за хора със свободно време
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
за хора със свободно време
НА моята талига с м10 к.джетроник инжек.на изпусквателните колектори излизат 2 тръбички с 2 вакума и отиват във въздушния филтър, това служи да засмуква чист въздух и даго вкарва в аспуха за разреждане на вр. емисии. Tова нещо го промених, като вместо да засмуква въздух от филтъра - засмуква под-картерните газове и сега вместо да духа от капачката за масло се получава вакум. Маслото си седи.усетисе голяма разлика във вървенето .Вече двигателя не засмуква тези изгорели газове а ги изхвърля на вън.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Имаш малка грешка...екологията връща изгорели газове в смукателния колектор за повторно изгаряне... а пък за подобряване на вървенето и за свързване на изпускателния колектор с картера... не знам колко е удачно




Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Не нямам грешка и аз мислех че връщат изгорелите газове обратно ама не.Вакумите работят като клапани, които се отварят по-посока към аспуха, ане да духат обратно във филтъра. Сега като отворя капачката на маслото при работещ двигател се усеща голям вакум.А и друго към дросела се га върви чист въздух и сместа е по добра следователно и вървежа на колата се подобрява. 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
няма никаква идея в тези тръби както им описваш действието... нещо друго е...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
не разбирам руски ... може ли да преведеш това, което имаш предвид?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
ТЕМАТА има продължение .... Това е за любителите на скорости и повече буботене от аспуха. Направих промяна на аспусите, кото замених диаметъра на тръбите с по голям и смених гърнетата. Гърнетата са от ( Полски Фият-средното) то предстовлява кръгъл цилиндър по средата минава направо тръбата без лабиринт, като между нея и външната обвивка е шумоизолирана.Като погледнеш през него виждаш една права тръба. Смених средното с такова гърне, а отзад сложех 2 такива залепени тип двуцевка.Сега ако аспуховата система беше чисто права и погледнеш през нея ще се вижда направо изпускв.клапани. Вечерно време, като резна БМВ-то от аспуха хвърля огън, също така и почна да върви здраво най-вече на газ. С няколно думи нещо като РЕМУС , но с други гърнета, а и по евтино за експерименти.
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Значи от това, което прочетох в Уикипедиата, излиза, че е добре тия работи да са си там, където са ги сложили. Обаче накрая пише ей това, преведено горе-долу:
"Рециркулацията на изгорелите газове обикновено не се използва при високи натоварвания, защото би намалила пиковата изходна мощност, а също така не се използва и на празен ход (ниска скорост, нулево натоварване), защото би причинила нестабилно горене, водещо до нестабилни ниски обороти."
Доколкото знам, при форсиране на мотор (увеличаване степента на компресията) се получава същият ефект - говоря за нестабилните ниски обороти. Има тук един теоретико-практик около мене, който е капацитет в областта на ДВГ-тата, ще го питам и ще напиша неговото мнение, ако се окаже нещо интересно.
Личното ми мнение обаче е, че така малко или много си сдухваш мотора от прекомерната жега. Значи при това, което си направил, получаваш висока пикова топлина и се моли маслото ти да е от читавите, щото... ми се въртят в главата скъпи ремонти. А е възможно и читаво масло да не помогне в даден момент.
"Рециркулацията на изгорелите газове обикновено не се използва при високи натоварвания, защото би намалила пиковата изходна мощност, а също така не се използва и на празен ход (ниска скорост, нулево натоварване), защото би причинила нестабилно горене, водещо до нестабилни ниски обороти."
Доколкото знам, при форсиране на мотор (увеличаване степента на компресията) се получава същият ефект - говоря за нестабилните ниски обороти. Има тук един теоретико-практик около мене, който е капацитет в областта на ДВГ-тата, ще го питам и ще напиша неговото мнение, ако се окаже нещо интересно.
Личното ми мнение обаче е, че така малко или много си сдухваш мотора от прекомерната жега. Значи при това, което си направил, получаваш висока пикова топлина и се моли маслото ти да е от читавите, щото... ми се въртят в главата скъпи ремонти. А е възможно и читаво масло да не помогне в даден момент.
It's not who You are, it's who You know...
dagema написа:Не нямам грешка и аз мислех че връщат изгорелите газове обратно ама не.Вакумите работят като клапани, които се отварят по-посока към аспуха, ане да духат обратно във филтъра...
...А и друго към дросела се га върви чист въздух и сместа е по добра следователно и вървежа на колата се подобрява.
И как този свеж въздух, от място, където има вакум (подналягане) ще отиде към ауспуха (надналягане)? Помпа ли има, що ли?
А към дросела правилно си се усетил, че отива чист въздух, точно поради факта, че е прекъснато повторното изгаряне на част от изгорелите газове...
dagema написа:И деята е да се разреждат изгорелите газове. В секи знае, че теса тежки емисии и следователно се получава едно натрупване на тях в аспуха стават гърмежи, а и се спъва работата на двигателя.Това е замисъла да се избегнат те зи последици.
А от това по-голяма глупост не бях чувал...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
и аз това щях да напиша мда
а това за разреждането на газовете... 


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани