2.93 3.07 или 3.15 за 328
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
ами незнам ти с колко км минаваш 400 метра, но моята терминална е над 165км, а в бг не мярят време на 1км така че няма как да е мерено време 

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Soul_Fly написа:ами незнам ти с колко км минаваш 400 метра, но моята терминална е над 165км, а в бг не мярят време на 1км така че няма как да е мерено време
Аз времена на 400м. не минавам, по околовръстното до колко може и това е... дали от летящ, дали от място, но имам представа... С по-дълъг диф наистина имаш по-добро ускорение в някои случай, но тези случаи са много малко... Примерно за време 0-100 при мен ми падна с над 1 секунда когато вече можех да финиширам 100 на 2ра... Мисълта ми е че ако се гони кола за драг, не става с твърде къс диф, просто трябва да е подходящ. Примерно колегата с дизеловия Опел ТДС-а, не може да ме убеди че е по-бърз, като е сложил диф с терминална 165км/ч, Вместо с малко по-дълъг...
Има 2 варианта -> малко нютони и много обороти -> къс диф
-> много нютони и малко обороти -> дълъг диф
За по принцип е по-добре да е по-къс дифа, понеже никой не кара с над 200 за дълго време с цел преход и повечето коли не са м3 за да може да си позволиш по-дълъг диф.
3.07 е добре при теб, но при теб мотора не е 2.8... Има разлика, предполагам не си "свършвал" на 6500 ?



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
За мен в градски условия 3,45 си е мн приятен за каране, извън града определено бих уважил един 3,15, но предвид това, че излизам от София 2 пъти в годината предпочитам малкия прасчо. Хубаво е да се прецени къде и как ще се кара колата. Няма такъв кеф както си караш с 2000 оборота да скочиш на газта и да усетиш как се надига предницата
Карах преди няколко месеца Audi S4, ами 2.7 битурбо, абе че върви, върви много, 2ра свършваше мисля над 100, ама тоя кеф да те залепи за седалката го нямаше заради тия дълги предавки. После карах един Сеат Леон Купра, ейй баси дзвера, направо не се спираше, а предавките бяха доста по късички от на S4, но динамиката е невероятна,а е само 1,8 с охлювче.


A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Boyadjiev написа:BMWm5 написа:след много мислене и умуване си сложих 2.93 шпер само с такъв не бях карал и всичко ми пасна доста добре с изклиучение на дупката от 1000 до 3000 тва ме побърква но пак сам доволен от разхода на гориво които е 8 9 градко из Пловдив (не ми се слушат тъпотии които не вярва идва пълни до горе и се уверява) с тук таме простотия за драг бих казал че по добро число от това не може да се измисли като имам зад себе си 1 година каране с 2.79 отворен .. но ако бе6е прекасвача на 7000 6те6е да е то4но.. а до колкото до дрифта на първа си прави6 чудеса се пак е 70 км а на втора е нужно само едно 6типване на съединителя и вс е ок ( без 6типжане не се слу4ва ни6то) и като съпоставя разликите между 3.45 6пер и 2.93 бих казал 4е както са го измислили хората така е наи добре с 3.45 бе6е мн тъпо за6тото 23-ките те бият яко и тук такаме някоя 20-ка е напраила по добър старт от теб и няма зимане на 400 метра за дрифт 1-ва се едно я няма 2-ра едно такова никво и си казва6 ако имам 2-ра и половина 6те е по добре и в следва6тия момент ти трябва 1-ва и половина за6тото на 2-ра умира бе голяма тъпотия.Не бе6е проблем да се направи 3.07 или и 15 6пера от от 3.15-то ме отказа една 28-ца на калояново коитоя може6е да прави вс друго отсвен да дрифти.. и твърдо бих казал за 328 диференцялите са 2.93 и 3.07
Колега без лоши чувства, но от тоя дизелов диф, като си минал на 2.93 е нормално да ти се види самолетА ако с 3.45 диф те бият 23-ки сериозно трябва да се замислиш за нов мотор, а не за предавателното число на дифа...
не знам ама в момента със др 2.8 уш сток сам една кола отпред до кам 150 160 като сложа 2.5 колектора ги смятам поне о6те 2 на същата кола а ако слижа и някав свестен чип и си оправя въздусите нз кво ли ще стане

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Boyadjiev написа:Soul_Fly написа:ами незнам ти с колко км минаваш 400 метра, но моята терминална е над 165км, а в бг не мярят време на 1км така че няма как да е мерено време
Аз времена на 400м. не минавам, по околовръстното до колко може и това е... дали от летящ, дали от място, но имам представа... С по-дълъг диф наистина имаш по-добро ускорение в някои случай, но тези случаи са много малко... Примерно за време 0-100 при мен ми падна с над 1 секунда когато вече можех да финиширам 100 на 2ра... Мисълта ми е че ако се гони кола за драг, не става с твърде къс диф, просто трябва да е подходящ. Примерно колегата с дизеловия Опел ТДС-а, не може да ме убеди че е по-бърз, като е сложил диф с терминална 165км/ч, Вместо с малко по-дълъг...
Има 2 варианта -> малко нютони и много обороти -> къс диф
-> много нютони и малко обороти -> дълъг диф
За по принцип е по-добре да е по-къс дифа, понеже никой не кара с над 200 за дълго време с цел преход и повечето коли не са м3 за да може да си позволиш по-дълъг диф.
3.07 е добре при теб, но при теб мотора не е 2.8... Има разлика, предполагам не си "свършвал" на 6500 ?
Абсолютно съм съгласен с теб.Убедих се ,че не нестава.А и дифа се оказа 3,66 а не 3,45 както мислех.Сега съм нагласил 3.15 ,и мисля ,че ще е по добре.
С 3.66 се вижда кво става ,вярно астрите капят като круши ,но колата няма старт и се окопава.Вярно стигам ги ,но коли с терминална по голяма от 165 ,карат на 4-та ,а аз сьм свьршил 5-та.То направо е ненормално.
Жалко ,че омеговите дифове не са под пьт и над пьт
П.П. Някои беше извадил калкулатор за предавки и дифове.Дали пак ще се подаде тоя калкулатор да сметна с 3.15
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ///Leonix
- Е36 Fanatic!
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 27.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i; E30 316i; E38 740i; E36
- Детайли за колата: M52B28; M40B16; M62B44; M43B16
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
П.П. Някои беше извадил калкулатор за предавки и дифове.Дали пак ще се подаде тоя калкулатор да сметна с 3.15
Калкулатор





Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Soul_Fly написа:ами незнам ти с колко км минаваш 400 метра, но моята терминална е над 165км, а в бг не мярят време на 1км така че няма как да е мерено време
Здравей Колега,
Гледам си писал по темата за дифове. Въпроса ми е в момента карам едно 2.8 в е30 с 3.25 диф. Замервах се викенда и нещо леко се разочаровах, всичко по мотора сменено: свещи, филри и тн. работи като часовник не пипа масло разхода е уникално нисък. Но 0-100 ми дава 8.7-8 а на 403м 15,7* с около 150км терминална пробвах само с мен 100кг, пробвах с още 80кг и пак същите времена. Смених също 2 вида бензин. Би ли споделил ако все още караш подобно за твойте времена. Че полудявам и мисля да свалям глава и да гледам какво става.
Поздрави,
Явор
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Доста слаби времена за 2.8, особено в е30..стоковите е36-ци най-често дават около 7 до 100 и 15.1,15.2. В е30 падаш под 15с на 400м. Според мен имаш проблем с мотора(или периерията му) - най-вероятно(особено ако маторя е от мома англичанка за 500 паунда) или по-малко вероятното, да си останал с кутията от е30-ката и тоя диф да ти идва прекалено дълъг.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
бонго написа:Soul_Fly написа:ами незнам ти с колко км минаваш 400 метра, но моята терминална е над 165км, а в бг не мярят време на 1км така че няма как да е мерено време
Здравей Колега,
Гледам си писал по темата за дифове. Въпроса ми е в момента карам едно 2.8 в е30 с 3.25 диф. Замервах се викенда и нещо леко се разочаровах, всичко по мотора сменено: свещи, филри и тн. работи като часовник не пипа масло разхода е уникално нисък. Но 0-100 ми дава 8.7-8 а на 403м 15,7* с около 150км терминална пробвах само с мен 100кг, пробвах с още 80кг и пак същите времена. Смених също 2 вида бензин. Би ли споделил ако все още караш подобно за твойте времена. Че полудявам и мисля да свалям глава и да гледам какво става.
Поздрави,
Явор
Колега, дай малко инфо да оценим случая. Каква скорост развиваш на края на 3-та да речем? Прекъсвача на колко оборота ти сработва?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Dpy написа:- най-вероятно(особено ако маторя е от мома англичанка за 500 паунда)
xaxa стига с тва Мома англичанка за 500 паунда щото половината форум карат с такива мотори, и тва ,че хората имат по-висок стандарт и тия коли ги нямат за нищо не значи ,е на 100% са барутници. Щото и в германия ги знаем кви са читави....тва всичко да слагате под общ знаменател е леко не сериозно...ама явно щото много сте ги намразили тия евтини Хангличанки

П.П Аз карам с 3,07 и малко не ми харесва с 3.45 беше къде по-рязка колата...

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
И накрая слагате 3,15, като повече и през акъла няма да ми ви мине да сменяте диф..., идеалния компромисен вариант.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
И в крайна сметка всеки казва различно я някой от капацитетите да сложи точка на спора,защото човек не знае на кой бог да вярва,а не всеки има гараж канал и един двор дифове и полуоски!!!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Борис_Малинов написа:И накрая слагате 3,15, като повече и през акъла няма да ми ви мине да сменяте диф..., идеалния компромисен вариант.
Аз напълно подкрепям това мнение и сега като се замисля и 3.07 е някакъв компромисен вариант !!!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Според мен цялата тая работа с предавателните числа си е до личен избор. На един му харесва с 2.93, друг си предпочита с 3.45 . 

- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани