за части, а него мога да го сваля по всяко време така или иначе.


- шлайф кол. вал
- основни и биелни лагери
- сегменти
- всички ганитури
- ревизия на главата - шлайф на легла, гумички, водачи ако има за смяна и шлайф на главата
чудя се дали да нося блока да го челосат.
мислех и ваноса да си обслужа, макар че работи добре и не трака, но ще ми дойдат в повече парите за части, а него мога да го сваля по всяко време така или иначе.
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: M52B28 шлайф на кол. вал?
Не се чуди за челосването на блока 

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M52B28 шлайф на кол. вал?
блока мина днес челен шлайф, обаче го оставих да му правят скапани резби, главата е наполовина готова, а кол. вал отпътува за сливен 

- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: M52B28 шлайф на кол. вал?
Резбите за болтовете на главата ли?Ако са прецакани,не се занимавай,слагай чугун и карай спокойно.А вала защо продаде?
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M52B28 шлайф на кол. вал?
Вала отиде за шлайф
а резбите трябва да са ми готови. Че и гаранция им дават 


- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: M52B28 шлайф на кол. вал?
Няма да карат дълго.вчера продадох такъв блок-перфектен за 60 лв. и момчето го взе,щот неговия с правени вече резби не издържал.Дано твоите да карат дълго. 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M52B28 шлайф на кол. вал?
Взех го днес блока - 2 резби е направил. Надявам се да държат. От блока са свалени 2 десети.
Главата е готова - 15 десети от нея. Майстора каза, че до сега клапаните и леглата не са правени, и не са и лягали освен това.
Коляновия вал е шлайфан веднъж - днес ми се обадиха и ще е на 2ри ремонтен размер. Между другото да попитам, 0.5 ли е 2ри шлайф ? Да съм сигурен какви лагери да поръчам.
И черешката на тортата - всичко се започна, понеже нямаше компресия на 1 цилиндър. Разглобих мотора и не успях да намеря причината.
Днес, след всичко, тръгнах да чистя каналите на буталата за новите сегменти (старите сегменти, най-вече първите компресионни са като тел - дърпаш и сучиш както ти падне - не се трошат), и на 5то бутало (където нямаше компресия), какво да видя...
някой да има 1 бутало от м52б28 за продан ?
Главата е готова - 15 десети от нея. Майстора каза, че до сега клапаните и леглата не са правени, и не са и лягали освен това.
Коляновия вал е шлайфан веднъж - днес ми се обадиха и ще е на 2ри ремонтен размер. Между другото да попитам, 0.5 ли е 2ри шлайф ? Да съм сигурен какви лагери да поръчам.
И черешката на тортата - всичко се започна, понеже нямаше компресия на 1 цилиндър. Разглобих мотора и не успях да намеря причината.
Днес, след всичко, тръгнах да чистя каналите на буталата за новите сегменти (старите сегменти, най-вече първите компресионни са като тел - дърпаш и сучиш както ти падне - не се трошат), и на 5то бутало (където нямаше компресия), какво да видя...
някой да има 1 бутало от м52б28 за продан ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: M52B28 шлайф на кол. вал?
мисля, че вала се шлайфа през 0.25мм, тоест 1-ви реомнтен е на 0.25, 2-ри на 0.5 вече от началния размер и 3-ти на 0.75, демек през 0.25. Вероятно, ако е прекалено износен се прави директно на 2-ри ремонтен, тъй като първи не е достатъчен да "поеме" износването (но не съм сигурен затова), затова преди да се шлайфа вала се измерва
. Тези неща ти ги пиша по спомен от ТИС-а, там ги има ремонтните размери, най-донбре да се проверят. В момента нямам достъп до ТИС, ще видя ако го намеря като се прибера. Ако са го направили на 0.5 мисля, че е 2-ри размер 
П.С. 15 десети от главата са 1,5мм, тва не е ли много, да не искаш да кажеш 15 стотни - 0.15мм ?


П.С. 15 десети от главата са 1,5мм, тва не е ли много, да не искаш да кажеш 15 стотни - 0.15мм ?
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M52B28 шлайф на кол. вал?
15 десети от милиметъра
са 0.15мм
иначе вала е шлайфан веднъж, заради това на 2ри шлайф.


иначе вала е шлайфан веднъж, заради това на 2ри шлайф.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: M52B28 шлайф на кол. вал?
ръб написа:15 десети от милиметъраса 0.15мм
![]()

15стотни са 0.15мм

Ето как може да разсъждаваш - десет дестети са 1мм, 15 десети са 1,5мм.... (един милиметър и 5 десети

Ако са ти взели 15 десети, тва са 1.5мм, провери си нещата

П.С. По твоята логика 15милиметра са 0,15 сантиметра, тва вярно ли е спред теб?

П.С.2 Най-вероятно са ти казали 15 стотни....

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M52B28 шлайф на кол. вал?
И как точно 15 десети ОТ милиметъра са 1.5мм 

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: M52B28 шлайф на кол. вал?
ръб написа:И как точно 15 десети ОТ милиметъра са 1.5мм
Раздели милиметъра на десетици, тоест дест по 0.1 ти дават 1, нали така............ ами 15 десетици колко ти дават - 15х0,1 = 1.5


45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани