проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт
запалихме всичко ок,но педала на гаста не реагира...двигателя е от е34 93 или 94 година е, а компакта оригинално си е малкия тдс 


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт
Предполагам, че сте проверили, но все пак ако е пиана помпата и плочката е сложена в положение на много бедна смес или много богата педала не реагира. 


- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт
проблема го реших,излезе е съм объркал 1 пин(жълт) който излиза от буксата на педала на гаста,сега имам друг проблем : таблото не ми показва вярно-оборотите ми ги показва сигурно с 5-600 повече от реалните,температурата на водата ми показва на средата като е студена колата а като загрее отива почти до червеното.....
(таблото ми е от 325тдс)


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт
troublemaker написа:проблема го реших,излезе е съм объркал 1 пин(жълт) който излиза от буксата на педала на гаста,сега имам друг проблем : таблото не ми показва вярно-оборотите ми ги показва сигурно с 5-600 повече от реалните,температурата на водата ми показва на средата като е студена колата а като загрее отива почти до червеното.....(таблото ми е от 325тдс)
Ами вземи табло от е36 2.5 тдс не знам защо изобщо задаваш този въпрос. Близо е до акъла, че 1.8 има различни датчици от 2.5. Също ти препоръчвам да си сложиш и компютъра то е34-ката. Даже е задължително.
Не беше трудно нали?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт
Е той нали е писал, че е от 325тдс 

- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт
и при мен го има туй с оборотите. не съм се занимавал все още. температурата ще я решиш като вземеш датчика от стария мотор (м41). понеже си взел стария м51, а той май е с 2 датчика, ще трябва малко преправяне на инсталацията. датчика от м41 сигурно ти е с 4 пина а от м51 с 2. требва си пипане по инсталацията специално за това. за оборотите мисля че някой спомена за препрограмиране на таблото. или нещо със смяна на кварца. нещо такова
I think things -- and they happen...
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт
колата върви повече от прилично,с некъв чип е уж,генерация,спортен филтър,шпер и челен кулер от 318тдс...до тук всичко си направих сам долу горе,но оборотите и най-вече темп. на водата ще ги види еладжия че ме е страх сега да я карам така.....аа има ли проблем че я карам с виското и радиатора от 318-ката ?
Последна промяна troublemaker на 10 Авг 2012, 23:03, променена общо 1 път

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт
troublemaker написа:до тук всичко си направих сам долу горе,но оборотите и най-вече темп. на водата ще ги види еладжия че ме е страх сега да я карам така.....аа има ли проблем че я карам с виското и радиатора от 318-ката ?
За виското не знам, но за радиатора има проблем.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт
поне за временно ще трябва да е така ......свършиха средствата за сега,понеделник се надявам да наместим датчика и температурата на водата да е както трябва и ще гледам до края на месеца да си взема от 325-радиатор

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт
С воден радятор от 325 кулера на 318 ще доде много надолу, а масления радятор върза ли го?

- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: проблем след монтаж на 2,5тдс на компакт
масленият радиатор е свързан(зад интеркулера),кулера е челен от 18-ката,а радиатор от 325 ще взема след 4 дни на заплата
за сега е с 18-ковия.....със шпера и 17-ките колата откача в момента до 3-та е като змия 



12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани