проблем с гнп....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с гнп....

Мнение от Пресиян Василев » 20 Авг 2012, 7:34

Не е от това.Нали беше компакт ?
Сваляи кората под волана.Навътре ще видиш модула на EWS Отрежи от буксата тънкия зелен кабел и ще палиш винаги .
Не се занимааи с помпи и плочки.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: проблем с гнп....

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 20 Авг 2012, 8:57

Пресиян Василев написа:Не е от това.Нали беше компакт ?
Сваляи кората под волана.Навътре ще видиш модула на EWS Отрежи от буксата тънкия зелен кабел и ще палиш винаги .
Не се занимааи с помпи и плочки.


ако не е вързал и двата черни кабела на мост ще завърти стартера ама утре.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с гнп....

Мнение от Пресиян Василев » 20 Авг 2012, 9:04

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:
Пресиян Василев написа:Не е от това.Нали беше компакт ?
Сваляи кората под волана.Навътре ще видиш модула на EWS Отрежи от буксата тънкия зелен кабел и ще палиш винаги .
Не се занимааи с помпи и плочки.


ако не е вързал и двата черни кабела на мост ще завърти стартера ама утре.

Ще върти стартера споко ;)
Нека му остане стартера през ЕВС-а
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: проблем с гнп....

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 20 Авг 2012, 9:08

Пресиян Василев написа:
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:
Пресиян Василев написа:Не е от това.Нали беше компакт ?
Сваляи кората под волана.Навътре ще видиш модула на EWS Отрежи от буксата тънкия зелен кабел и ще палиш винаги .
Не се занимааи с помпи и плочки.


ако не е вързал и двата черни кабела на мост ще завърти стартера ама утре.

Ще върти стартера споко ;)
Нека му остане стартера през ЕВС-а


Колата ако е била с оригинал евс така ще завърти стартера ,че мое и зъбчо да прескокне :mhihi:
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: проблем с гнп....

Мнение от ivan. » 20 Авг 2012, 9:26

Zubcho написа:
ivan. написа:
Zubcho написа:
troublemaker написа:Смених си помпата цчлата,колата пали от четвърт и не мени оборотите,но когато си иска пали и изгася,а понякога пали бе проблеми и немога да разбера от какво може да е това...


Маркучите за обратната нафта как са? Има ли въздух в маркуча (прозрачния) преди ГНП?

Иво ако са тия маркучи или връща нафтата постоянно и няма да пали никога както трябва.Нямат общо с проблема.
Ел.магнитният клапан на помпата:
-може да има хлабава връзка към него;
-може да има проблем със самият клапан и котвата му;
Може и да са му набутали калпава плочка на колегата.
Окислена букса на датчика на коляновият вал.Окислена букса на плочката.
п.п. колега днес ти четох темата в тунинг раздела ,нямам право да пиша там и питам тук...намерихте ли радиатора(топлообменник) за охлаждането на маслото на малкият дизел? просто ми стана интересно :mhihi:
и други бисери имаше там,може да ги обсъдим на лично ако искаш ,и да разкажеш какво си постигнал с малкият тдс :yes:



Иванчо, питам го така колегата, защото аз имах теч от ГНП, който не бях забелязал. И колата ми палеше без проблем сутрин, и 1 път на 2 седмици, когато беше спряна под наклон с предницата нагоре, не искаше да пали. Въртеше и толкова. Това поради въздух преди ГНП.

Пак почваш да палиш моторите, като се заговори за ТДС :owned:

Иво от въздух и връщане на нафтата,то всеки път би палела трудно,нали така е ,или се бъркам.
А колегата пише ,че веднъж му пали от раз,а друг път пак пали ,но гасне веднага...
И не паля за тдс ,просто си казвам мнението
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: проблем с гнп....

Мнение от troublemaker » 20 Авг 2012, 9:41

А за какшво е този тънкия зелен кабел ?
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: проблем с гнп....

Мнение от ivan. » 20 Авг 2012, 9:54

troublemaker написа:ами като запали мени оборотите отначало,после си се наместват,а това дето пали и гасне не виждам от какво друго да е.....Иначе за вървенето е лудница :D до 3-та включително иска да къса 17-ките :driving:

според мен с това мнение на колегата EWS-то отпада на 100%.
Така,че колега на твое място аз не би рязал никакви кабеляци свързани с ЕВС....
Вече си е твоя воля,как да си решиш проблема и какво да си правиш колата.
Успех и винаги може да пробваш и това:
Пресиян Василев написа:[Не е от това.Нали беше компакт ?
Сваляи кората под волана.Навътре ще видиш модула на EWS Отрежи от буксата тънкия зелен кабел и ще палиш винаги .
Не се занимааи с помпи и плочки.
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: проблем с гнп....

Мнение от troublemaker » 20 Авг 2012, 9:58

Колега това с оборотите се оправи като смених гнп-то,няма го това менене първите 10-тина секунди,и пали по-лесно сега.Остана само това дето пали и гасне когато си поиска.....да не е от имобилайзера на алармата се чудя вече :banghead:
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: проблем с гнп....

Мнение от ivan. » 20 Авг 2012, 10:07

troublemaker написа:Колега това с оборотите се оправи като смених гнп-то,няма го това менене първите 10-тина секунди,и пали по-лесно сега.Остана само това дето пали и гасне когато си поиска.....да не е от имобилайзера на алармата се чудя вече :banghead:

Колега(ако визираш мен) аз исках да ти кажа,че не е от евс (ако имаш въобще де) не съм ти говорил за менене на обороти.....
а ти какво си проверил до сега за паленето и гасненето?
на първо време да беше пуснал един постоянен 12+ кабел на клапана ,поне да го беше отписал него :banghead:
Баси тоя тдс
20 кабела
3 датчика
1 гнп
и едни вериги има
карай ги при някой колега да го погледне,ще си спрестиш много нерви :yes:
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: проблем с гнп....

Мнение от Zubcho » 20 Авг 2012, 10:38

ivan. написа:
Zubcho написа:
ivan. написа:
Zubcho написа:
troublemaker написа:Смених си помпата цчлата,колата пали от четвърт и не мени оборотите,но когато си иска пали и изгася,а понякога пали бе проблеми и немога да разбера от какво може да е това...


Маркучите за обратната нафта как са? Има ли въздух в маркуча (прозрачния) преди ГНП?

Иво ако са тия маркучи или връща нафтата постоянно и няма да пали никога както трябва.Нямат общо с проблема.
Ел.магнитният клапан на помпата:
-може да има хлабава връзка към него;
-може да има проблем със самият клапан и котвата му;
Може и да са му набутали калпава плочка на колегата.
Окислена букса на датчика на коляновият вал.Окислена букса на плочката.
п.п. колега днес ти четох темата в тунинг раздела ,нямам право да пиша там и питам тук...намерихте ли радиатора(топлообменник) за охлаждането на маслото на малкият дизел? просто ми стана интересно :mhihi:
и други бисери имаше там,може да ги обсъдим на лично ако искаш ,и да разкажеш какво си постигнал с малкият тдс :yes:



Иванчо, питам го така колегата, защото аз имах теч от ГНП, който не бях забелязал. И колата ми палеше без проблем сутрин, и 1 път на 2 седмици, когато беше спряна под наклон с предницата нагоре, не искаше да пали. Въртеше и толкова. Това поради въздух преди ГНП.

Пак почваш да палиш моторите, като се заговори за ТДС :owned:

Иво от въздух и връщане на нафтата,то всеки път би палела трудно,нали така е ,или се бъркам.
А колегата пише ,че веднъж му пали от раз,а друг път пак пали ,но гасне веднага...
И не паля за тдс ,просто си казвам мнението


Пак прочети мнението с червено де. Имаше малък теч и си смучеше въздух през гарнитурата. Палеше всеки път нормално, но когато бях спрял на тротоар само предницата, а задните гуми долу. Горивото се връщаше и не палеше, или палеше за секунда и гаснеше.

В последствие теча стана по-голям :mhihi:

За това питах за мехурчета или липса на нафта в прозрачния маркуч. :paranoid:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с гнп....

Мнение от Пресиян Василев » 20 Авг 2012, 12:11

troublemaker написа:Колега това с оборотите се оправи като смених гнп-то,няма го това менене първите 10-тина секунди,и пали по-лесно сега.Остана само това дето пали и гасне когато си поиска.....да не е от имобилайзера на алармата се чудя вече :banghead:

Казал съм ти вече.Ако искаш вярваи.Такива суапи съм правил вече няколко пъти.Колата пали всеки път и на момента угасва.
Отрежи си тънкия зелен кабел и ще пали .Мотора от е34 ,не е така .Просто в разпиновката на ДДЕ не съвпадат .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: проблем с гнп....

Мнение от ivan. » 20 Авг 2012, 12:24

Пресиян Василев написа:
troublemaker написа:Колега това с оборотите се оправи като смених гнп-то,няма го това менене първите 10-тина секунди,и пали по-лесно сега.Остана само това дето пали и гасне когато си поиска.....да не е от имобилайзера на алармата се чудя вече :banghead:

Казал съм ти вече.Ако искаш вярваи.Такива суапи съм правил вече няколко пъти.Колата пали всеки път и на момента угасва.
Отрежи си тънкия зелен кабел и ще пали .Мотора от е34 ,не е така .Просто в разпиновката на ДДЕ не съвпадат .

направо да ти я води ,ако ти е наблизо... :yes:
Иначе Преско ,ако е това със тоя кабел,не би ли трябвало да не може да се движи...
колега казва ,че на 3-та гуми въртял значи се движи колата,или не го описва правилно... :roll:
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с гнп....

Мнение от Пресиян Василев » 20 Авг 2012, 12:30

EWS-a е разрешаване за запалване.Запалила веднъж няма да я угаси .И така до следващия старт.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: проблем с гнп....

Мнение от ivan. » 20 Авг 2012, 12:37

Пресиян Василев написа:EWS-a е разрешаване за запалване.Запалила веднъж няма да я угаси .И така до следващия старт.

да де ,ама как ще запали въобще ....?
баси чисто се омотах :roll:
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: проблем с гнп....

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 20 Авг 2012, 12:49

Пресиян Василев написа:EWS-a е разрешаване за запалване.Запалила веднъж няма да я угаси .И така до следващия старт.


кой евс 2 3 ?

ако компа е с ЕВС палене и евс го няма ще я запалиш ама няма да е днес. След като си разменят сигнал имаш около 10 секунди да я запалиш и без евс , но без сигнала от кутийката едва ли. И то първо си търси ключа , по после пуска сигнал на еку , па ако екуто не синхронизирано с тоя евс само препатква :) припалва и угасва :) . Пробвано на м50б20.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook