Два акумулатора в 318i, как ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- djsancho
-
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 26.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Куките да го спират !!!
- Мечтае да кара: G - Power M5 Hurricane Rs
Два акумулатора в 318i, как ?
Здравейте колеги, искам да сложа още един акумулатор в багажника.
Въпроса ми е как трябва да го свържа и дали изобщо е възможно така,че да се зарежда от като фабричния ?
Благодаря предварително
Въпроса ми е как трябва да го свържа и дали изобщо е възможно така,че да се зарежда от като фабричния ?
Благодаря предварително


Жената и колата, не си ли въртят г*за - НЕ ГИ ПРИЗНАВАМЕ !!!
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
Да е по-тежка през зимата, че трудно тръгва 

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
Купуваш си силов кабел от 320-325тдс или каквато има там със акумулатор отзад.Свързваш го на + на предния и на задния акумулатор, а "-"на задния акумулатор закачаш на маса и си готов.Преди 1 седмица и аз правих това упражнение заради музиката,най-големия акумулатор отзад който може да събереш е 100А
ПП аз ползвах кабел от 324 е30 става перфект.
ПП аз ползвах кабел от 324 е30 става перфект.
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
Не ли е по-удачно първо да пробваш с кондензатор после да мислиш за 2-ри акумулатор - ако става въпрос за музика де ?
И изобщо колко ти е мощна музиката ,че ще ползваш отделен акумулатор за това , мисля че алтенатора смогва да зарежда при максимално натоварване от колата + музиката ти.
Вече ако се усеща падане на напрежението като надуеш музиката - тогава може да помислиш за отделен акумулатор
И изобщо колко ти е мощна музиката ,че ще ползваш отделен акумулатор за това , мисля че алтенатора смогва да зарежда при максимално натоварване от колата + музиката ти.
Вече ако се усеща падане на напрежението като надуеш музиката - тогава може да помислиш за отделен акумулатор

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
Един свестен кондензатор е на цената на нов свестен акумулатор,ти си преценявай.Аз съм с 3 усилвателя и 75+100ah акумулатори които бързо издъхват ,кво остава за кондензатор
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
sas_88 написа:Един свестен кондензатор е на цената на нов свестен акумулатор,ти си преценявай.Аз съм с 3 усилвателя и 75+100ah акумулатори които бързо издъхват ,кво остава за кондензатор
Естествено че ще издъхват акумулаторите... Не случайно се ползват кондензатори при кар аудиото

Ако е за аудио, винаги се слага кондензатор (при наличието на по-мощна музика от сток колони)...




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Два акумулатора в 318i, как ?

Един акумулатор е много по-инертен източник на енергия от караудио кондезатора. За тегло и размери няма да говорим

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
[vbox][/vbox]
Говориш глупости,вземи почети малко.
Да но това е нормално,около 20-ина минути и паля на бутане после.
Boyadjiev написа:sas_88 написа:Един свестен кондензатор е на цената на нов свестен акумулатор,ти си преценявай.Аз съм с 3 усилвателя и 75+100ah акумулатори които бързо издъхват ,кво остава за кондензатор
Естествено че ще издъхват акумулаторите... Не случайно се ползват кондензатори при кар аудиотоНе че не могат хората да се сетят да набият повече акумулатори...
Ако е за аудио, винаги се слага кондензатор (при наличието на по-мощна музика от сток колони)...
Говориш глупости,вземи почети малко.
don_gori написа:Как издъхват ? Имаш предвид на загасена кола ли ?
Да но това е нормално,около 20-ина минути и паля на бутане после.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
Не говоря глупости колега, може би ти се заблудил
За кар аудио първо се слага кондензатор, след това ако не стига се набиват акумулатори...
Аз съм прочел доволно и за това приложение се използва кондензатор, а не порядъчна бройка акумулатори
Кондензатора не е източник на енергия...

За кар аудио първо се слага кондензатор, след това ако не стига се набиват акумулатори...
Аз съм прочел доволно и за това приложение се използва кондензатор, а не порядъчна бройка акумулатори

Кондензатора не е източник на енергия...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
Така нека се опитам да обесня малко за кондензаторите и акумулаторите
По време на запален мотор , ако музиката е толкова мощна , че напрежението от акумулатора клекне има нужда от кондензатор.Той ще осигурява нужната енергия за стъпалото преди да започне да точи от акумулатора при някакви резки пикове. Ако и кондензатора не помага - тогава ще трябва да се слага допълнителен акумулатор + динамо , но това е за някакви ултра мощни системи ,където в Бг май ги няма
Другия момент е когато искаш да слушаш музика на загасен мотор т.е. динамото на колата не зарежда акумулатора. Тогава трябва да осигуриш постоянно захранващо напрежение на музиката.
Те тогава имаш нужда от допълнителен акумулатор(и). Примерно ако акумулатора ти е 100А/ч значи , че при една нормална консумация от 20А ще свири към 5 часа. Има и друг момент със зареждането на този акумулатор , защото ще го пуснеш ей така да свири няколко пъти за по 2-3 часа и ще стане за боклука

По време на запален мотор , ако музиката е толкова мощна , че напрежението от акумулатора клекне има нужда от кондензатор.Той ще осигурява нужната енергия за стъпалото преди да започне да точи от акумулатора при някакви резки пикове. Ако и кондензатора не помага - тогава ще трябва да се слага допълнителен акумулатор + динамо , но това е за някакви ултра мощни системи ,където в Бг май ги няма

Другия момент е когато искаш да слушаш музика на загасен мотор т.е. динамото на колата не зарежда акумулатора. Тогава трябва да осигуриш постоянно захранващо напрежение на музиката.
Те тогава имаш нужда от допълнителен акумулатор(и). Примерно ако акумулатора ти е 100А/ч значи , че при една нормална консумация от 20А ще свири към 5 часа. Има и друг момент със зареждането на този акумулатор , защото ще го пуснеш ей така да свири няколко пъти за по 2-3 часа и ще стане за боклука

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
Boyadjiev написа:Не говоря глупости колега, може би ти се заблудил![]()
За кар аудио първо се слага кондензатор, след това ако не стига се набиват акумулатори...
Аз съм прочел доволно и за това приложение се използва кондензатор, а не порядъчна бройка акумулатори![]()
Кондензатора не е източник на енергия...
При 3 усилвателя в багажник никакъв кондензатор неможе да те спаси,пак ти казвам.
прочети това http://www.bgaudioclub.org/showthread.p ... 0%BB%D0%B8
и цитирам :
"капацитета на акумулатора няма пряко отношение към мощността на генератора .
Втори акумулатор е добре да се сложи при всички случаи , когато мощността грубо е над 800-1000W . Това гарантира нормална работа на усилвателя , осигурява мощност за пиковете , няма ресетвания на усилвателя в такива моменти . Повечето усилватели нямат защита от понижено напрежение и често горят (захранването) точно заради ниско напрежение , макар и за момент на пиково натоварване ."
"най добре сложи по голям ампераж генератор и смени акумулатора с по голям,иначе или ще ти изпляка статорната намотка или някой диод" - Нещо което аз още несъм направил но ще го сменя в най-скоро време.
и айде кажи ми сега като само единия от усилвателите ми е 1000вата моноблок(100А предпазители) колко Фарада според теб кондензатор да сложа за да е наред всичко и да нямам спад на напрежението под 12.5 волта ?

2-рия акумулатор винаги е 2-ръце пред какъвто и да е кондензатор.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
sas_88 написа:Boyadjiev написа:Не говоря глупости колега, може би ти се заблудил![]()
За кар аудио първо се слага кондензатор, след това ако не стига се набиват акумулатори...
Аз съм прочел доволно и за това приложение се използва кондензатор, а не порядъчна бройка акумулатори![]()
Кондензатора не е източник на енергия...
При 3 усилвателя в багажник никакъв кондензатор неможе да те спаси,пак ти казвам.
прочети това http://www.bgaudioclub.org/showthread.p ... 0%BB%D0%B8
и цитирам :
"капацитета на акумулатора няма пряко отношение към мощността на генератора .
Втори акумулатор е добре да се сложи при всички случаи , когато мощността грубо е над 800-1000W . Това гарантира нормална работа на усилвателя , осигурява мощност за пиковете , няма ресетвания на усилвателя в такива моменти . Повечето усилватели нямат защита от понижено напрежение и често горят (захранването) точно заради ниско напрежение , макар и за момент на пиково натоварване ."
"най добре сложи по голям ампераж генератор и смени акумулатора с по голям,иначе или ще ти изпляка статорната намотка или някой диод" - Нещо което аз още несъм направил но ще го сменя в най-скоро време.
и айде кажи ми сега като само единия от усилвателите ми е 1000вата моноблок(100А предпазители) колко Фарада според теб кондензатор да сложа за да е наред всичко и да нямам спад на напрежението под 12.5 волта ?Вярно ,че не го слушам на 100% но и 50 е достатъчно.
2-рия акумулатор винаги е 2-ръце пред какъвто и да е кондензатор.
Колега, каква ти е топологията - един акумулатор отпред, другия отзад или и двата са отзад? Какво сечение на кабелите ползваш?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
Отпред 75Ah по голям не влиза,отзад 100Ah. Кабел между акумулаторите,оригинален от е30 324д 50кв.Масите и на двата акумулатора също са по 50кв. За усилвателите ползвам Дистрибуторен блок със вход 50кв и 4 изхода по 20кв.Бушони по 80А.
Нещо подобно на това http://www.aval-bg.com/car-audio/hertz/ ... ion-bfd-41 само ,че в по турски вариант
Единственото нещо което трябва да оправям сега е алтернатора,моя е прекалено малък,сигурно някакъв дизелов ще нагаждам.
Нещо подобно на това http://www.aval-bg.com/car-audio/hertz/ ... ion-bfd-41 само ,че в по турски вариант

Единственото нещо което трябва да оправям сега е алтернатора,моя е прекалено малък,сигурно някакъв дизелов ще нагаждам.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани