2.93 3.07 или 3.15 за 328

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Soul_Fly » 11 Окт 2011, 19:40

ами незнам ти с колко км минаваш 400 метра, но моята терминална е над 165км, а в бг не мярят време на 1км така че няма как да е мерено време ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Boyadjiev » 11 Окт 2011, 19:48

Soul_Fly написа:ами незнам ти с колко км минаваш 400 метра, но моята терминална е над 165км, а в бг не мярят време на 1км така че няма как да е мерено време ;)

Аз времена на 400м. не минавам, по околовръстното до колко може и това е... дали от летящ, дали от място, но имам представа... С по-дълъг диф наистина имаш по-добро ускорение в някои случай, но тези случаи са много малко... Примерно за време 0-100 при мен ми падна с над 1 секунда когато вече можех да финиширам 100 на 2ра... Мисълта ми е че ако се гони кола за драг, не става с твърде къс диф, просто трябва да е подходящ. Примерно колегата с дизеловия Опел ТДС-а, не може да ме убеди че е по-бърз, като е сложил диф с терминална 165км/ч, Вместо с малко по-дълъг...
Има 2 варианта -> малко нютони и много обороти -> къс диф
-> много нютони и малко обороти -> дълъг диф
За по принцип е по-добре да е по-къс дифа, понеже никой не кара с над 200 за дълго време с цел преход и повечето коли не са м3 за да може да си позволиш по-дълъг диф.
3.07 е добре при теб, но при теб мотора не е 2.8... Има разлика, предполагам не си "свършвал" на 6500 ?
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от maxpower » 11 Окт 2011, 19:50

За мен в градски условия 3,45 си е мн приятен за каране, извън града определено бих уважил един 3,15, но предвид това, че излизам от София 2 пъти в годината предпочитам малкия прасчо. Хубаво е да се прецени къде и как ще се кара колата. Няма такъв кеф както си караш с 2000 оборота да скочиш на газта и да усетиш как се надига предницата :mhihi:
:OT: Карах преди няколко месеца Audi S4, ами 2.7 битурбо, абе че върви, върви много, 2ра свършваше мисля над 100, ама тоя кеф да те залепи за седалката го нямаше заради тия дълги предавки. После карах един Сеат Леон Купра, ейй баси дзвера, направо не се спираше, а предавките бяха доста по късички от на S4, но динамиката е невероятна,а е само 1,8 с охлювче.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от BMWm5 » 12 Окт 2011, 1:36

Boyadjiev написа:
BMWm5 написа:след много мислене и умуване си сложих 2.93 шпер само с такъв не бях карал и всичко ми пасна доста добре с изклиучение на дупката от 1000 до 3000 тва ме побърква но пак сам доволен от разхода на гориво които е 8 9 градко из Пловдив (не ми се слушат тъпотии които не вярва идва пълни до горе и се уверява) с тук таме простотия за драг бих казал че по добро число от това не може да се измисли като имам зад себе си 1 година каране с 2.79 отворен .. но ако бе6е прекасвача на 7000 6те6е да е то4но.. а до колкото до дрифта на първа си прави6 чудеса се пак е 70 км а на втора е нужно само едно 6типване на съединителя и вс е ок ( без 6типжане не се слу4ва ни6то) и като съпоставя разликите между 3.45 6пер и 2.93 бих казал 4е както са го измислили хората така е наи добре с 3.45 бе6е мн тъпо за6тото 23-ките те бият яко и тук такаме някоя 20-ка е напраила по добър старт от теб и няма зимане на 400 метра за дрифт 1-ва се едно я няма 2-ра едно такова никво и си казва6 ако имам 2-ра и половина 6те е по добре и в следва6тия момент ти трябва 1-ва и половина за6тото на 2-ра умира бе голяма тъпотия.Не бе6е проблем да се направи 3.07 или и 15 6пера от от 3.15-то ме отказа една 28-ца на калояново коитоя може6е да прави вс друго отсвен да дрифти.. и твърдо бих казал за 328 диференцялите са 2.93 и 3.07

Колега без лоши чувства, но от тоя дизелов диф, като си минал на 2.93 е нормално да ти се види самолет :mhihi: А ако с 3.45 диф те бият 23-ки сериозно трябва да се замислиш за нов мотор, а не за предавателното число на дифа... :smoke:


не знам ама в момента със др 2.8 уш сток сам една кола отпред до кам 150 160 като сложа 2.5 колектора ги смятам поне о6те 2 на същата кола а ако слижа и някав свестен чип и си оправя въздусите нз кво ли ще стане :mhihi: но за момента е ужас с тия 3000 оборота няма никви грешки с нови свещи и лоли е колата не знам дали зора не е от катализаторите???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Пресиян Василев » 12 Окт 2011, 8:59

Boyadjiev написа:
Soul_Fly написа:ами незнам ти с колко км минаваш 400 метра, но моята терминална е над 165км, а в бг не мярят време на 1км така че няма как да е мерено време ;)

Аз времена на 400м. не минавам, по околовръстното до колко може и това е... дали от летящ, дали от място, но имам представа... С по-дълъг диф наистина имаш по-добро ускорение в някои случай, но тези случаи са много малко... Примерно за време 0-100 при мен ми падна с над 1 секунда когато вече можех да финиширам 100 на 2ра... Мисълта ми е че ако се гони кола за драг, не става с твърде къс диф, просто трябва да е подходящ. Примерно колегата с дизеловия Опел ТДС-а, не може да ме убеди че е по-бърз, като е сложил диф с терминална 165км/ч, Вместо с малко по-дълъг...
Има 2 варианта -> малко нютони и много обороти -> къс диф
-> много нютони и малко обороти -> дълъг диф
За по принцип е по-добре да е по-къс дифа, понеже никой не кара с над 200 за дълго време с цел преход и повечето коли не са м3 за да може да си позволиш по-дълъг диф.
3.07 е добре при теб, но при теб мотора не е 2.8... Има разлика, предполагам не си "свършвал" на 6500 ?

Абсолютно съм съгласен с теб.Убедих се ,че не нестава.А и дифа се оказа 3,66 а не 3,45 както мислех.Сега съм нагласил 3.15 ,и мисля ,че ще е по добре.
С 3.66 се вижда кво става ,вярно астрите капят като круши ,но колата няма старт и се окопава.Вярно стигам ги ,но коли с терминална по голяма от 165 ,карат на 4-та ,а аз сьм свьршил 5-та.То направо е ненормално.
Жалко ,че омеговите дифове не са под пьт и над пьт

П.П. Някои беше извадил калкулатор за предавки и дифове.Дали пак ще се подаде тоя калкулатор да сметна с 3.15
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Е36 Fanatic!
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 27.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 328i; E30 316i; E38 740i; E36
Детайли за колата: M52B28; M40B16; M62B44; M43B16

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от ///Leonix » 12 Окт 2011, 9:17

П.П. Някои беше извадил калкулатор за предавки и дифове.Дали пак ще се подаде тоя калкулатор да сметна с 3.15

Калкулатор ;)
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от бонго » 02 Юли 2012, 17:25

Soul_Fly написа:ами незнам ти с колко км минаваш 400 метра, но моята терминална е над 165км, а в бг не мярят време на 1км така че няма как да е мерено време ;)


Здравей Колега,

Гледам си писал по темата за дифове. Въпроса ми е в момента карам едно 2.8 в е30 с 3.25 диф. Замервах се викенда и нещо леко се разочаровах, всичко по мотора сменено: свещи, филри и тн. работи като часовник не пипа масло разхода е уникално нисък. Но 0-100 ми дава 8.7-8 а на 403м 15,7* с около 150км терминална пробвах само с мен 100кг, пробвах с още 80кг и пак същите времена. Смених също 2 вида бензин. Би ли споделил ако все още караш подобно за твойте времена. Че полудявам и мисля да свалям глава и да гледам какво става.

Поздрави,
Явор

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Делян » 02 Юли 2012, 20:54

Доста слаби времена за 2.8, особено в е30..стоковите е36-ци най-често дават около 7 до 100 и 15.1,15.2. В е30 падаш под 15с на 400м. Според мен имаш проблем с мотора(или периерията му) - най-вероятно(особено ако маторя е от мома англичанка за 500 паунда) или по-малко вероятното, да си останал с кутията от е30-ката и тоя диф да ти идва прекалено дълъг.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Nickelback » 02 Юли 2012, 22:20

бонго написа:
Soul_Fly написа:ами незнам ти с колко км минаваш 400 метра, но моята терминална е над 165км, а в бг не мярят време на 1км така че няма как да е мерено време ;)


Здравей Колега,

Гледам си писал по темата за дифове. Въпроса ми е в момента карам едно 2.8 в е30 с 3.25 диф. Замервах се викенда и нещо леко се разочаровах, всичко по мотора сменено: свещи, филри и тн. работи като часовник не пипа масло разхода е уникално нисък. Но 0-100 ми дава 8.7-8 а на 403м 15,7* с около 150км терминална пробвах само с мен 100кг, пробвах с още 80кг и пак същите времена. Смених също 2 вида бензин. Би ли споделил ако все още караш подобно за твойте времена. Че полудявам и мисля да свалям глава и да гледам какво става.

Поздрави,
Явор


Колега, дай малко инфо да оценим случая. Каква скорост развиваш на края на 3-та да речем? Прекъсвача на колко оборота ти сработва?
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от .::Братоев::. » 03 Юли 2012, 15:17

Dpy написа:- най-вероятно(особено ако маторя е от мома англичанка за 500 паунда)


xaxa стига с тва Мома англичанка за 500 паунда щото половината форум карат с такива мотори, и тва ,че хората имат по-висок стандарт и тия коли ги нямат за нищо не значи ,е на 100% са барутници. Щото и в германия ги знаем кви са читави....тва всичко да слагате под общ знаменател е леко не сериозно...ама явно щото много сте ги намразили тия евтини Хангличанки :mhihi:

П.П Аз карам с 3,07 и малко не ми харесва с 3.45 беше къде по-рязка колата... :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Борис_Малинов » 03 Юли 2012, 20:40

И накрая слагате 3,15, като повече и през акъла няма да ми ви мине да сменяте диф..., идеалния компромисен вариант.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от delas_328 » 03 Юли 2012, 20:51

И в крайна сметка всеки казва различно я някой от капацитетите да сложи точка на спора,защото човек не знае на кой бог да вярва,а не всеки има гараж канал и един двор дифове и полуоски!!!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от delas_328 » 03 Юли 2012, 20:53

Борис_Малинов написа:И накрая слагате 3,15, като повече и през акъла няма да ми ви мине да сменяте диф..., идеалния компромисен вариант.


Аз напълно подкрепям това мнение и сега като се замисля и 3.07 е някакъв компромисен вариант !!!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Vanqu1sh » 04 Юли 2012, 20:39

Според мен цялата тая работа с предавателните числа си е до личен избор. На един му харесва с 2.93, друг си предпочита с 3.45 . :lalala:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от bavar4o.70 » 04 Юли 2012, 21:46

3.45 :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook