лампа светили за ванос
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
лампа светили за ванос
искам да попитам по запознати ако ваноса спре да работи или на6то стане по него лампа на таблото светва ли за6тото един маистор ми каза 4е е вазможно да има лампа ида ми е угасена наро4но благодариа предварително колеги
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Няма такава лампа за Ванос-а. Поне не съм чувал досега за таквоз нящо. На една 520-ка е правен и на моята 320-ка също сме ги сменяли и не е имало лампа. Самият елемент на Ванос-а, който с времето се олопва е една пружина реално и струва ако се не лъжа под 100 лв. Проблемът е в разгащването на мотора, за да се смени и требе някой с акъла си да го свърши тва нещо. Ваносът се задейства с подаване на масло към него и се получава изместването на вала, а от там и по-голям въртящ момент. Това нещо компютърът го прави при натоварване на мотора от ниските обороти и чак до към 5 и нещо, ако настъпването продължи, така че от празен ход подавайки газ изпод капака ще чуеш изхлопванто отпред където е самият механизъм.
при мен нима хлопане разходами е малак нали ваноса спомага и за по малак разход а на диагно стиката ми викат 4е не сработва с двигатела а като отделна система работел и аз немога да разбера работили или не работи наи добриа маистор тука ми го оправиа испорет оргинална програма на бмв гледа вси4ко е наред но на диагностиката ми викат друго
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Похлопването си е баш похлопване, глухо е и се чува най-горе в главата, а не по-надолу, че там може и веригата да е.
Ваносът е механична система, която отмества на 12 градуса "всмукателния" вал. НО... компютърчето решава кога му е леко наложително това да стане и го прави.

Ваносът е механична система, която отмества на 12 градуса "всмукателния" вал. НО... компютърчето решава кога му е леко наложително това да стане и го прави.


- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Компютърчето решава на безстепенните ваноси на новите коли, този за който говорите си е чисто механичен и компютъра само компенсира количеството гориво без да пипа директно самия ванос
Never mistake motion for action...
Илиянски, и ти грешиш бре, човек. Дори при единичния ВАНОС, ЕКУ-то определя момента на подаване и налягането
на маслото (чрез соленоид) към хидравличния механизъм, определящ положението на предавателния механизъм.
И ЕКУ-то не компенсира само горивото, а и ъгъла на изпреварване на запалването (аванса).
на маслото (чрез соленоид) към хидравличния механизъм, определящ положението на предавателния механизъм.
И ЕКУ-то не компенсира само горивото, а и ъгъла на изпреварване на запалването (аванса).

Driver's Racing Team
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
lowdriver написа:Илиянски, и ти грешиш бре, човек. Дори при единичния ВАНОС, ЕКУ-то определя момента на подаване и налягането
на маслото (чрез соленоид) към хидравличния механизъм, определящ положението на предавателния механизъм.
И ЕКУ-то не компенсира само горивото, а и ъгъла на изпреварване на запалването (аванса).
За аванса се подразбира, но наистина мислех, че при допотопните не компютъра мести вала...

Never mistake motion for action...
"допотопните"...
Ако та чуе, някой мюншенски или Бошовски инженер ша та погуби, да знаеш.
Само за пример, в управляващата програма на къде-къде по-"допотопния" Мотроник 1.3 (двигателите
с единичен ВАНОС са с М3.3...или Сименс) има заложени около 200 таблици...Та мисълта ми е,
че която и да е от тези системи е плод на доста труд и умения и е доста неправилно да се гледа
на нея като елементарна...За своето време (а и не само, може би) те са били върха на технологиите.
Малко "лирично" отклонение...

Ако та чуе, някой мюншенски или Бошовски инженер ша та погуби, да знаеш.

Само за пример, в управляващата програма на къде-къде по-"допотопния" Мотроник 1.3 (двигателите
с единичен ВАНОС са с М3.3...или Сименс) има заложени около 200 таблици...Та мисълта ми е,
че която и да е от тези системи е плод на доста труд и умения и е доста неправилно да се гледа
на нея като елементарна...За своето време (а и не само, може би) те са били върха на технологиите.

Малко "лирично" отклонение...


Driver's Racing Team
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани