Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ilia1984
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
acho.rs написа:Bavarcho написа::mhihi:
 ilia1984 написа:3.Първоначалното обслужване но моята 318 излезна точно 50лв!
ilia1984 написа:3.Първоначалното обслужване но моята 318 излезна точно 50лв!
То това е било едно обслужване

То сам ако си я обслужваш само бирата ти е половината от тея пари
По темата - категорично НЕ препоръчвам "обслужване" на Е46 318и за 50 лева , защото наливното минерално масло далеч не означава първоначално обслужване . Че с това масло , най-малко и масления филтър се сменя а в случая не се вписва в бюджета
Колега acho.rs явно дългата подръжка на шестака те е накарала да забравиш че има и суми от 50лв
 В случая ако колата ви е със сервизна история(като моята) вижте кога е сменено маслото не е задължително веднага да се сменя в моя случай пистов ремък Дайко 20лв и ролка инна 30лв сменят се за 10 минути  прави точно 50лв.
 В случая ако колата ви е със сервизна история(като моята) вижте кога е сменено маслото не е задължително веднага да се сменя в моя случай пистов ремък Дайко 20лв и ролка инна 30лв сменят се за 10 минути  прави точно 50лв.   с останалите парички до 1000лв бая бира ще се изпие
 с останалите парички до 1000лв бая бира ще се изпие  
- ilia1984
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Bavarcho написа:Яко спам стана, но при такива бисери



Леко задна даваме ми се струва
То на една ролка обслужване ли му се вика вече
Ако дизела е със сервизна история като твойта уникална кола и е обслужван на скоро (явно като твоята) обслужането пак ли ще е 1000 лева?
И първоначално обслужване му се вика първото обслужване като купиш колата, а не до определени дни след като си я купил и обслужването е малко повече от ролка и ремък и то некви за 20 лева
п.с. В Евро07 ремъка с 7.64лв. с 30% отстъпка, сиреч без отстъпката пак е под 20лв. минАл си се
То верно че само глупости пишем ама не знам какво искате да сменяте по тази кола ?? двигателя ли? Тези стари кокошкарници и по 5000лв да дадеш за първоначално обслужането пак тая ако италянеца не е сменял маслото
 верно отдавна не съм купувал дизел ама ми се въртят из главата едни ремъци ролки обтегачи демферни шайби  дето не са по 7.64лв едни филтри за нафта
  верно отдавна не съм купувал дизел ама ми се въртят из главата едни ремъци ролки обтегачи демферни шайби  дето не са по 7.64лв едни филтри за нафта  
п.с. В Евро07 знам какво продават имам познати там тия ремъци с с 30% отстъпка са само за редовни клиенти - балъци

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
какво ще кажете за тази http://www.mobile.bg/11334157757535440 ? Някой гледал ли я е и дали е читава?
			
		- mitaka7
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Не превръщайте темата в спам. Нека да остане пълна с полезно инфо както досега.
			
		- dimitarvvv
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 4
- Регистриран на: 8.07.2012
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Благодаря много на всички за мненията. 
Мисля, че се доубедих да заложа на 318i. Просто не ми се поема такъв сериозен риск с дизела, макар че определено е по-доброто решение. Явно е малко спънато това е46 със 118 коня, ама пак ще е по-добре от 316i и от повечето модели на другите марки.
Имам една последна сериозна молба - кажете ми какво най-често се чупи по бензиновия двигател и колко горе-долу струват ремонтите на съответните части?
			
		Мисля, че се доубедих да заложа на 318i. Просто не ми се поема такъв сериозен риск с дизела, макар че определено е по-доброто решение. Явно е малко спънато това е46 със 118 коня, ама пак ще е по-добре от 316i и от повечето модели на другите марки.
Имам една последна сериозна молба - кажете ми какво най-често се чупи по бензиновия двигател и колко горе-долу струват ремонтите на съответните части?
- Rubik777
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 42
- Регистриран на: 16.12.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i 00'
- Мечтае да кара: M5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
dimitarvvv написа:Благодаря много на всички за мненията.
Мисля, че се доубедих да заложа на 318i. Просто не ми се поема такъв сериозен риск с дизела, макар че определено е по-доброто решение. Явно е малко спънато това е46 със 118 коня, ама пак ще е по-добре от 316i и от повечето модели на другите марки.
Имам една последна сериозна молба - кажете ми какво най-често се чупи по бензиновия двигател и колко горе-долу струват ремонтите на съответните части?
Единствения много сериозен като разход ремонт по 318 е маховика, който ремонт може да ти излезе и над 2000 лв. зависи от къде ще си намериш резервните части, по принцип може и много по-евтино да ти легне. Друго кой знае какво много скъпо май няма по този двигател. Другия по сериозен разход по поддръжка си е окачването ама там няма голямо значение дизела или бензина.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Този двигател е доста стар,опростен,газо- и дурако- устойчив.Има клатене на обороти с неясна причина,но като цяло безпроблемен.Проблемите ти ще са от окачване и брой превъртания на километража.Успех с покупката!
			
		- Wolfen
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Rubik777 написа:dimitarvvv написа:Благодаря много на всички за мненията.
Мисля, че се доубедих да заложа на 318i. Просто не ми се поема такъв сериозен риск с дизела, макар че определено е по-доброто решение. Явно е малко спънато това е46 със 118 коня, ама пак ще е по-добре от 316i и от повечето модели на другите марки.
Имам една последна сериозна молба - кажете ми какво най-често се чупи по бензиновия двигател и колко горе-долу струват ремонтите на съответните части?
Единствения много сериозен като разход ремонт по 318 е маховика, който ремонт може да ти излезе и над 2000 лв. зависи от къде ще си намериш резервните части, по принцип може и много по-евтино да ти легне. Друго кой знае какво много скъпо май няма по този двигател. Другия по сериозен разход по поддръжка си е окачването ама там няма голямо значение дизела или бензина.
Сменял съм маховик на 318ката - 800лв на ЛУК. Сменях с него и съединителя - ~250лв на ЛУК.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
ivobgv написа:какво ще кажете за тази http://www.mobile.bg/11334157757535440 ? Някой гледал ли я е и дали е читава?
Изглежда доста барната, явно човекът си я е ъпгрейдвал, за тази цена е добре, според мен. Само да не беше този 136 коньовия двигател... Но, явно не може всичкото щастие на света накуп.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
invisi написа:ivobgv написа:какво ще кажете за тази http://www.mobile.bg/11334157757535440 ? Някой гледал ли я е и дали е читава?
Изглежда доста барната, явно човекът си я е ъпгрейдвал, за тази цена е добре, според мен. Само да не беше този 136 коньовия двигател... Но, явно не може всичкото щастие на света накуп.
Не ми харесва,но съм я заглеждал заради "тунинга"!Иди я виж- паркирана е денонощно на ъгъла на ул.Георги Софийски и Иречек или Григирович -срещу медицинска академия!Ако ти хареса,звънни на собственика!Друго не знам за нея!
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
dr.peshev написа:invisi написа:ivobgv написа:какво ще кажете за тази http://www.mobile.bg/11334157757535440 ? Някой гледал ли я е и дали е читава?
Изглежда доста барната, явно човекът си я е ъпгрейдвал, за тази цена е добре, според мен. Само да не беше този 136 коньовия двигател... Но, явно не може всичкото щастие на света накуп.
Не ми харесва,но съм я заглеждал заради "тунинга"!Иди я виж- паркирана е денонощно на ъгъла на ул.Георги Софийски и Иречек или Григирович -срещу медицинска академия!Ако ти хареса,звънни на собственика!Друго не знам за нея!
Цената е безумна според мен

- dr.peshev
- старши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
cHaunepucTa написа:dr.peshev написа:invisi написа:ivobgv написа:какво ще кажете за тази http://www.mobile.bg/11334157757535440 ? Някой гледал ли я е и дали е читава?
Изглежда доста барната, явно човекът си я е ъпгрейдвал, за тази цена е добре, според мен. Само да не беше този 136 коньовия двигател... Но, явно не може всичкото щастие на света накуп.
Не ми харесва,но съм я заглеждал заради "тунинга"!Иди я виж- паркирана е денонощно на ъгъла на ул.Георги Софийски и Иречек или Григирович -срещу медицинска академия!Ако ти хареса,звънни на собственика!Друго не знам за нея!
Цената е безумна според мен
 затова казах,че не ми харесва,но М-кови лайстни,М-лепенки,брони и т.н. - цената е оправдана!
 затова казах,че не ми харесва,но М-кови лайстни,М-лепенки,брони и т.н. - цената е оправдана!  
 Визията е важна,майната му на двигателя!

- vicho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8397
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
няма кола на която да не намерите кусури   
   
 
да, може би цената е малко висока, но си заслужава, ако колата е изрядна технически
бърза сметка
предна ///м броня + боя и халогени = 500лв
оригинални ксенонови фарове = 500лв минимум
геле очите = 60лв.
м педали = 150лв
мулти спортен волан = 300лв.
навигация = 1000лв.
полукожа с подгрев = 500лв.
фейс стопчета = 250лв.
карбонови емблеми, карбонови бъбреци, гърненце, мигачлета и т.н. още = 300лв.
3600лв. бързи ъпгрейди, без тях имаме 320d гола на пушка за 6 бона, която, ако е изрядна е оферта
2 чифта джанти с гуми - 17 и 15 зимни и летни
всичко е ревизирано
то е ясно, че не може човек да си върне набитите пари в една кола, но е длъжен да пробва 
 
за мен тая кола на 8300/400/500 отлита на момента
			 
   
 да, може би цената е малко висока, но си заслужава, ако колата е изрядна технически
бърза сметка
предна ///м броня + боя и халогени = 500лв
оригинални ксенонови фарове = 500лв минимум
геле очите = 60лв.
м педали = 150лв
мулти спортен волан = 300лв.
навигация = 1000лв.
полукожа с подгрев = 500лв.
фейс стопчета = 250лв.
карбонови емблеми, карбонови бъбреци, гърненце, мигачлета и т.н. още = 300лв.
3600лв. бързи ъпгрейди, без тях имаме 320d гола на пушка за 6 бона, която, ако е изрядна е оферта
2 чифта джанти с гуми - 17 и 15 зимни и летни
всичко е ревизирано
то е ясно, че не може човек да си върне набитите пари в една кола, но е длъжен да пробва
 
 за мен тая кола на 8300/400/500 отлита на момента

You said: "Time will change!" What if it changes you?
		- Nistel
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 56
- Регистриран на: 14.08.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 320D
- Мечтае да кара: на сняг
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
dimitarvvv написа:Благодаря много на всички за мненията.
Мисля, че се доубедих да заложа на 318i. Просто не ми се поема такъв сериозен риск с дизела, макар че определено е по-доброто решение. Явно е малко спънато това е46 със 118 коня, ама пак ще е по-добре от 316i и от повечето модели на другите марки.
Имам една последна сериозна молба - кажете ми какво най-често се чупи по бензиновия двигател и колко горе-долу струват ремонтите на съответните части?
Колега и аз като теб в началото на годината се лутах за Е46-ца между тия двете. Карах доста 320д 136 и повечето бяха пълни морги изобщо не се усещаше кой знае каква тяга като ги настъпиш. Като сметнеш по-скъпото обслужване, възможността за скъпи ремонти(само виж темите за ГНП-то), задължителното каране със качествена нафта и ако караш сравнително малко изобщо не излиза сметката. 118 кончета на бензина са малко, но за нормално каране са напълно достатъчни дори и с климатроник. Аз от момента в който подкарах моята се отказах моментално от дизела. Още повече това е един от най-здравите двигатели на БМВ(за разлика от 2.0д 136 който е един от най-развалящите се) максимално упростен и при добра поддръжка ще те надживее. Няма вАнуси и тн - 8 клапана и за момент не съм съжалил, че избрах него.
Ако все пак решиш да се хвърляш на 6-таците по-добре 323/325/328/330 вместо 320 - всичките горят не повече от 320-ката, но вървят осезаемо повече. Тук във форума има магьосници дето 330-ките им горят по 10-11 градско в София
 
 За дрифтове и тн ще почакаш зимата тогава всички ставаме м-ки

- Margina Petrow
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 76
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 530d remapped; e36 318TDS
- Мечтае да кара: Всичко с буквата М :))
- Детайли за колата: Bmw e39 530d manual remapped, exhaust system, Pipercross air filter
 Bmw e36 318TDS M41D17 manual remapped
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Някой знае ли нещо за това бмв,гледал ли го е има ли впечатления за него,всяко мнение ще е от полза
			Някой знае ли нещо за това бмв,гледал ли го е има ли впечатления за него,всяко мнение ще е от полза


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
