Проблем с E36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Проблем с E36
Колега не е до нивото на антифриза мотора работи добре и като гледам как мачкаш маркучите не надува .А относно буботенето от зад това може да е някоя свещ но няма общо с проблема .Огледал ли си самия щуцер има ли стандартното одебелявяне в началото ?
Re: Проблем с E36
Опаа колега тази кола да не би да има скъсан тампон на мотора и с полюшване маркуча да се вади ? Но пък да не го забележиш 

- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Re: Проблем с E36
nikocom написа:Колега не е до нивото на антифриза мотора работи добре и като гледам как мачкаш маркучите не надува .А относно буботенето от зад това може да е някоя свещ но няма общо с проблема .Огледал ли си самия щуцер има ли стандартното одебелявяне в началото ?
не, няма такова удебеляване..
nikocom написа:Опаа колега тази кола да не би да има скъсан тампон на мотора и с полюшване маркуча да се вади ? Но пък да не го забележиш
не съм забелязал..
пп.. интересно.. разглеждах в нета и видях този радиатор:
на щуцера има някаква резба. нещо, което при мен го няма въобще.. при мен е права пластмаса. Лоша работа...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
...
- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Re: Проблем с E36
Минах 12тина км от офиса до вкъщи.
Направи впечатление, че на тръгване изведнъж оборотите паднаха около 400-500 за секунди и се задържаха там докато не дадох газ.. после се нормализираха. Автомобилът, прави впечатление, че като давам газ.. придърпва от време на време.
Вдигнах около 100-110км, за кратко разбира се. Температурата се държеше нормално. След като пристигнах, отворих и видях, че водата е стигнала много над последното деление - т.е до капачката. Не знам дали това е нормално. Маркучите бяха нормално меки, както и при студена кола.
Опитвам се да оправя сам проблема, че нямам средства за майстор сега
Благодаря ви на всички, че помагате
Направи впечатление, че на тръгване изведнъж оборотите паднаха около 400-500 за секунди и се задържаха там докато не дадох газ.. после се нормализираха. Автомобилът, прави впечатление, че като давам газ.. придърпва от време на време.

Опитвам се да оправя сам проблема, че нямам средства за майстор сега

Благодаря ви на всички, че помагате
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
...
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Проблем с E36
Ами май това ,че липсва оребрение на щуцера е разковничето на проблема
Вероятно радиатора е сменян с афтърмаркет и китаеца не е сметнал за необходимо да го оребри . Колкото и да го стягаш водното съединение ,неминуемо в един момент ще се изхлузи ,като се вдигне налягането.От прекомерно стягане,най много да спукаш щуцера ,щото е и под въпрос качеството на пластмасата ,та със стягането на скобата процедирай умерено. А относно покачването на нивото на охладителната течност в разширителния съд е съвсем нормално. Водата се разширява все пак и е логично нивото да се покачи.То казанчето е за тая работа и не случайно белега за максималното ниво на течността е отбелязан с "колд" ,демек при студена кола ...


Re: Проблем с E36
bigbro1 написа:на щуцера има някаква резба. нещо, което при мен го няма въобще.. при мен е права пластмаса. Лоша работа...
При мен беше станало подобно нещо, на събора изхвърчах от пистата с висока скорост и колата се тръшна доста здраво в земята, от което ми се беше счупил щуцера(радиатора е стар, оригиналният), точно където е скобата на маркуча(Аз тогава не разбрах де, чак като направих една обиколка със стрелка на Т в лютеницата усетих, че нещо не е в ред



Струва ми се думите ти и че не знаеш как да я обезвъздушиш добре, което е доста важно. Потърси с търсачката, има писано доста.
Re: Проблем с E36
Според мен не е нормално при загрявяне нивото да се качи до капачката но както и да е .Относно щуцера ако проблема е в него може да опиташ и с втора скоба размината с старата (ако на едната винта за стягане е от едната страна то на втората да е от другата страна) но внимавай с стягането да не шчупиш щуцера .Може и да го надраскаш но също внимавай.И все пак когато мотора работи на място вдигни капака и му подай няколко пъти рязко газ данеби мотора да мърда повече от нормалното. Успех и дано проблема се окаже скапаният щуцер. 

- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Проблем с E36
Колега вземи 2 хубви скоби, ако трябва и от ВЮРТ и си сложи и двете на щутсера, за да държи по-здраво. По принцип трябва да имаш такива уребрения на щутсера, явно не ти е много качествен радиатора. По-добре не прави тия неща с пилата, защото така изтъняваш пластмасата, а там налягането е голямо както и температурата и може да се счупи щутсера и да копуваш нов радиатор.
Бъди честен пък да става квото ще
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с E36
Колега , от клиповете се вижда , че нивото на антифриза ти е горе -долу там където трябва да бъде при студен мотор ..... След като си карал и двигателя е загрял е нормално течността да се качи нагоре в разширителния съд ..... При теб тя не е до капачката , а е 2 пръста под нея (при загрял мотор).... Казвам ги тези неща , за да не се колебаеш относно това дали си налял правилно течността .... При тебе е горе -долу там , където трябва да бъде ! Съдейки от клипа и това как стискаш маркучите, системата не надува ... Тоя филм със скъсан/скъсани тампони на двигателя и измъкващ се по тази причина маркуч от радиатора , го изключи ! Това са щуротии ! Свали маркуча и щом нямаш уребрение на щуцера , вземи едни поляник , и съвсееем леко опиши фини окръжности на щуцера, колкото да има релефи и да може маркуча да "зацепи" в тях .... То за пълна окръжност няма да може да стана , понеже от долу на щуцера ще ти е неудобно да работи с поялника ... , но от горе и от страни ще стане ... Внимавай , пак казвам , финичко с поялника , без натиск и без задържане , за да не деформираш пластмасата .... Само парваш и изтегляш бързичко ... Може и с пиличка или квото там имаш под ръка , нож , резец ... , каквото и да било , целта е да направиш релеф в който да потъне маркуча .... Интересно е защо до сега не си имал този проблем .... В смисъл не става ясно от колко време имаш колата и дали от скоро ти се случва това ... ?
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с E36
metodi80 написа:.... Интересно е защо до сега не си имал този проблем .... В смисъл не става ясно от колко време имаш колата и дали от скоро ти се случва това ... ?
- защото са го лепили маркуча с нещо, като са му поставяли радиатора в комбинация с до сега не беше 40 градуса => може би да е вдигнала малко по-високо налягане първия път.
Аз до колкото знам се слага грес, която точно "зацепва" в уребрението и уплътнява.
Що верно не пробваш с черен силикон и 1-2 метални скоби?
- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Re: Проблем с E36
Значи до къде стигнах...
Всеки ден минавам по около 25км до офиса и обратно.
По два пъти проверявам маркуча дали е мръднал от щуцера на радиатора - няма мърдане за момента..
Днес обезвъздуших колата.. като я държах на 2500 оборота 2 минути. Надявам се да е достатъчно. После на студен двигател долях течност до делението COLD.
Ще го пробвам и това.
От 4 години я имам. Случва ми се последните 3 месеца, което е странно.
Ще пиша пак след няколко дни да видим резултата от всичко. Аз все си мисля, че причината е в прекалено много охладителна течност, защото си беше много над делението COLD + това че щуцерът е без оребрения...ама не съм сигурен
Всеки ден минавам по около 25км до офиса и обратно.
По два пъти проверявам маркуча дали е мръднал от щуцера на радиатора - няма мърдане за момента..
Днес обезвъздуших колата.. като я държах на 2500 оборота 2 минути. Надявам се да е достатъчно. После на студен двигател долях течност до делението COLD.
u`F`o написа:Що верно не пробваш с черен силикон и 1-2 метални скоби?
Ще го пробвам и това.
metodi80 написа: Интересно е защо до сега не си имал този проблем .... В смисъл не става ясно от колко време имаш колата и дали от скоро ти се случва това ... ?
От 4 години я имам. Случва ми се последните 3 месеца, което е странно.
Ще пиша пак след няколко дни да видим резултата от всичко. Аз все си мисля, че причината е в прекалено много охладителна течност, защото си беше много над делението COLD + това че щуцерът е без оребрения...ама не съм сигурен
...
- Ozz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 24.08.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: m42 и м43
- Мечтае да кара: нещо ново от магазина
- Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42
Re: Проблем с E36
Колеги здравейте,та към темата. Приятелю радиятора ти е сменен
Както по горе казаха колеготе,китаеца не го е до-измислил. Щом не ти надува маркучите (А аз съм виждал надути маркучи от личен опит ти казвам) И при положение,че системата ти се държи нормално когато маркуча не излиза от щуцера! Освен,че вдига нивото на водата ( а това се дължи на зле обезвъздушена система) И като си мислиш,че си я държал 30 - 40 минути и тече плътна течност без мехурчета Не значи че е обезвъздушена системата! Аз моето е34 съм го обезвъздушавал часове и тъкмо като съм си мислел,че вече е ОК е почвало да бълбука. НЕ се знае къде е мехура! А да не говорим колко литра има вътре при скороста на обезвъздушаване,сам смятай кога ще стане процеса. Наливаш и да излиза докато не се задържи стабилно дълго време.! Та аз имах твоя проблем,колата беше блъскана когато я купих,и я бяха направили за без пари както си мо е думата. Менте всичко по нея
Накрая смених радиятора със оригинален от морга,и нещата са оправиха до ден днешен си върви без проблем става 2 години вече. Говоря за е34 !!!
П.п А аз ти казвам,че от нивото на течността не може да създава ЧАК такива проблеми. Най много да избие капачката ако е менте ! ама маркуча,а пък не надува не е камък твърд РАДИЯТОР МОЙ човек. Па за гарнитура и дума да не стара.. А работата на двигателя ти няма нищо общо.. Там е съвсем друг филм !
смени радиятора и си


П.п А аз ти казвам,че от нивото на течността не може да създава ЧАК такива проблеми. Най много да избие капачката ако е менте ! ама маркуча,а пък не надува не е камък твърд РАДИЯТОР МОЙ човек. Па за гарнитура и дума да не стара.. А работата на двигателя ти няма нищо общо.. Там е съвсем друг филм !
смени радиятора и си

- AmxBg
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 29.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: m43b18
Re: Проблем с E36
bigbro1 написа:Минах 12тина км от офиса до вкъщи.
Направи впечатление, че на тръгване изведнъж оборотите паднаха около 400-500 за секунди и се задържаха там докато не дадох газ.. после се нормализираха. Автомобилът, прави впечатление, че като давам газ.. придърпва от време на време.Вдигнах около 100-110км, за кратко разбира се. Температурата се държеше нормално. След като пристигнах, отворих и видях, че водата е стигнала много над последното деление - т.е до капачката. Не знам дали това е нормално. Маркучите бяха нормално меки, както и при студена кола.
Опитвам се да оправя сам проблема, че нямам средства за майстор сега![]()
Благодаря ви на всички, че помагате
Имам същия проблем, трабата за водата от радиатора се изкара, обаче при мен от станата на двигателя и това стана на магистрилата при скорост от 110-120 км. преди това е пържих до към 180-190... явно и при мен нещо налягането се е покачило и е избило, спрях на паркинга и какво да видя под колата ми тече нещо... Отварям капака - целия двигател мокър. Тогава забелязах че е изкочил маркуча от към двигателя и с една отверка затегнаг скобата и долях вода. След това през определен период от време колата взе да предърпва при нормално каране с 100-110, както при теб колега. После забелязах че при нормално тръгване на 1ва колата почва да се дави и да претриса все повече направо "хълцаше". На другия ден пробвах да е запаля (запали доста трудно, едвам едвам трябваше да дам газ за да не изгасне) и на студен двигател видях нивото на антифриза беше бая спаднало, долях му още вода и почнаха да излизат балончета все едно водата си попиваше в радиатора. Сега след 2-3 дена от тази ситуация колата пак претриса самоче не толкова, само като е настъпа рязко на 1ва до доло. Смятам тази вечер да е обезвъздуша и да видя тогава как е...
Водих е на майстор и ми каза че е нормално на предръпва щом целия двигател е бил мокър. Каза ми да изчакам 1 седмица за исъхне всичко ако и тогава го прави пак да отида до него.
Колега кажи ти реши ли си някак проблема? Че като гледам страдаме от едно и също. Двигатела ми е m43b18.
- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Re: Проблем с E36
Здравейте,
известно време не бях влизал във форума.
Значи до момента нещата се закрепиха.. поне що се отнася до измъкването на маркуча. Това го реших, като намалих количеството течност в охладителната система, както беше описал един колега по-горе - нивото на водата да е до делението COOL, при студен двигател.
Интересното е, че двигателят не е същия след тези 2 прегрявания. Работи по странен начин, а и както колегата по-горе писа, нивото на водата в радиатора спада. Преди не беше така. От време на време придърпва. Падат оборотите под 500, като въртя волана или примерно като запаля колата и слезна с автомобила от бордюр на асфалта. Сигурно съм издухал нещо по двигателя.
Ще проверя при майстора, като я водя на обслужване за смяна на антифриз, свещи, филтри, масла и тн.
известно време не бях влизал във форума.
Значи до момента нещата се закрепиха.. поне що се отнася до измъкването на маркуча. Това го реших, като намалих количеството течност в охладителната система, както беше описал един колега по-горе - нивото на водата да е до делението COOL, при студен двигател.
Интересното е, че двигателят не е същия след тези 2 прегрявания. Работи по странен начин, а и както колегата по-горе писа, нивото на водата в радиатора спада. Преди не беше така. От време на време придърпва. Падат оборотите под 500, като въртя волана или примерно като запаля колата и слезна с автомобила от бордюр на асфалта. Сигурно съм издухал нещо по двигателя.
Ще проверя при майстора, като я водя на обслужване за смяна на антифриз, свещи, филтри, масла и тн.
...
- Ozz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 24.08.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: m42 и м43
- Мечтае да кара: нещо ново от магазина
- Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42
Re: Проблем с E36
погледни маслото дали е пресечено близни го,ако ти докара на антифриз
честито 


30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани