Прословутите чипове?
Модератор: bum_bum
5 мнения
• Страница 1 от 1
Прословутите чипове?
Искам да ви питам какво точно правят чиповетв?Променят съотношението бензин/въздух.....?.......това означава ли че ако бузикнат карбуратора на ладочките ше се вдигнат 10-15 кончета?Как бачкат тези чипове?
Както само каза гориво/въздух/и още много неща...и както вероятно се сещасш чипът по принцип управлява електрониката която от своя страна управлява от запалването до загасянето на двигателя...ладочките са с карбуратор тоест механично управление на тези процеси тоест сети се сам дали има къде да сложиш чип в Лада 

- Deakon
- FX Master
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
Човека имаше в предвид карбуратора на ладичките, а не да им слага чип
Ако сложиш жигльори с по-голям дебит ще усетиш разлика. Ама чак пък 10-15 кончета ...

- Trevor Wilkinson
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: Southampton
Чиповете представляват една карта , като таблица . Входни данни са от въздухомера , термометъра , ламбда сонда (ако има) , оборотомера и още някои други . Според тези входни данни чипа вади изходни данни за ъгъл на изпреварване на запалването , за дюзите кога да се отворят , колко да се задържат отворени и т.н. .
При карбураторите всичко това става механично , отваря се клапана и се смесва горивото с въздуха , които от своя страна също се контролира от една пеперуда .
Теоритично от карбуратора можеш да изцедиш повече коне отколкото от кола с електронно управление . Обаче настройките са ужасна мъка . Ако пипнеш малко карбуратора може да добавиш 5-6 коня . За пове4е обаче ще трябва да смениш карбуратора с по-голям , където въздуха достига до него по-директно , или да сложиш повече карбуратори (по 1 за 2 цилиндъра , или по 1 за всеки цилиндър) . За целта трябва да провериш Holley или Weber , оба4е те не правят нищо за лади и трябва по поръчка , или да напасваш от друг автомобил .
За да върви повече кола с електронно управление не винаги ти трябва чип . Може да промениш някой от сензорите , така че до чипа да стига грешна информация , което може да започне да подава пове4е бензин , и ето ти ги 10-тина коня при обороти за максимална мощност .
Проблема е че ще гори много повече . Докато спортните чипове ги правят да горят малко при ниски обороти и много където има нужда , което като цяло може да доведе до понижаване на разхода .
При карбураторите всичко това става механично , отваря се клапана и се смесва горивото с въздуха , които от своя страна също се контролира от една пеперуда .
Теоритично от карбуратора можеш да изцедиш повече коне отколкото от кола с електронно управление . Обаче настройките са ужасна мъка . Ако пипнеш малко карбуратора може да добавиш 5-6 коня . За пове4е обаче ще трябва да смениш карбуратора с по-голям , където въздуха достига до него по-директно , или да сложиш повече карбуратори (по 1 за 2 цилиндъра , или по 1 за всеки цилиндър) . За целта трябва да провериш Holley или Weber , оба4е те не правят нищо за лади и трябва по поръчка , или да напасваш от друг автомобил .
За да върви повече кола с електронно управление не винаги ти трябва чип . Може да промениш някой от сензорите , така че до чипа да стига грешна информация , което може да започне да подава пове4е бензин , и ето ти ги 10-тина коня при обороти за максимална мощност .
Проблема е че ще гори много повече . Докато спортните чипове ги правят да горят малко при ниски обороти и много където има нужда , което като цяло може да доведе до понижаване на разхода .
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани