Ще се промени ли скороста с по мощен двигател?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 3.07.2006

Ще се промени ли скороста с по мощен двигател?

Мнение от power » 08 Юли 2006, 23:24

По формулата за пресмятане на максимална скорост излиза че моята 520-ка инж. 89год. прави на 1-ва 42 2-ра 81 3-та 125 4-та 180 5-та 223 а аз на 1-ва правя 52 2-ра 90 3-135 и нататъка не съм го пробвал Сменил съм само двигателя на колата с 2,5 175 коня.Възможно ли е двигатееля да повишава скороста без да съм сменял скоростна кутия и диференциал? На 5-та с 2000уб съм 75 кма по пресмятане чрез формулата за макс скорост сметката е 68 км с 2000 на 5-та от какво се получава тази разлика,като гумите ми са нормални за това купе 195 на 65 на 15?Като съм сменил двигателя по-бързо ли ще ускоря от 0 до 100 като по каталог дават за 2,5 175к от 0 до 100 за 9,4.Ще ускоря ли аз за това време без да съм сменял скорости и диференцьиал Този двигател ще спъва ли ускорението на колата?По ли е добре за дърпане?

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 09 Юли 2006, 1:18

:mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 09 Юли 2006, 1:45

Това някакъв майтап ли е :?: Ако наистина си сменил двигателя, би трябвало да знаеш какво следва от това ;) Или си пишеш ей така да видиш какво ще ти отговорят ?!?
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Re: Ще се промени ли скороста с по мощен двигател?

Мнение от Giorceto » 09 Юли 2006, 8:53

power написа:...

Ти в ТУ ли учиш бе пич?? Това да не е при Кунчев или При Краси Неделлчев проекта...
:twisted: :twisted: :twisted:
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Re: Ще се промени ли скороста с по мощен двигател?

Мнение от Дилян Пенчев » 09 Юли 2006, 10:30

GIORCETO написа:
power написа:...

Ти в ТУ ли учиш бе пич?? Това да не е при Кунчев или При Краси Неделлчев проекта...
:twisted: :twisted: :twisted:

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 09 Юли 2006, 13:55

Оставете детето бе, не се заяждайте.
При едни и същи максимални обороти на коляновия вал ти ще правиш едни и същи максимални обороти на задните колела. Различният въртящ момент ще ти помага само при ускорението и при използвнето на двигателя като спирачка.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 09 Юли 2006, 18:00

както казаха- ако не пипаш задния диф и скоростната кутия, оборотите на двигателя спрямо определена скорост на колата на определена предавка си остават същите- независимо от двигателя.

сега, аз мисля че по-високите скорости при максимални обороти за които ти говориш са резултат или на грешка във спидометъра ти (сочи по-високо от колкото е всъщност скороста ти което е много типично) или просто не можеш да уцелиш точно максималните си обороти на двигателя като отчиташ скороста.. щото нито оборотомера ти е верен (не е) нито ограничителя на оборотите ти знаеш точно къде е.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 11 Юли 2006, 16:25

нещо ме гложди едно въпросче да ва питам,
значи ако вдигнете колата в въздуха и дадеш пълна гас тя пак няма да дигне повече от мах си скорост когато е на земята??
зна4и при едни и същи мах обороти единия двигател има по голяма мощност от другия ? или греша
и казвате че с различни мощности двг-та с тая скоростна кутия и тоя диф колата се ще си дига една и съща мах скорос???
и 1.4 мотор да ислойем пак 220 и 4.0 мотор да и слойем пак 220 таи ли ?

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 11 Юли 2006, 17:09

Vozq_bez_pari написа:нещо ме гложди едно въпросче да ва питам,
значи ако вдигнете колата в въздуха и дадеш пълна гас тя пак няма да дигне повече от мах си скорост когато е на земята??
зна4и при едни и същи мах обороти единия двигател има по голяма мощност от другия ? или греша
и казвате че с различни мощности двг-та с тая скоростна кутия и тоя диф колата се ще си дига една и съща мах скорос???
и 1.4 мотор да ислойем пак 220 и 4.0 мотор да и слойем пак 220 таи ли ?


Аз са чудя начи, за чий хората са измислили понятия като въртящ момент и конски сили, като това ОБОРОТИ върши идеална работа. Само ни затормозяват и усложняват житие грешнаго булгарина.
:dunno: :kuku: :kuku: :kuku:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 11 Юли 2006, 17:52

Имаше един пич в канала на бмв-повер в чата който смяташе така

5-та предавка - 3000 рпм 120 км/ч
5-та предавка - 6000 рпм 240 км/ч

И спореше, че е прав, остави друго ми и беше някакво инженерче. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Та тоя същия му се обесняваше едно време, че при определен момент, ако дадена кола стигне 300 км/ч при 700 коня, ако ще и 1400 коня да е, 300 ще и В-макса, ама не, та не...

Абе интересно да е
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Мнение от ! Алекс » 13 Юли 2006, 16:31

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 14 Юли 2006, 13:05

...
Последна промяна Nikolay1 на 14 Юли 2006, 13:09, променена общо 1 път
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 14 Юли 2006, 13:08

vicho написа:Имаше един пич в канала на бмв-повер в чата който смяташе така

5-та предавка - 3000 рпм 120 км/ч
5-та предавка - 6000 рпм 240 км/ч

И спореше, че е прав, остави друго ми и беше някакво инженерче. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Та тоя същия му се обесняваше едно време, че при определен момент, ако дадена кола стигне 300 км/ч при 700 коня, ако ще и 1400 коня да е, 300 ще и В-макса, ама не, та не...

Абе интересно да е

Вичо преди да ме цитираш и да говориш глупости помисли малко, а и отделно, че още не съм дипломиран инженер та по същество:
1. примера за 5та предавка е достатъно прост, но явно ти си по-прост (уви не всеки който учи више е умен :roll: )
2. идеята за 700 и 1400к.с. двигателя беше, че ако макс оборотите на 2та двигателя са еднакви и предавателните числа на трансмисиите и диференциала също няма как колата да вдигне по-висока скорост!
П.С. И понеже се притеснявам, че този БМВ сектант и бъдещ инженер(нали в ТУ учеше) пак няма да усвои простотата на дадената информация ще пиша пак: ако имаш 2 зъбни колела(редуктор) които имат отношение 2:1 означава, че ако въртиш първото с 1000об/мин, второто ще се върти с 500об/мин (прочети го 2-3 пъти да не прочетеш пак нещо грешно) значи ако завъртиш първото колело с 2000об/мин второто ще се завърти с 1000об/мин сега разбра ли го ?
П.С.2. По въпроса на момчето може и да си постигнал по-висока скорост с по-мощния двигател в случай, че старият на 5та не е можел да достигне ограничителя си!
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 14 Юли 2006, 13:29

vicho написа:Имаше един пич в канала на бмв-повер в чата който смяташе така

5-та предавка - 3000 рпм 120 км/ч
5-та предавка - 6000 рпм 240 км/ч

...


къде е грешката тука?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 14 Юли 2006, 14:48

Аз искам в тази връзка да попитам нещо просто
Имам 320-ка примерно :mhihi: и тя си ги прави о-100 за 10 секунди
и слагам мотор 2.5 на който по книгите му дават да ги прави за 8 секунди, но това е при по-висока максимална скорост май беше на 240 прекъсвача, е да обаче на мен ми трябва ускорение не максимална скорост и зтова оставям старата скоростна кутия и стария диф и демек мотора 2.5 пак си прави 220 ка прекъсвач всеедно съм с 320, обаче нали има по-ниска максимална скорост заради запазените скоростна и диф от преди та мисълта ми е дали взместо за 8 секунди както му дават на 2.5 ще мога да ги направя примерно за 7 :D

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook