Болтове за глава М52 въпрос
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Болтове за глава М52 въпрос
Някой интересувал ли се е или пробвал ли е, като сменя болтовете на главата, вместо да купи специално за този мотор болтове, да отиде в най-близките крепежни елементи и да вземе най-високо якостните такива ? естествено нали на същия размер и стъпка
Re: Болтове за глава М52 въпрос
сериозно ли би си затворил мотора с болтове от железарията след като си правил 'ремонт' ?
толкова ли ти се хвърлят пари на вятъра или не си уважаваш труда?
100лв са тия болтове нови от дару
толко па сметка да се прави
толкова ли ти се хвърлят пари на вятъра или не си уважаваш труда?
100лв са тия болтове нови от дару
толко па сметка да се прави

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Болтове за глава М52 въпрос
добре де, в крайна сметка каква е разликата ?
тази идея не ми хрумна просто на мен, няколко човека ми я подхвърлиха, 3ма от тях работят в сервизи, други се занимават с тунинг и не са от моя град, само че не ползват болтове, а си правят шпилки, пак от железарията...затова и питам.
тази идея не ми хрумна просто на мен, няколко човека ми я подхвърлиха, 3ма от тях работят в сервизи, други се занимават с тунинг и не са от моя град, само че не ползват болтове, а си правят шпилки, пак от железарията...затова и питам.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Болтове за глава М52 въпрос
Болтовете за глава са т.нар. "стреч". Т.е. не е гледана само якоста на материала. При завиване по определения от БМВ начин се разтягат. Това е и причината да не се препоръчва да се използват повторно. В тия "тунинг" сервизи, дето правят шпилки от железарията аз лично не мисля, че бих си оставил колата. Да не говорим какво би станало ако се навие подобно изобретение в алуминиев блок, който по принцип трудно понася и няколко сваляния на главата с оригиналните болтове.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Болтове за глава М52 въпрос
bum_bum написа:Болтовете за глава са т.нар. "стреч". Т.е. не е гледана само якоста на материала. При завиване по определения от БМВ начин се разтягат. Това е и причината да не се препоръчва да се използват повторно. В тия "тунинг" сервизи, дето правят шпилки от железарията аз лично не мисля, че бих си оставил колата. Да не говорим какво би станало ако се навие подобно изобретение в алуминиев блок, който по принцип трудно понася и няколко сваляния на главата с оригиналните болтове.
Това е правилния отговор.Какво те прихваща ,нови болтове и толкоз.........
Слушаш тоя и оня,накрая да не стане много баби калпаво дете.С шпилките работата е друга ,но не виждам смисъл точно тук.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Болтове за глава М52 въпрос
То и шпилки си има готови от компании, които знаят как и от какво се прави. Не изключвам възможността някой да знае как точно става с по-подръчни материали, а дали си струва не знам.
Превъртането на болт в алуминиев блок е голям чеп и качествения ремонт е труден и скъп. За това не мисля, че си струват експерименти с побългарени болтове или шпилки.
Превъртането на болт в алуминиев блок е голям чеп и качествения ремонт е труден и скъп. За това не мисля, че си струват експерименти с побългарени болтове или шпилки.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Болтове за глава М52 въпрос
Аз търсих подобни болтове за преправяне на кол.вал 3.0 л. от дизел на бензин.Та по този повод в Евроболт ми предложиха такива от глави на различни автомобили,но по размер.Предложиха ми болтовете които търсех с 12.9 якост с моя размер и се оказаха че са от глава на м 52 мотор.Само,че цената беше ок 8 лв. с най-голямата отстъпка -7 лв..Та като ги умножиш по 14,мисля,се получава пак 100 лв.Така,че -никакъв смисъл. 

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Болтове за глава М52 въпрос
какви са тия болтове дето ги купувате за 100лв
някъде около 30лв(с отсъпка) струват нови болтове на елринг за м50 купувах скоро за Бояджиев. Иначе тези за м52 са малко по дълги, те може и да са някой лев повече.

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Болтове за глава М52 въпрос
Не вярвам дължината да е толкова определяща цената.Просто в Евроболт всичко е скъпичко,но по мои лични наблюдения,а ми се налага често да купувам от тях служебно,нещата са с добро качество.Далеч съм от мисълта,че ще си купя болтове за 100 лв. от тях,а не на елринг,както maxpower за 30 лв. 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Болтове за глава М52 въпрос
Аз болтове си взимам само оригиналдъ, че знаеш ли го тука Елринг ли е къв ли е... 

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Болтове за глава М52 въпрос
Е к'во като на елринг примерно (не че я знам тая марка) са по-евтини ? Ще се скъсат ли как ?! Нали са за еднократна употреба...
въпроса, който мен ме касае най-вече в момента, е защо като вадихме болтовете един от тях се разви на ръка и беше целия в масло?
110мм са на алуминиевия блок, не са по-къси. на чугуНИЯ са 95мм
въпроса, който мен ме касае най-вече в момента, е защо като вадихме болтовете един от тях се разви на ръка и беше целия в масло?
110мм са на алуминиевия блок, не са по-къси. на чугуНИЯ са 95мм
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Болтове за глава М52 въпрос
Вероятно като моя случай. Надуваше ли колата? При мен този на 6-ти в ляво към пасажера излезе на ръка. А на самата гарнитура си личеше как е духала. Отначало надуваше от време на време, после почна все повече и повече и накрая вече не можеше да се кара повече от 100 метра без да изхвърли всичките води.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Болтове за глава М52 въпрос
гарнитурата беше здрава като цяло...губеше ми вода между другото колата, но предполагам от някой маркуч или от радиатора, защото нито маслото ми се е сбозвало, нито ми е пушела бяло 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Болтове за глава М52 въпрос
При мен ефекта може да е бил по-силен заради това, че и останалите болтове не са били стегнати правилно
Все пак пробвай как се завива болта в резбата. Ако не държи имаш 4 варианта. Сменяш блока, слагаш по-дебели болтове с нови резби, навиваш пружинки Хеликойл или като мен- Таймсърт. По-големите болтове за вариант, ако не е уморен материала на блока, щото инача пак ще се прецакат, Хеликойла е много труден за слагане и не винаги държи добре, особено ако не е сложен перфектно. Таймсърта става най-добре и вече държи почти като чугунен, но е и по-скъп като вариант.

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Болтове за глава М52 въпрос
я хвърли малко повече светлина по въпроса ако може относно "Таймсърт" 
блок честно казано не ми се сменя, от гледна точка на теглото най-вече. Ще ми се да я запазя възможно най-лека.

блок честно казано не ми се сменя, от гледна точка на теглото най-вече. Ще ми се да я запазя възможно най-лека.
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани