За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Е като не мога да извадя 1500лв. за окачване ще си карам с фабричното. В момента, в който извадя 1500лв. и реша да купувам нещо, то ще е на фона на една безупречна кола, по която няма какво да се прави в техническо отношение. Затова дадох пример с мен - първо имам да сменям дискове (ще ползвам случая да сложа вентилирани), накладки, по предницата разни неща, мотор имам да слагам
После ако има лев - ок, ако няма - карам си така и си свиркам. Не съм си поставил за фикс идея да карам с Кони.

- Liubomirski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: Добрич/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320 coupe
- Мечтае да кара: Lancia Delta Integrale evo2
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
От година и половина карам с Diederich койли. Колата стъпва доста прилично и далеч не е като каруца. Не съм имал никакви проблеми досега. Със сигурност е по-лошо от някой марков еквивалент ,но за парите си е напълно доволно 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Liubomirski написа:От година и половина карам с Diederich койли. Колата стъпва доста прилично и далеч не е като каруца. Не съм имал никакви проблеми досега. Със сигурност е по-лошо от някой марков еквивалент ,но за парите си е напълно доволно
Днеска със същото по магистралата със 200. Как не трепна тоя волан бе... как не подскочи задницата.

Ама така е ... нека да му се нарадвам, че сигурно още 2-3 седмици му остават преди да почне да чука

Преди с оригиналните пружини и окачване на 170 се панирах да не вземе да не духне, че да се изтаваня

Дааа ... определено е по-добре 2ра ръка мтех, кони, мони, сополи, тиранти .... отколкото китайско ново





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
То оставаше да не е по-добро и от 20 годишни омекнали пружини с изтървали амортисьори 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
И като какъв точно го определяш този "тест" със 200 по магистралата?
е36-цата като беше в движение съм я карал редовно със 140+ по разни завои, а е със сток окачване и кофти гуми. Нито е трепвала, нито нищо. А и защо да не купя Кони на 6-7к км, ако съм сигурен в произхода му? Новото си е ново, но една малко употребявана качествена част не е за пренебрегване предвид цената, на която може да я вземеш.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Dirty M5 driveR написа:е36-цата като беше в движение съм я карал редовно със 140+ по разни завои, а е със сток окачване и кофти гуми. Нито е трепвала, нито нищо.
Аре да не ти цитирам оня твой пост дето си се пребил в канавката .... 99% съм сигурен че ти беше

В единия случай - не си помагаш, щото явно сток окачване и кофти гуми не са добра комбинация.
В другия случай - неопитност. Което още повече не ти помага, щото от некомпетентни не бих взимал съвети

Аз мисла да спра с включванията до тук. Всеки преценя сам за себе си .
Автора на темата пита, отговори му се, излезе се в офтопик, казаха се верни неща, но неприемливи за повечето хора които се "наслаждават" на българският стандарт на живот. Важното е че има варианти.
Ако живеех в Америка щях да карам сигурно е92 със билщайново окачване. Аз обаче живея в България и карам е36 с Diederich. Нищо лошо - нищо срамно.
Доволен съм от китаеца с година и половина гаранция за 450 лв.
Като се счупи ше си взема друг за 450 лв с още година и половина гаранция.
Така 3 години ще карам с постоянно ново окачване на цената на рециклирано кони от руди96 което както знаем от няколко теми от форума има навика да се скапва на 2-3-6тия месец

А тези които смятат че е добра идея да се купи окачване, на цената на колата ... която карат като евридейка и за което окачване трябва да спестяват еди колко си месеца - могат да се обърнат към терапевт

Последна промяна ogata на 04 Сеп 2012, 19:07, променена общо 1 път


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Ама и аз тей съм се преебал пък да не знам, как може да си взема е тоя кит от по-долу, втора ръка на 5к км, и видимо състояние на всичко като ново за 550лв., като за същите пари можеш да взема нови койлоувъри...
Оферти изпадат и е важно да се дебне

Eibach Pro-System kits are designed by Eibach's team of suspension engineers and ride control experts to offer the best street performance without sacrificing ride quality. The Pro-System is a precisely balanced combination of sport shocks, sport springs and bump-stops (secondary springs), designed and tuned to operate as an integrated system. Eibach Pro-System improves turn-in response, increases cornering speed and reduces body roll.
Pro-Kit springs + Pro-Damper shocks
Excellent Performance: Low Look, Superior Cornering
Surprisingly Smooth Ride Quality
Precision Engineered Suspension System
No Guesswork: Install, Set the Alignment and Drive
Million Mile Warranty
Lowers Car 1.3" Front and 1.3" Rear
Eibach Pro-System Suspension Kit
$ 889.95
Оферти изпадат и е важно да се дебне


Eibach Pro-System kits are designed by Eibach's team of suspension engineers and ride control experts to offer the best street performance without sacrificing ride quality. The Pro-System is a precisely balanced combination of sport shocks, sport springs and bump-stops (secondary springs), designed and tuned to operate as an integrated system. Eibach Pro-System improves turn-in response, increases cornering speed and reduces body roll.
Pro-Kit springs + Pro-Damper shocks
Excellent Performance: Low Look, Superior Cornering
Surprisingly Smooth Ride Quality
Precision Engineered Suspension System
No Guesswork: Install, Set the Alignment and Drive
Million Mile Warranty
Lowers Car 1.3" Front and 1.3" Rear
Eibach Pro-System Suspension Kit
$ 889.95
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
ogata написа:Аре да не ти цитирам оня твой пост дето си се пребил в канавката .... 99% съм сигурен че ти беше
Аз бях, да. Ама хайде да не коментираме това, защото не се вписва в текущата тема. Аз там заради естеството на подфорума ясно и точно съм обяснил защо се получи така, ама явно си прочел само как съм се "пребил". Ако имаш желание зачети и виж за какво става въпрос, нищо не съм скрил. Нищо не казваш за окачването обаче - какъв по-сериозен тест му направи (сериозен = такъв, който да го подложи на подобаващо натоварване, което да изтъкне качествата му)? Щото каране с 200 по прав път и леки магистрални криви не ми се струва да затруднява и ОЕМ окачване. Карай си със здраве окачването. Такова си харесал и за такова си имал пари - такова си купил. Ама не се опитвай да убеждаваш в неща, които не са верни. Между "върши работа" и "наистина е добро" разликата е в стотиците часове инженерна мисъл, а това накрая рефлектира и върху цената. И понеже аз не съм опитвал никакво афтърмаркет окачване смятам за редно от сега да поясня, че нищо не казвам от опит. Достатъчно е да си отварям ушите и очите и да попивам от хора, докоснали се до тия продукти. В това отношение dpy беше доста категоричен.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
bum_bum написа:Хубаво е, че имам съмишленици
Aз незнам как не ти омръзва

Mен ме заболяха пръстите да пиша едно и също

Ма какво да се прави като колите станаха без пари като модел и почнаха да ги карат хора дето корса не поддържат с качествени консумативи...

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
ogata написа:Доволен съм от китаеца с година и половина гаранция за 450 лв.
Като се счупи ше си взема друг за 450 лв с още година и половина гаранция.
Така 3 години ще карам с постоянно ново окачване на цената на рециклирано кони от руди96 което както знаем от няколко теми от форума има навика да се скапва на 2-3-6тия месец
Значи за 900лв с китайско окачване ..

- Vampi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Купето с Усмивка на лицето
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
от юни съм те с такава простотия дедрич....задницата е пълна мекица немам думи
, предницата е уж "по-добре".
Сравнено с фк то е като между гъба и камък...
Една грешка която няма да повторя !

Сравнено с фк то е като между гъба и камък...
Една грешка която няма да повторя !

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Оплачи се на сайта им...ако имат въобще 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Dpy написа:Ама и аз тей съм се преебал пък да не знам, как може да си взема е тоя кит от по-долу, втора ръка на 5к км, и видимо състояние на всичко като ново за 550лв., като за същите пари можеш да взема нови койлоувъри...
Оферти изпадат и е важно да се дебне![]()
Eibach Pro-System kits are designed by Eibach's team of suspension engineers and ride control experts to offer the best street performance without sacrificing ride quality. The Pro-System is a precisely balanced combination of sport shocks, sport springs and bump-stops (secondary springs), designed and tuned to operate as an integrated system. Eibach Pro-System improves turn-in response, increases cornering speed and reduces body roll.
Pro-Kit springs + Pro-Damper shocks
Excellent Performance: Low Look, Superior Cornering
Surprisingly Smooth Ride Quality
Precision Engineered Suspension System
No Guesswork: Install, Set the Alignment and Drive
Million Mile Warranty
Lowers Car 1.3" Front and 1.3" Rear
Eibach Pro-System Suspension Kit
$ 889.95
я точно на тия имам някакъв каталог и се загледах в това... някаква идея как се сравнява с жълто кони?
щото то си е една идея преди да стане неприятно твърдо.
имам чувството, че и стотинка да има на пътя като мина през нея и ще я усетя.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Води се стриит и е супер приятно за каране, по-твърдо е от стоковото и м-тех да речем и по-меко китайските койли примерно. Идеално е за градско каране и пързаляне на някой друг завой(въпреки че съм с отворен диф, няма камшици), както и за донъти(преди да го сложа с върлия 16-ник с отворен диф на място при навит волан и пълна газ, повечето пъти ми тръгваше предницата и се получаваха разни жалки неща, а с това окачване се завърта как си тря, чак и гумите си припалва доволно, за разлика от преди, когато изтривах повече предните
)Покарах го и на Калояново на събора, но на пистата го усещах по-меко от колкото трябва да е, т.е. си е баш стриит, както и си го водят
. Жълто кони не съм карал(чувал съм само добри отзиви) за да дам сравнение, но карах билщайн б8, което е по-добро от моето. За това и мнението ми, че кит билщайн б12(амортисьори б8 + пружини айбах) е най-добрият вариант за средно-бюджетно окачване. Като може разбира да се комбинира и с други пружини(ХР да речем, карах тая комбинация на е30 и ми хареса супер много).


- Seraph
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 23.02.2011
- Местоположение: Klingenberg a. Main
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d '03
- Мечтае да кара: M5 F10
- Детайли за колата: '03 Пълен ел. пакет, ел. огледала, двузонов климатроник, черен полу-кожен салон, подгряване на седалките, заден парктроник, мултифункционален волан.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Аз карам със спортно окачване (най-вероятно е някакво китайско) и ако пътищата бяха нормални всичко щеше да бъде наред, но за момента е ужас. Зависи и къде се кара колата, на мен ми омръзна вече - не мога да си вкарам колата на село в двора, защото е прекалено ниска, за малко да изляза от по-хубавия път и веднага преминавам в режим на супер бавно движение. Возията е твърда, особено ако и гумите са 17 цола, нископрофилни, но това не е от голямо значение за мен. Когато карам по гладък асфалт и влизам в каквито и да било завои всичко е шест, колата стои отлично на пътя, но дребните подробности, свързани с местата, които посещавам просто ме ужасяват и ще се връщам към нормалните височини. Имах обикновени амортисьори Билщайн, а при натиск бяха почти толкова твърди, колкото спортните.
You have to let it all go. Fear...doubt and disbelief.
Free your mind.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I
Free your mind.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани