Питане за шпер 2.93 на 320 ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от err0r » 09 Авг 2012, 12:42

При мен пък никога не се е палил съединителят. Явно твоят е бил тръгнал...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от kokali praa vsiakvi » 09 Авг 2012, 12:56

err0r написа:При мен пък никога не се е палил съединителят. Явно твоят е бил тръгнал...

А ти с каква кутия си и какъв съединител и маховик ?
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от err0r » 09 Авг 2012, 13:06

Всичко е сток. ЗФ кутия с 240 mm съединител.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от kokali praa vsiakvi » 09 Авг 2012, 13:29

err0r написа:Всичко е сток. ЗФ кутия с 240 mm съединител.

Тогава смятам, че не е толкова трудно да го запалиш. Повтарям : на втора С МАЛКО инерция-нискоскоростен дрифт.
Мое мнение. При всички положения по-лесно ще тръгне съединителя отколкото с по-късия диф.
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от bebcho__ » 10 Авг 2012, 14:01

що така коментирате, че 3,45 нямало да бъде "приятен" на извънградско, ей така говорят повечето, все едно като излезнат извън града и като лепнат 260км/ч и така си карат постоянно.... айде моля...както каза грешката като вкараш на 5та дори и в селата с 50 не сменяш, все едно караш автоматик.
п.с. на мен 28цата ми гори 8 извънградско с 3.45 при 110-120км/ч. със 17ките.
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от err0r » 10 Авг 2012, 14:15

Да, ама със същите обороти, с които ти си с 3,45 и 110 км/ч, 28-ца с 2,93 е със 140-50 например. Преди седмица моята 28-ца направи 8,3 до морето, като на магистралата си кротнах 150 и си карах като момченце. Обороти, фрикция, охлаждане... тези неща също зависят от предавателното число на дифа, колкото и странно да звучи.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от bebcho__ » 10 Авг 2012, 18:24

err0r написа:Да, ама със същите обороти, с които ти си с 3,45 и 110 км/ч, 28-ца с 2,93 е със 140-50 например. Преди седмица моята 28-ца направи 8,3 до морето, като на магистралата си кротнах 150 и си карах като момченце. Обороти, фрикция, охлаждане... тези неща също зависят от предавателното число на дифа, колкото и странно да звучи.

тука си прав и все пак дори и да спорим в бмв не са сложили 2,93 щото са нямали други в наличност :mhihi:
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от delas_328 » 11 Авг 2012, 22:35

Аз незнам защо се опитваме да изкараме че 2.8 не върви ,стока си е сток то е най доброто ,но ако искаш преформънс трябва да жертваш нещо ,всички искат да не грее да е 200 коня да има добър старт ,да карат до морето с 150 и да им гори 6 е такава кола няма !!!!

Момчето е потитало за 320 с 2.93 ами НЕ,НЕ Е УДАЧНО !!!, 10 човека му казаха,вече сам си решава ако иска и 2.65 да сложи вие започнахте да разпъвате локуми за 2.8 !!!

А пък ако толкоз държиш на голямо прасе да минеш можеш да си зглобиш от други дифове и да стане по къс (не за Е36) и си ти !!!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.07.2012
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: BMW E 36 320i седан
Мечтае да кара: Плимут Роад рънър, цвят "Крези плъм"
Детайли за колата: Беше много запазен екземпляр,на 90% сток, с черен кожен салон, два подлакътника. Метанов инжекцион, три бутилки с общо тегло 80 кг., и 13 кг вместимост. Чупи и смачква пружини всякакви.

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от junker » 02 Юли 2013, 6:56

Стара тема, но без ясен край! Все пак въпроса беше за 2,0 не за 2,8. Колегата да каже тръгна ли колата с това малко предавателно число, че и аз мисля да слагам по дълъг диф. Както казвате, че на 5- та е като автоматик то и 320- ката празна извлачва от 50 -60. Но и от 3,45 на 2,93 си е доста понижение. Ще има ли тяга- от голословно смятане на обороти няма особена полза. Пишете на лично за реален резултат. Вече имам едно мнение, да остана със сток диф,но смятам че ми идва къс.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от delas_328 » 03 Юли 2013, 13:24

:mhihi: Представям си я тази 20-ка на метан с 2.93 :paranoid:
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от Haddess » 03 Юли 2013, 22:53

Стига бе сега и метан... чиста гавра :censored: Не съм се занимавал още с интервенцията на дифа. :D
Просто сега се занимавам с интериора глезотия алкантара ала бала :mhihi:
но мерси все пак за многото мнения :dunno: :bowdown:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.07.2012
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: BMW E 36 320i седан
Мечтае да кара: Плимут Роад рънър, цвят "Крези плъм"
Детайли за колата: Беше много запазен екземпляр,на 90% сток, с черен кожен салон, два подлакътника. Метанов инжекцион, три бутилки с общо тегло 80 кг., и 13 кг вместимост. Чупи и смачква пружини всякакви.

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от junker » 04 Юли 2013, 12:37

Haddess написа:Стига бе сега и метан... чиста гавра :censored: Не съм се занимавал още с интервенцията на дифа.

:mhihi: Е все пак има и хора които си караме колите по 1500 км на месец, за да ходим на работа, а не само да дрифтим или ходим по кафета :mhihi: Затова аз гоня разход. С последните ми настройки метана тръгна доста добре /за метан :) /. Все пак е 2,0 и нямам никакво намерение да се сравнявам с 2,8 на 402 м. или дрифт, а да не забравяме че диф 3,45 е смятан и за 1,6 и 1,8. което при първото е с 50% по- малко мощност и близо 20 % по- малко тяга при равни обороти. Теоретично, предавателното ти отношение с диф 2,93 четвърта ти става "директна", която сега /с диф 3,45/ е пета. А пета става "овърдрайв" /или както по- старите наричаме "индиректна"/ с 0,8. :bchug:
П.С. Тежко му на съединителя, при градско каране :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от bum_bum » 05 Юли 2013, 0:03

Пета като ти е 1 няма как да стане овръдрайв къвто и диф да сложиш. Просто като си и на метан на пета с диф 2.93 ще можеш да караш само по надолнището :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 26.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: колело с обратна дирекция
Мечтае да кара: колело с предно предаване

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от Metzeler » 05 Юли 2013, 0:14

ахо ихи..с кви скорости си колега? стокови ли са не са ли,че гледам бая боб се измята с тоя диф и смятане на предавателни числа и развиване на скорости ;) ти от диф може и 200 на 3та да дигнеш ама нали въпроса е да ги дигнеш по набързо не да пиеш 1 кафе до де ги дигне ся ще си кажа и аз числата

2.5 мотор 192 коня,кутия ЗФ от е34 диф 3.23 М3 ево:
1ва-65
2ра-110-20 не съм мн сигурен
3та-140
4та-200+ и нагоре незнам

Скоро ще кажа с кутия от м42 (Гетраг 240 мисля)какъв ще е резултата защото е с 1 идея по бърза кутята(и по-малко живец ще има в нея ест)

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

Мнение от vladi_a_i » 05 Юли 2013, 1:05

Metzeler написа:ахо ихи..с кви скорости си колега? стокови ли са не са ли,че гледам бая боб се измята с тоя диф и смятане на предавателни числа и развиване на скорости ;) ти от диф може и 200 на 3та да дигнеш ама нали въпроса е да ги дигнеш по набързо не да пиеш 1 кафе до де ги дигне ся ще си кажа и аз числата

2.5 мотор 192 коня,кутия ЗФ от е34 диф 3.23 М3 ево:
1ва-65
2ра-110-20 не съм мн сигурен
3та-140
4та-200+ и нагоре незнам

Скоро ще кажа с кутия от м42 (Гетраг 240 мисля)какъв ще е резултата защото е с 1 идея по бърза кутята(и по-малко живец ще има в нея ест)

Гертраг 220 е колега :yes: ,същата е и на м52б25 който сложих,но си оставих дифа 3,46 голям от е34 на Компакта ми е36 и вървежа е супер задоволителен,гуми 205 60 15 нови не ги признава въобще :bowdown: ,даже по някой път не смея да боксувам,че изтръпвам :oops: .По-принцип дифа му е 3,07 :dunno: ,аз затова сега повече от 220км/ч. не мога да вдигна.А този 2.93 на 20ка си е според зависи шофера какво търси,но не бих си спънал колата...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook