проблем с гнп....
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с гнп....
Не е от това.Нали беше компакт ?
Сваляи кората под волана.Навътре ще видиш модула на EWS Отрежи от буксата тънкия зелен кабел и ще палиш винаги .
Не се занимааи с помпи и плочки.
Сваляи кората под волана.Навътре ще видиш модула на EWS Отрежи от буксата тънкия зелен кабел и ще палиш винаги .
Не се занимааи с помпи и плочки.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: проблем с гнп....
Пресиян Василев написа:Не е от това.Нали беше компакт ?
Сваляи кората под волана.Навътре ще видиш модула на EWS Отрежи от буксата тънкия зелен кабел и ще палиш винаги .
Не се занимааи с помпи и плочки.
ако не е вързал и двата черни кабела на мост ще завърти стартера ама утре.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с гнп....
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Пресиян Василев написа:Не е от това.Нали беше компакт ?
Сваляи кората под волана.Навътре ще видиш модула на EWS Отрежи от буксата тънкия зелен кабел и ще палиш винаги .
Не се занимааи с помпи и плочки.
ако не е вързал и двата черни кабела на мост ще завърти стартера ама утре.
Ще върти стартера споко

Нека му остане стартера през ЕВС-а
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: проблем с гнп....
Пресиян Василев написа:ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Пресиян Василев написа:Не е от това.Нали беше компакт ?
Сваляи кората под волана.Навътре ще видиш модула на EWS Отрежи от буксата тънкия зелен кабел и ще палиш винаги .
Не се занимааи с помпи и плочки.
ако не е вързал и двата черни кабела на мост ще завърти стартера ама утре.
Ще върти стартера споко![]()
Нека му остане стартера през ЕВС-а
Колата ако е била с оригинал евс така ще завърти стартера ,че мое и зъбчо да прескокне


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: проблем с гнп....
Zubcho написа:ivan. написа:Zubcho написа:troublemaker написа:Смених си помпата цчлата,колата пали от четвърт и не мени оборотите,но когато си иска пали и изгася,а понякога пали бе проблеми и немога да разбера от какво може да е това...
Маркучите за обратната нафта как са? Има ли въздух в маркуча (прозрачния) преди ГНП?
Иво ако са тия маркучи или връща нафтата постоянно и няма да пали никога както трябва.Нямат общо с проблема.
Ел.магнитният клапан на помпата:
-може да има хлабава връзка към него;
-може да има проблем със самият клапан и котвата му;
Може и да са му набутали калпава плочка на колегата.
Окислена букса на датчика на коляновият вал.Окислена букса на плочката.
п.п. колега днес ти четох темата в тунинг раздела ,нямам право да пиша там и питам тук...намерихте ли радиатора(топлообменник) за охлаждането на маслото на малкият дизел? просто ми стана интересно![]()
и други бисери имаше там,може да ги обсъдим на лично ако искаш ,и да разкажеш какво си постигнал с малкият тдс
Иванчо, питам го така колегата, защото аз имах теч от ГНП, който не бях забелязал. И колата ми палеше без проблем сутрин, и 1 път на 2 седмици, когато беше спряна под наклон с предницата нагоре, не искаше да пали. Въртеше и толкова. Това поради въздух преди ГНП.
Пак почваш да палиш моторите, като се заговори за ТДС
Иво от въздух и връщане на нафтата,то всеки път би палела трудно,нали така е ,или се бъркам.
А колегата пише ,че веднъж му пали от раз,а друг път пак пали ,но гасне веднага...
И не паля за тдс ,просто си казвам мнението

by ''kompleksa''
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: проблем с гнп....
troublemaker написа:ами като запали мени оборотите отначало,после си се наместват,а това дето пали и гасне не виждам от какво друго да е.....Иначе за вървенето е лудницадо 3-та включително иска да къса 17-ките
според мен с това мнение на колегата EWS-то отпада на 100%.
Така,че колега на твое място аз не би рязал никакви кабеляци свързани с ЕВС....
Вече си е твоя воля,как да си решиш проблема и какво да си правиш колата.
Успех и винаги може да пробваш и това:
Пресиян Василев написа:[Не е от това.Нали беше компакт ?
Сваляи кората под волана.Навътре ще видиш модула на EWS Отрежи от буксата тънкия зелен кабел и ще палиш винаги .
Не се занимааи с помпи и плочки.

by ''kompleksa''
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: проблем с гнп....
Колега това с оборотите се оправи като смених гнп-то,няма го това менене първите 10-тина секунди,и пали по-лесно сега.Остана само това дето пали и гасне когато си поиска.....да не е от имобилайзера на алармата се чудя вече 


Re: проблем с гнп....
troublemaker написа:Колега това с оборотите се оправи като смених гнп-то,няма го това менене първите 10-тина секунди,и пали по-лесно сега.Остана само това дето пали и гасне когато си поиска.....да не е от имобилайзера на алармата се чудя вече
Колега(ако визираш мен) аз исках да ти кажа,че не е от евс (ако имаш въобще де) не съм ти говорил за менене на обороти.....
а ти какво си проверил до сега за паленето и гасненето?
на първо време да беше пуснал един постоянен 12+ кабел на клапана ,поне да го беше отписал него

Баси тоя тдс
20 кабела
3 датчика
1 гнп
и едни вериги има
карай ги при някой колега да го погледне,ще си спрестиш много нерви


by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: проблем с гнп....
ivan. написа:Zubcho написа:ivan. написа:Zubcho написа:troublemaker написа:Смених си помпата цчлата,колата пали от четвърт и не мени оборотите,но когато си иска пали и изгася,а понякога пали бе проблеми и немога да разбера от какво може да е това...
Маркучите за обратната нафта как са? Има ли въздух в маркуча (прозрачния) преди ГНП?
Иво ако са тия маркучи или връща нафтата постоянно и няма да пали никога както трябва.Нямат общо с проблема.
Ел.магнитният клапан на помпата:
-може да има хлабава връзка към него;
-може да има проблем със самият клапан и котвата му;
Може и да са му набутали калпава плочка на колегата.
Окислена букса на датчика на коляновият вал.Окислена букса на плочката.
п.п. колега днес ти четох темата в тунинг раздела ,нямам право да пиша там и питам тук...намерихте ли радиатора(топлообменник) за охлаждането на маслото на малкият дизел? просто ми стана интересно![]()
и други бисери имаше там,може да ги обсъдим на лично ако искаш ,и да разкажеш какво си постигнал с малкият тдс
Иванчо, питам го така колегата, защото аз имах теч от ГНП, който не бях забелязал. И колата ми палеше без проблем сутрин, и 1 път на 2 седмици, когато беше спряна под наклон с предницата нагоре, не искаше да пали. Въртеше и толкова. Това поради въздух преди ГНП.
Пак почваш да палиш моторите, като се заговори за ТДС
Иво от въздух и връщане на нафтата,то всеки път би палела трудно,нали така е ,или се бъркам.
А колегата пише ,че веднъж му пали от раз,а друг път пак пали ,но гасне веднага...
И не паля за тдс ,просто си казвам мнението
Пак прочети мнението с червено де. Имаше малък теч и си смучеше въздух през гарнитурата. Палеше всеки път нормално, но когато бях спрял на тротоар само предницата, а задните гуми долу. Горивото се връщаше и не палеше, или палеше за секунда и гаснеше.
В последствие теча стана по-голям

За това питах за мехурчета или липса на нафта в прозрачния маркуч.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с гнп....
troublemaker написа:Колега това с оборотите се оправи като смених гнп-то,няма го това менене първите 10-тина секунди,и пали по-лесно сега.Остана само това дето пали и гасне когато си поиска.....да не е от имобилайзера на алармата се чудя вече
Казал съм ти вече.Ако искаш вярваи.Такива суапи съм правил вече няколко пъти.Колата пали всеки път и на момента угасва.
Отрежи си тънкия зелен кабел и ще пали .Мотора от е34 ,не е така .Просто в разпиновката на ДДЕ не съвпадат .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: проблем с гнп....
Пресиян Василев написа:troublemaker написа:Колега това с оборотите се оправи като смених гнп-то,няма го това менене първите 10-тина секунди,и пали по-лесно сега.Остана само това дето пали и гасне когато си поиска.....да не е от имобилайзера на алармата се чудя вече
Казал съм ти вече.Ако искаш вярваи.Такива суапи съм правил вече няколко пъти.Колата пали всеки път и на момента угасва.
Отрежи си тънкия зелен кабел и ще пали .Мотора от е34 ,не е така .Просто в разпиновката на ДДЕ не съвпадат .
направо да ти я води ,ако ти е наблизо...

Иначе Преско ,ако е това със тоя кабел,не би ли трябвало да не може да се движи...
колега казва ,че на 3-та гуми въртял значи се движи колата,или не го описва правилно...


by ''kompleksa''
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с гнп....
EWS-a е разрешаване за запалване.Запалила веднъж няма да я угаси .И така до следващия старт.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: проблем с гнп....
Пресиян Василев написа:EWS-a е разрешаване за запалване.Запалила веднъж няма да я угаси .И така до следващия старт.
да де ,ама как ще запали въобще ....?
баси чисто се омотах


by ''kompleksa''
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: проблем с гнп....
Пресиян Василев написа:EWS-a е разрешаване за запалване.Запалила веднъж няма да я угаси .И така до следващия старт.
кой евс 2 3 ?
ако компа е с ЕВС палене и евс го няма ще я запалиш ама няма да е днес. След като си разменят сигнал имаш около 10 секунди да я запалиш и без евс , но без сигнала от кутийката едва ли. И то първо си търси ключа , по после пуска сигнал на еку , па ако екуто не синхронизирано с тоя евс само препатква



М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани