Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от BABHOMED » 02 Юли 2012, 15:37

Странно слагат я и на Е36 М 3.2 а там въртящия момент е 350н/м тоест по-вероятно е само трансформаторите да имат разлика и от там да идва ограничението в предаваната сила а не от самата кутия ...
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от ivan. » 02 Юли 2012, 15:44

BABHOMED написа:Странно слагат я и на Е36 М 3.2 а там въртящия момент е 350н/м тоест по-вероятно е само трансформаторите да имат разлика и от там да идва ограничението в предаваната сила а не от самата кутия ...

странно е също ,че глупаците от Алпина си ограничават въртящият момент за е34 с тая кутия....
странно е също ,че се монтира самo на Хамериканките М-ки Е36
странно е също,че тия там М-ки нямат толкова нютони
Странно е също ,че тия там М-ки са с дросел като на м50* и м52 за 3.2 мотора.
А за мен е странно ,че човек ,фен на бмв ,ентусиаст пише такива неща ,след като има сайтове като :
http://bmwfans.info/
http://realoem.com/bmw/
p.pвсичко написано от мен е с добри и приятелски чувства,без компротация за кавги на лична основа :bchug:
Последна промяна ivan. на 02 Юли 2012, 15:49, променена общо 1 път
Изображение
by ''kompleksa''

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от Митко Стоянов » 02 Юли 2012, 15:49

ivan. написа:
Митко Стоянов написа:
ivan. написа:
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Значи ли това че ако се сложи 28ца на 20ков усилвател ще има веселба ?

дай ВИН-а на 20-ката и нютоните на 2,8цата..
Ванка, топлата вода ли ще откриваш?

откривам,нищо не откривам
с *с Y12 трансформатор,трябва да работи без ядове на на 280Нютона :oops:
Склонен ли си да свалиш ти кутията, ако подведеш някой? Щото аз не съм, а и най-добре е всичко да се сглоби с правилните компоненти.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от BABHOMED » 02 Юли 2012, 15:49

Тогава да не коментираме нищо щом има такива сайтове ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от ivan. » 02 Юли 2012, 15:56

Митко Стоянов написа:
ivan. написа:
Митко Стоянов написа:
ivan. написа:
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Значи ли това че ако се сложи 28ца на 20ков усилвател ще има веселба ?

дай ВИН-а на 20-ката и нютоните на 2,8цата..
Ванка, топлата вода ли ще откриваш?

откривам,нищо не откривам
с *с Y12 трансформатор,трябва да работи без ядове на на 280Нютона :oops:
Склонен ли си да свалиш ти кутията, ако подведеш някой? Щото аз не съм, а и най-добре е всичко да се сглоби с правилните компоненти.

В деня,който я свалих пуснах темата....
за хидротрансформатора(Y12) не съм на 100% сигурен(не се отмятам,просто си мисля,че за дизел с Y12 ще е проблем,но за б28,трябва да работи без ядове)
.Имам два Р12 и бих ги безвъзмездно....
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от zvetiko » 02 Юли 2012, 17:20

Митко Стоянов написа:
ivan. написа:
Митко Стоянов написа:
ivan. написа:
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Значи ли това че ако се сложи 28ца на 20ков усилвател ще има веселба ?

дай ВИН-а на 20-ката и нютоните на 2,8цата..
Ванка, топлата вода ли ще откриваш?

откривам,нищо не откривам
с *с Y12 трансформатор,трябва да работи без ядове на на 280Нютона :oops:
Склонен ли си да свалиш ти кутията, ако подведеш някой? Щото аз не съм, а и най-добре е всичко да се сглоби с правилните компоненти.


Добре,а ти склонен ли си да свалиш кутията, ако подведеш някой? ;)Иначе се почва-смени това,смени онова,а то нямало нужда,здраве да е. ;) Ако правим нещата с предположения и хвърляне на боб нищо не правим.Дай някоя таблица ,от която да видим дали става или не и приключваме спора- както колегата Хаос ни обясни какво означава надписа на кутията и от там до колко нютон метра издържа ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от Peter Angelov » 02 Юли 2012, 17:55

2
Последна промяна Peter Angelov на 02 Юли 2012, 21:38, променена общо 1 път

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от Митко Стоянов » 02 Юли 2012, 19:12

zvetiko написа:
Митко Стоянов написа:
ivan. написа:
Митко Стоянов написа:
ivan. написа:
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Значи ли това че ако се сложи 28ца на 20ков усилвател ще има веселба ?

дай ВИН-а на 20-ката и нютоните на 2,8цата..
Ванка, топлата вода ли ще откриваш?

откривам,нищо не откривам
с *с Y12 трансформатор,трябва да работи без ядове на на 280Нютона :oops:
Склонен ли си да свалиш ти кутията, ако подведеш някой? Щото аз не съм, а и най-добре е всичко да се сглоби с правилните компоненти.


Добре,а ти склонен ли си да свалиш кутията, ако подведеш някой? ;)Иначе се почва-смени това,смени онова,а то нямало нужда,здраве да е. ;) Ако правим нещата с предположения и хвърляне на боб нищо не правим.Дай някоя таблица ,от която да видим дали става или не и приключваме спора- както колегата Хаос ни обясни какво означава надписа на кутията и от там до колко нютон метра издържа ;)
Извинявай, мамин сладък, ама аз гледам да изпипвам нещата както трябва да са си, а не гадая, не предполагам и не хвърлям боб...Търсиш някаква таблица, ама може някой келеш да я е правил, може и да се базира на предположения....всичко може да е. Затова реалоем-а е общодостъпен, виждаш какво се монтира, намираш някой, който може да го монтира и си свиркаш...Остава да се надяваш частите, които си закупил 2-та или 6-та употреба да работят. Още повече, че теб не съм те съветвал нищо, затова и нямам намерение да нося дори и морална отговорност.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от zvetiko » 02 Юли 2012, 19:58

В темата става въпрос за импровизация- това е част от удоволствието да имаш стара кола-да разсъждаваш и да я правиш , а не да вземеш частите както са по реалоем-а,защото ако тръгнеш по тоя път трябва задължително възлите ,които купуваш 2-ра или 6-та употреба ,да ги прекараш през един основен ремонт в противен случай не може да се каже ,че си изпипал нещата както трябва,а само си ги закрепил. А най-чистият вариант е да ги вземеш от реалоем-а нови или рециклирани ,ако разбира се не предпочиташ да си идеален и да си вземеш нова кола,която да сменяш на всеки 3 години,което е най-добрият вариант защото дори от Дару съм купувал части на безумни цени,които след много кратко време са се разпадали.;)

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от Митко Стоянов » 02 Юли 2012, 20:21

zvetiko написа:В темата става въпрос за импровизация- това е част от удоволствието да имаш стара кола-да разсъждаваш и да я правиш , а не да вземеш частите както са по реалоем-а,защото ако тръгнеш по тоя път трябва задължително възлите ,които купуваш 2-ра или 6-та употреба ,да ги прекараш през един основен ремонт в противен случай не може да се каже ,че си изпипал нещата както трябва,а само си ги закрепил. А най-чистият вариант е да ги вземеш от реалоем-а нови или рециклирани ,ако разбира се не предпочиташ да си идеален и да си вземеш нова кола,която да сменяш на всеки 3 години,което е най-добрият вариант защото дори от Дару съм купувал части на безумни цени,които след много кратко време са се разпадали.;)
Ще импровизираш като си я правиш сам...В случай, че си плащаш за даден ремонт или суап, то тогава нямаш право да импровизираш, защото всяко допълнително сглобяване и разглобяване струват пари. А в случая аз даже не виждам импровизиране, а експериментиране...което означава, че не е ясен крайния резултат. Никога няма да ти тръгне колата, ако не завиеш правилните части!!!
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от ivan. » 02 Юли 2012, 21:21

Правил съм три АСК и всички успешно.
две от тях беха на zf 5hp 18,другата некъв АИСИН на волво с60.(една стотинка от никой не съм искал,правил съм го защото съм имал време и повече....било ми е интересно)
не се хваля,не ме разбирайте погрешно,защото една от причините за успешните ми ремонти е било именно здравият хидротрансформатор на тия кутии.Късмет или не ...това е положението.
Не успехите ми бяха около 5броя на моята кола и кутия,ползвах си колата за стенд просто,но 2002 година,както и сега мразех да ме гледат като 5лв спестени в сервизите....хванах се и стана.
така и с гнп-та,умни дюзи и други капризи на нашите коли,много съм научил и от форума,то не спираме да се учим ,нали...
та въз основа на сполуките се надъхах и по принцип си харесвам автоматите ,зарових се в нета,писъл съм на австралийска фирма с цел да изкопча едно ноу хау,на зф също и от всички имам отговор.До скоро ми стояха в пощата ,но като взех да рина с лопатата тия емайли от сурата,аз съм ги бастисъл
:oops: :(...както и да е.
Назад след хидротрансформатора,още утре мога да споделя със снимков материал,как става усливането
но колко и да се усилва назад,тоя трансформатор предаде ли се ,резултата е равен на нула!
Ако имах човек който да прави заварка с баланс,до сега да бях бастисал един такъв трансформатор,но нямам:( пак както и да е.....
един красив ден сигурно ще съм щастлив,че съм открил поредната топла вода и с кеф ще го споделя тук....
поздрави на всички
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от @2bar » 02 Юли 2012, 21:52

на мен ми е интересно колко % над 310 Nm? без да имаш някаква идея за колко % става въпрос, лично за мен си е чешене на езици, пръсти и т.н.

10 - 12 % покачване на момента ще ги отнесе според мен без никакви проблеми и без да се прави каквото и да е.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от ivan. » 02 Юли 2012, 21:56

@2bar написа:на мен ми е интересно колко % над 310 Nm? без да имаш някаква идея за колко % става въпрос, лично за мен си е чешене на езици, пръсти и т.н.

10 - 12 % покачване на момента ще ги отнесе според мен без никакви проблеми и без да се прави каквото и да е.

отдавна очаквах твоето мниние по въпроса.....и това ще се пробва.
все пак темата е за разсъждения нищо повече*може би
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от cod-cdbp » 03 Юли 2012, 0:23

ivan. написа:Ако имах човек който да прави заварка с баланс,до сега да бях бастисал един такъв трансформатор,но нямам:( пак както и да е.....
един красив ден сигурно ще съм щастлив,че съм открил поредната топла вода и с кеф ще го споделя тук....
поздрави на всички


До колкото си спомням, от четенето на шарк сектора, за 4НР22 на Е9 3.0, ревизията + заварката е била около 150лв (в Джемини) , но за точна справка попитай колегата Simoniko, който ми даде отговора на този въпрос. :wave:
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от ivan. » 03 Юли 2012, 1:06

cod-cdbp написа:
ivan. написа:Ако имах човек който да прави заварка с баланс,до сега да бях бастисал един такъв трансформатор,но нямам:( пак както и да е.....
един красив ден сигурно ще съм щастлив,че съм открил поредната топла вода и с кеф ще го споделя тук....
поздрави на всички


До колкото си спомням, от четенето на шарк сектора, за 4НР22 на Е9 3.0, ревизията + заварката е била около 150лв (в Джемини) , но за точна справка попитай колегата Simoniko, който ми даде отговора на този въпрос. :wave:

то заради тия джеминисти,или поне част от тях имаше проблем в ЗФ с обучението на БГ кадри.....поне така ми е останало от времето,когато следях почти всичко за ЗФ.
Питай го тоя твой познат,защото може и да съм грешка :oops:
аз бия повече на ''балон'' от х5 ,от колкото да ми правят съмнителна заварка с баланс.
те малко сервизи могат да балансират правилно колела с гуми,та какво остава за ''балони'' for ZF
Изображение
by ''kompleksa''

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook