гориво нагнетателна помпа за 525 тдс
Модератор: Технически модератори
			29 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
гориво нагнетателна помпа за 525 тдс
Здравейте колеги , скоро смених елемента буталния на ГНП , но колата не може да се центрова , имало някакви настройки на елемента на помпата , но никой не може да ги направи , някой може ли да даде съвет или поне кажете към кого да се обърна аз съм от Шумен , помпата ходи няколко пъти в Бош сервиз във Варна - Виница от там казаха че плочката не можели да пипат към кого да се обърна - че този елемент ми струва 500 лв
			
		Ако наистина са Бош сервиз трябва да могат да ти центроват помпата. Аз също смених този елемент(писах в друга тема). От личен опит знам, че могат да ти центроват ГНП-то в Бош в София и Пловдив, но това естесвено е прекалено далеч и неудобно, но в краен случай е вариант. Друг вариант е ти самичък да се пробваш. Потърси из мненията на Bat Jeko, мисля че беше обяснявал доста надълго как се центрова ГНП-то. Успех!
			
		Как да не могат да пипат плочката?!? Я обясни по-подробно - плочката с електрониката ли си сменил? "Новата" плочка има ли капсуловка или няма?
А иначе центровката е елементарна работа:
1. Ако искаш да настроиш ъгъла на запалване, въртиш ГНП-то около оста й.
2. Ако искаш да настроиш количеството гориво, самата плочка отгоре върху ГНП-то се мести напред назад, т.е. в посока фаровете и обратно в посока купето. Имай предвид обаче, че тази настройка е много чувствителна - при преместване на десета от милиметъра, веднага се усеща разлика. Моя съвет е следния: притегни (но не много силно) болтовете на плаочката. Вземи мека летвичка и с леко почукване върху плочката ще успееш да я преместиш в нужната посока. Значи, по-принцип тази операция се прави в диахностичен център, но ако няма, се ориентираш по оборотите и как "дърпа" в ниските.
Това е. Успех!
			А иначе центровката е елементарна работа:
1. Ако искаш да настроиш ъгъла на запалване, въртиш ГНП-то около оста й.
2. Ако искаш да настроиш количеството гориво, самата плочка отгоре върху ГНП-то се мести напред назад, т.е. в посока фаровете и обратно в посока купето. Имай предвид обаче, че тази настройка е много чувствителна - при преместване на десета от милиметъра, веднага се усеща разлика. Моя съвет е следния: притегни (но не много силно) болтовете на плаочката. Вземи мека летвичка и с леко почукване върху плочката ще успееш да я преместиш в нужната посока. Значи, по-принцип тази операция се прави в диахностичен център, но ако няма, се ориентираш по оборотите и как "дърпа" в ниските.
Това е. Успех!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
		Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
На мен в Бош-Пловдив ми казаха че ако има голамо отклонение от центровката компа ще хващал грешка и ще я записвал като проблем на 4-та дюза и колата няма да има мощност:roll:
			
		Е да, ама тогава ще светне лампата на таблото. И наистина трябва да е зверско отклонението, и то ако изместиш ъгъла на запалването. Ако пипаш плочката няма проблем. Аз поне доста съм си играл с мойта и не съм имал проблем с компа.   
 
Аз още не мога да разбера за какв бутален елемент пише колегата в началото, да не би да говорим за различни неща и различни центровки???
			 
 
Аз още не мога да разбера за какв бутален елемент пише колегата в началото, да не би да говорим за различни неща и различни центровки???
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
		Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
kam_tod можеш ли да кажеш на каде като мастиш плочката се намаля горивото и на къде се увеличава и евентуалните промени които настъпват след това както и от промяната на центровката 
			
		
kam_tod
http://www.vepump.cn/Distributor_Head.htm
Ето това е буталния елемент, допреди смяната явно са компенсирали с центровка износването на този елемент. След като си е купил нов, трябва задължително да му се центрова помпата, а те са му казали че немогат?!?!
			
		http://www.vepump.cn/Distributor_Head.htm
Ето това е буталния елемент, допреди смяната явно са компенсирали с центровка износването на този елемент. След като си е купил нов, трябва задължително да му се центрова помпата, а те са му казали че немогат?!?!
Re: гориво нагнетателна помпа за 525 тдс
halachev написа:Здравейте колеги , скоро смених елемента буталния на ГНП , но колата не може да се центрова , имало някакви настройки на елемента на помпата , но никой не може да ги направи , някой може ли да даде съвет или поне кажете към кого да се обърна аз съм от Шумен , помпата ходи няколко пъти в Бош сервиз във Варна - Виница от там казаха че плочката не можели да пипат към кого да се обърна - че този елемент ми струва 500 лв
Re:не е толко сложно
halachev написа:Здравейте колеги , скоро смених елемента буталния на ГНП , но колата не може да се центрова , имало някакви настройки на елемента на помпата , но никой не може да ги направи , някой може ли да даде съвет или поне кажете към кого да се обърна аз съм от Шумен , помпата ходи няколко пъти в Бош сервиз във Варна - Виница от там казаха че плочката не можели да пипат към кого да се обърна - че този елемент ми струва 500 лв
dinozab написа:kam_tod можеш ли да кажеш на каде като мастиш плочката се намаля горивото и на къде се увеличава и евентуалните промени които настъпват след това както и от промяната на центровката
Сега, преди доста време беше като си играх с помпата, но доколкото си спомням като местиш в посока фаровете намаляваш горивото, а като местиш в посока купето - увеличаваш. Това винаги може да го проверите, защото се прави при запален двигател (покапва малко нафтица, от това че не е затегната плочката добре, но не е страшно) и веднага ще усетите промяната в оборотите. Искам да отбележа, че тази центровка влияе на "рязкостта" на колата в ниските обороти (до 2000 - 2100), оттам вече я поема много по-сериозно компа и турбото, като количеството гориво, което се подава, се определя изцяло от компа, без значение как сте настроили помпата в ниските обороти. Тази операция се прави и при чип-тунинг, за да се направи колата доста по-пъргава и по-рязка в ниските обороти.
 
 
По отношение на центроване на ъгъла на запалване (въртене на цялата помпа около остта) пак е въпрос на индивидуална преценка в кое положение работи най-стабилно двигателя (пак се прави на запален двигател). По принцип тази центровка се прави преди гореописаната с плочката. Т.е. Плочката трябва да си е със капсуловката (не може да мърдате плочката ако не свалите капсуловката).
Следващото уточнение е важно: тези центровки се правят само ако има проблем с мощността, оборотите и цялостното поведение на двигателя. Във всички случаи е най-добре първо колата да се диагностицира и след това да се извършват интервенции. Във всички случаи е по-добре тези интервенции да се извършват също и чрез диагностичен компютър, който може да отчете промяната в ъгъла на запалването или подаваното гориво.
Но ако нямате такава възможност, препръчвам ви да маркирате чрез някакви белези първоначалните положения на помпата и на плочката, преди да започнете с настройките, защото ако разбазикате нещо, винаги можете да върнете старите настройки по белезите.
Все пак, не се плашете, въобще не е трудно, както казах по-горе, аз сам съм си ги правил тези центровки и сега бимата е като изтребител! Даже на дълъг път м дава разход под 7/100!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
		Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Аха разбрах.Значи все пак компа основно командва двг.При мен има едно такова явление като изфорсирам колата на място да речем до 2500-3000 об. като почнат да падат оборотите падат много бързо до 1000-1100 и там забавят много докато паднат до минималните при които двг. работи на празен ход приблизително по оборотомер 650-700 ако не се лъжа то не може да се определят точно.Това нормално ли е за тези мотори или не 
			
		
Колко време трябва, за да паднат оборотите от 1000-1100 на 650-700?
По принцип не ми звучи нормално. Да не ти заяжда нещо педала на газта или проблема да е в птенциометъра?
			По принцип не ми звучи нормално. Да не ти заяжда нещо педала на газта или проблема да е в птенциометъра?
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
		Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Приблизително колкото падат от 2500 до 1000.Педала не заяжда незнам.Чуди се един такъв двигателя да свали ли още оборотите или не.Карах я на диагностика и казаха че всичко е точно. 
			
		
Ако само това е проблема, т.е. всичко друго е наред (в движение, ускорява, тегли, няма проблеми), по-добре храни кучето и не пипай нищо  - сериозно, прекалено малък е проблема, ако е само това, за да я бъзикаш.
  - сериозно, прекалено малък е проблема, ако е само това, за да я бъзикаш.
			 - сериозно, прекалено малък е проблема, ако е само това, за да я бъзикаш.
  - сериозно, прекалено малък е проблема, ако е само това, за да я бъзикаш.Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
		Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Да само това е друго всичко е наред.Само незнам като чета из форума как другите с TDS-си вдигат по 220-230км/ч. а аз едва 200 съм вдигал и неще повече  До някъде си го обяснявам от големите гуми които имам пък знам ли
 До някъде си го обяснявам от големите гуми които имам пък знам ли 
			
		 До някъде си го обяснявам от големите гуми които имам пък знам ли
 До някъде си го обяснявам от големите гуми които имам пък знам ли 
			29 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
