проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт

Мнение от troublemaker » 09 Авг 2012, 8:10

запалихме всичко ок,но педала на гаста не реагира...двигателя е от е34 93 или 94 година е, а компакта оригинално си е малкия тдс :banghead:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт

Мнение от vld » 09 Авг 2012, 10:08

Предполагам, че сте проверили, но все пак ако е пиана помпата и плочката е сложена в положение на много бедна смес или много богата педала не реагира. :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт

Мнение от troublemaker » 09 Авг 2012, 18:17

проблема го реших,излезе е съм объркал 1 пин(жълт) който излиза от буксата на педала на гаста,сега имам друг проблем : таблото не ми показва вярно-оборотите ми ги показва сигурно с 5-600 повече от реалните,температурата на водата ми показва на средата като е студена колата а като загрее отива почти до червеното..... :banghead: (таблото ми е от 325тдс)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт

Мнение от Zubcho » 09 Авг 2012, 22:39

troublemaker написа:проблема го реших,излезе е съм объркал 1 пин(жълт) който излиза от буксата на педала на гаста,сега имам друг проблем : таблото не ми показва вярно-оборотите ми ги показва сигурно с 5-600 повече от реалните,температурата на водата ми показва на средата като е студена колата а като загрее отива почти до червеното..... :banghead: (таблото ми е от 325тдс)


Ами вземи табло от е36 2.5 тдс не знам защо изобщо задаваш този въпрос. Близо е до акъла, че 1.8 има различни датчици от 2.5. Също ти препоръчвам да си сложиш и компютъра то е34-ката. Даже е задължително.

Не беше трудно нали?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт

Мнение от Dirty M5 driveR » 10 Авг 2012, 6:17

Е той нали е писал, че е от 325тдс :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт

Мнение от hakerizanov » 10 Авг 2012, 11:28

и при мен го има туй с оборотите. не съм се занимавал все още. температурата ще я решиш като вземеш датчика от стария мотор (м41). понеже си взел стария м51, а той май е с 2 датчика, ще трябва малко преправяне на инсталацията. датчика от м41 сигурно ти е с 4 пина а от м51 с 2. требва си пипане по инсталацията специално за това. за оборотите мисля че някой спомена за препрограмиране на таблото. или нещо със смяна на кварца. нещо такова
I think things -- and they happen...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт

Мнение от troublemaker » 10 Авг 2012, 23:00

колата върви повече от прилично,с некъв чип е уж,генерация,спортен филтър,шпер и челен кулер от 318тдс...до тук всичко си направих сам долу горе,но оборотите и най-вече темп. на водата ще ги види еладжия че ме е страх сега да я карам така.....аа има ли проблем че я карам с виското и радиатора от 318-ката ?
Последна промяна troublemaker на 10 Авг 2012, 23:03, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт

Мнение от Zubcho » 10 Авг 2012, 23:02

troublemaker написа:до тук всичко си направих сам долу горе,но оборотите и най-вече темп. на водата ще ги види еладжия че ме е страх сега да я карам така.....аа има ли проблем че я карам с виското и радиатора от 318-ката ?


За виското не знам, но за радиатора има проблем.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт

Мнение от troublemaker » 10 Авг 2012, 23:05

поне за временно ще трябва да е така ......свършиха средствата за сега,понеделник се надявам да наместим датчика и температурата на водата да е както трябва и ще гледам до края на месеца да си взема от 325-радиатор
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт

Мнение от vladobate » 11 Авг 2012, 0:29

А турбината така ли ще я оставиш :mhihi: , скучно ще да е :mhihi: .

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт

Мнение от vld » 11 Авг 2012, 12:23

С воден радятор от 325 кулера на 318 ще доде много надолу, а масления радятор върза ли го?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт

Мнение от troublemaker » 11 Авг 2012, 19:05

масленият радиатор е свързан(зад интеркулера),кулера е челен от 18-ката,а радиатор от 325 ще взема след 4 дни на заплата :) за сега е с 18-ковия.....със шпера и 17-ките колата откача в момента до 3-та е като змия :)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook