Климатик аномалия :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Климатик аномалия :)
Нормално ли е при наличие на 1000гр фреон компресора да вкл и изкл. през 5-10сек. да не вземе да изгори компресора си мисля, за мен не е нормално, но не зная къде и какъв може да е проблема... Другото което е, че открих при бушоните изгорял 30А на 41 позиция а именно допълнителна перка, която не зная за какво е и какъв е бил зора за да изгори този бушон от 30А, може би при смяната на климатичната перка, нещо да са укъсили и да е за това, но пък я виждах, че работи въпреки изгорелият предпазител, ако тази допълнителна перка е тази на климатика де, ако не ме светнете коя е перката от гнездо 41 с бушон 30А
е36 м50 с ванос ако е от значение климатика - климатроника е двузонният с врътките, и проблема е също, че климатика-студено има само на позиция напред, на позиция в краката или стъклото духа топло и това чудо какво...?

Последна промяна b2d на 18 Авг 2012, 17:55, променена общо 1 път
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Климатик аномалия :)
Престанете да препълвате климатичната система. С много фреон няма да работи по добре отколкото с толкова колкото е предписано. Закача се манометър на високото налягане или направо станцията за пълнене трябва да има манометри за високото и ниското налягане, палите пускате и гледате какво се случва с налягането. Там ли е, няма ли го, колко е и т.н. като отговориш на тези въпроси ще имаш отговор дали е нормално.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: Климатик аномалия :)
Ами това с тези налягания ще го проверя, като го качиме на уред, а само да спомена, че това вкл-изкл го имаше и преди да го заредя и именно за това мислех, че вкл-изкл, защото е му е ниско налягането или малко фреона, както искате го разбирайте... някой, ми каза,че дехидратора може да е запушен... 

Re: Климатик аномалия :)
Аз наскоро зареждах климатроник двузонов и събра 825 грама (толкова е и по каталог) .Тогава си говорих с майстора и каза ,че нямало значение какъв е двигателя еднакво количество събирала системата.А относно перката на климатика тя има 2 степени.Забелязал съм ако оставя колата повече да поработи на место с климатик перката включва втората степен.
Re: Климатик аномалия :)
mk_20 написа:Аз наскоро зареждах климатроник двузонов и събра 825 грама (толкова е и по каталог) .Тогава си говорих с майстора и каза ,че нямало значение какъв е двигателя еднакво количество събирала системата.А относно перката на климатика тя има 2 степени.Забелязал съм ако оставя колата повече да поработи на место с климатик перката включва втората степен.
Има значение естественно какъв е мотора... За 2.0 мотор в зависимост от годината на производство имаше 3 варианта единият беше 1000 др 1200 а мисля, че имаше и вариант малко по-малко...
Re: Климатик аномалия :)
Може, не съм толкова компетентен.Само знам, че платих за 800 грама. Иначе колата е 318и М40.
Re: Климатик аномалия :)
mk_20 написа:Може, не съм толкова компетентен.Само знам, че платих за 800 грама. Иначе колата е 318и М40.
За твоя мотор толкова ще да е


- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Климатик аномалия :)
Трябва да имаш зелена лепенка отпред в дясно на маската като товриш капак, там тряба да пише 800+25г колкото пише и на моята също 320
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: Климатик аномалия :)
maxpower написа:Трябва да имаш зелена лепенка отпред в дясно на маската като товриш капак, там тряба да пише 800+25г колкото пише и на моята също 320
Ами не съм гледал на маската отидох в специализиран сервиз и гледаха по каталог

Re: Климатик аномалия :)
Системата и с 200 грама фреон ще работи...
Това с включването и изключването на компресора е нормално.
Просто копресора прави налягане, фреона се изпарява в изпарителя и като достигне до някаква температура компресора изключва и после като се повиши температурата пак включва.
Това е така за да може да се поддържа една и съща температура при обороти на двигателя в ширик диапазон (1000 ~ 5000).
Всеки климатик работи така, дори и копресора на хладилника ви у вас не работи без прекъсвания.
Това с включването и изключването на компресора е нормално.
Просто копресора прави налягане, фреона се изпарява в изпарителя и като достигне до някаква температура компресора изключва и после като се повиши температурата пак включва.
Това е така за да може да се поддържа една и съща температура при обороти на двигателя в ширик диапазон (1000 ~ 5000).
Всеки климатик работи така, дори и копресора на хладилника ви у вас не работи без прекъсвания.
Re: Климатик аномалия :)
bmw325tds написа:Системата и с 200 грама фреон ще работи...
Това с включването и изключването на компресора е нормално.
Просто копресора прави налягане, фреона се изпарява в изпарителя и като достигне до някаква температура компресора изключва и после като се повиши температурата пак включва.
Това е така за да може да се поддържа една и съща температура при обороти на двигателя в ширик диапазон (1000 ~ 5000).
Всеки климатик работи така, дори и копресора на хладилника ви у вас не работи без прекъсвания.
Да де но дали прекъсвани от през 1мин са нормални...

Re: Климатик аномалия :)
b2d написа:Нормално ли е при наличие на 1000гр фреон компресора да вкл и изкл. през 5-10сек...
Аз съм го обяснил, но няма кой да чете. Прекъсванията зависят от количеството фреон в системата, тепмературата на вършния въздух, оборотите на двигателя и мощността на компресора.b2d написа:...Да де но дали прекъсвани от през 1мин са нормални...
Re: Климатик аномалия :)
bmw325tds написа:b2d написа:Нормално ли е при наличие на 1000гр фреон компресора да вкл и изкл. през 5-10сек...Аз съм го обяснил, но няма кой да чете. Прекъсванията зависят от количеството фреон в системата, тепмературата на вършния въздух, оборотите на двигателя и мощността на компресора.b2d написа:...Да де но дали прекъсвани от през 1мин са нормални...
A, ако се спра само на твоето твърдение и подмина варианта, че може да са го препълнили а именно, ако е трябвало 825 пък те са сложили 1000гр и има високо налягане или е запушен дехидратора и изгори компресора какво правиме



Re: Климатик аномалия :)
Ако налягането е високо или ниско, компресора изобщо няма да включи.b2d написа:...може да са го препълнили а именно, ако е трябвало 825 пък те са сложили 1000гр и има високо налягане или е запушен дехидратора и изгори компресора какво правиме![]()
![]()
Re: Климатик аномалия :)
bmw325tds написа:Ако налягането е високо или ниско, компресора изобщо няма да включи.b2d написа:...може да са го препълнили а именно, ако е трябвало 825 пък те са сложили 1000гр и има високо налягане или е запушен дехидратора и изгори компресора какво правиме![]()
![]()
това е ясно, но при ниско няма да вкл, защото има защита, но високото не се ли получава след като вкл компресора и завърти фреона и тогава, като му идва в повече да изкл и после пак да вкл или се бъркам?
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани