Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Модератор: Технически модератори
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Странно слагат я и на Е36 М 3.2 а там въртящия момент е 350н/м тоест по-вероятно е само трансформаторите да имат разлика и от там да идва ограничението в предаваната сила а не от самата кутия ...
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
BABHOMED написа:Странно слагат я и на Е36 М 3.2 а там въртящия момент е 350н/м тоест по-вероятно е само трансформаторите да имат разлика и от там да идва ограничението в предаваната сила а не от самата кутия ...
странно е също ,че глупаците от Алпина си ограничават въртящият момент за е34 с тая кутия....
странно е също ,че се монтира самo на Хамериканките М-ки Е36
странно е също,че тия там М-ки нямат толкова нютони
Странно е също ,че тия там М-ки са с дросел като на м50* и м52 за 3.2 мотора.
А за мен е странно ,че човек ,фен на бмв ,ентусиаст пише такива неща ,след като има сайтове като :
http://bmwfans.info/
http://realoem.com/bmw/
p.pвсичко написано от мен е с добри и приятелски чувства,без компротация за кавги на лична основа

Последна промяна ivan. на 02 Юли 2012, 15:49, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Склонен ли си да свалиш ти кутията, ако подведеш някой? Щото аз не съм, а и най-добре е всичко да се сглоби с правилните компоненти.ivan. написа:Митко Стоянов написа:Ванка, топлата вода ли ще откриваш?ivan. написа:ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Значи ли това че ако се сложи 28ца на 20ков усилвател ще има веселба ?
дай ВИН-а на 20-ката и нютоните на 2,8цата..
откривам,нищо не откривам
с *с Y12 трансформатор,трябва да работи без ядове на на 280Нютона

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Тогава да не коментираме нищо щом има такива сайтове ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Митко Стоянов написа:Склонен ли си да свалиш ти кутията, ако подведеш някой? Щото аз не съм, а и най-добре е всичко да се сглоби с правилните компоненти.ivan. написа:Митко Стоянов написа:Ванка, топлата вода ли ще откриваш?ivan. написа:ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Значи ли това че ако се сложи 28ца на 20ков усилвател ще има веселба ?
дай ВИН-а на 20-ката и нютоните на 2,8цата..
откривам,нищо не откривам
с *с Y12 трансформатор,трябва да работи без ядове на на 280Нютона
В деня,който я свалих пуснах темата....
за хидротрансформатора(Y12) не съм на 100% сигурен(не се отмятам,просто си мисля,че за дизел с Y12 ще е проблем,но за б28,трябва да работи без ядове)
.Имам два Р12 и бих ги безвъзмездно....

by ''kompleksa''
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Митко Стоянов написа:Склонен ли си да свалиш ти кутията, ако подведеш някой? Щото аз не съм, а и най-добре е всичко да се сглоби с правилните компоненти.ivan. написа:Митко Стоянов написа:Ванка, топлата вода ли ще откриваш?ivan. написа:ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Значи ли това че ако се сложи 28ца на 20ков усилвател ще има веселба ?
дай ВИН-а на 20-ката и нютоните на 2,8цата..
откривам,нищо не откривам
с *с Y12 трансформатор,трябва да работи без ядове на на 280Нютона
Добре,а ти склонен ли си да свалиш кутията, ако подведеш някой?



- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
2
Последна промяна Peter Angelov на 02 Юли 2012, 21:38, променена общо 1 път
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Извинявай, мамин сладък, ама аз гледам да изпипвам нещата както трябва да са си, а не гадая, не предполагам и не хвърлям боб...Търсиш някаква таблица, ама може някой келеш да я е правил, може и да се базира на предположения....всичко може да е. Затова реалоем-а е общодостъпен, виждаш какво се монтира, намираш някой, който може да го монтира и си свиркаш...Остава да се надяваш частите, които си закупил 2-та или 6-та употреба да работят. Още повече, че теб не съм те съветвал нищо, затова и нямам намерение да нося дори и морална отговорност.zvetiko написа:Митко Стоянов написа:Склонен ли си да свалиш ти кутията, ако подведеш някой? Щото аз не съм, а и най-добре е всичко да се сглоби с правилните компоненти.ivan. написа:Митко Стоянов написа:Ванка, топлата вода ли ще откриваш?ivan. написа:ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Значи ли това че ако се сложи 28ца на 20ков усилвател ще има веселба ?
дай ВИН-а на 20-ката и нютоните на 2,8цата..
откривам,нищо не откривам
с *с Y12 трансформатор,трябва да работи без ядове на на 280Нютона
Добре,а ти склонен ли си да свалиш кутията, ако подведеш някой?Иначе се почва-смени това,смени онова,а то нямало нужда,здраве да е.
Ако правим нещата с предположения и хвърляне на боб нищо не правим.Дай някоя таблица ,от която да видим дали става или не и приключваме спора- както колегата Хаос ни обясни какво означава надписа на кутията и от там до колко нютон метра издържа

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
В темата става въпрос за импровизация- това е част от удоволствието да имаш стара кола-да разсъждаваш и да я правиш , а не да вземеш частите както са по реалоем-а,защото ако тръгнеш по тоя път трябва задължително възлите ,които купуваш 2-ра или 6-та употреба ,да ги прекараш през един основен ремонт в противен случай не може да се каже ,че си изпипал нещата както трябва,а само си ги закрепил. А най-чистият вариант е да ги вземеш от реалоем-а нови или рециклирани ,ако разбира се не предпочиташ да си идеален и да си вземеш нова кола,която да сменяш на всеки 3 години,което е най-добрият вариант защото дори от Дару съм купувал части на безумни цени,които след много кратко време са се разпадали.

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Ще импровизираш като си я правиш сам...В случай, че си плащаш за даден ремонт или суап, то тогава нямаш право да импровизираш, защото всяко допълнително сглобяване и разглобяване струват пари. А в случая аз даже не виждам импровизиране, а експериментиране...което означава, че не е ясен крайния резултат. Никога няма да ти тръгне колата, ако не завиеш правилните части!!!zvetiko написа:В темата става въпрос за импровизация- това е част от удоволствието да имаш стара кола-да разсъждаваш и да я правиш , а не да вземеш частите както са по реалоем-а,защото ако тръгнеш по тоя път трябва задължително възлите ,които купуваш 2-ра или 6-та употреба ,да ги прекараш през един основен ремонт в противен случай не може да се каже ,че си изпипал нещата както трябва,а само си ги закрепил. А най-чистият вариант е да ги вземеш от реалоем-а нови или рециклирани ,ако разбира се не предпочиташ да си идеален и да си вземеш нова кола,която да сменяш на всеки 3 години,което е най-добрият вариант защото дори от Дару съм купувал части на безумни цени,които след много кратко време са се разпадали.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Правил съм три АСК и всички успешно.
две от тях беха на zf 5hp 18,другата некъв АИСИН на волво с60.(една стотинка от никой не съм искал,правил съм го защото съм имал време и повече....било ми е интересно)
не се хваля,не ме разбирайте погрешно,защото една от причините за успешните ми ремонти е било именно здравият хидротрансформатор на тия кутии.Късмет или не ...това е положението.
Не успехите ми бяха около 5броя на моята кола и кутия,ползвах си колата за стенд просто,но 2002 година,както и сега мразех да ме гледат като 5лв спестени в сервизите....хванах се и стана.
така и с гнп-та,умни дюзи и други капризи на нашите коли,много съм научил и от форума,то не спираме да се учим ,нали...
та въз основа на сполуките се надъхах и по принцип си харесвам автоматите ,зарових се в нета,писъл съм на австралийска фирма с цел да изкопча едно ноу хау,на зф също и от всички имам отговор.До скоро ми стояха в пощата ,но като взех да рина с лопатата тия емайли от сурата,аз съм ги бастисъл
...както и да е.
Назад след хидротрансформатора,още утре мога да споделя със снимков материал,как става усливането
но колко и да се усилва назад,тоя трансформатор предаде ли се ,резултата е равен на нула!
Ако имах човек който да прави заварка с баланс,до сега да бях бастисал един такъв трансформатор,но нямам:( пак както и да е.....
един красив ден сигурно ще съм щастлив,че съм открил поредната топла вода и с кеф ще го споделя тук....
поздрави на всички
две от тях беха на zf 5hp 18,другата некъв АИСИН на волво с60.(една стотинка от никой не съм искал,правил съм го защото съм имал време и повече....било ми е интересно)
не се хваля,не ме разбирайте погрешно,защото една от причините за успешните ми ремонти е било именно здравият хидротрансформатор на тия кутии.Късмет или не ...това е положението.
Не успехите ми бяха около 5броя на моята кола и кутия,ползвах си колата за стенд просто,но 2002 година,както и сега мразех да ме гледат като 5лв спестени в сервизите....хванах се и стана.
така и с гнп-та,умни дюзи и други капризи на нашите коли,много съм научил и от форума,то не спираме да се учим ,нали...
та въз основа на сполуките се надъхах и по принцип си харесвам автоматите ,зарових се в нета,писъл съм на австралийска фирма с цел да изкопча едно ноу хау,на зф също и от всички имам отговор.До скоро ми стояха в пощата ,но като взех да рина с лопатата тия емайли от сурата,аз съм ги бастисъл


Назад след хидротрансформатора,още утре мога да споделя със снимков материал,как става усливането
но колко и да се усилва назад,тоя трансформатор предаде ли се ,резултата е равен на нула!
Ако имах човек който да прави заварка с баланс,до сега да бях бастисал един такъв трансформатор,но нямам:( пак както и да е.....
един красив ден сигурно ще съм щастлив,че съм открил поредната топла вода и с кеф ще го споделя тук....
поздрави на всички

by ''kompleksa''
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
на мен ми е интересно колко % над 310 Nm? без да имаш някаква идея за колко % става въпрос, лично за мен си е чешене на езици, пръсти и т.н.
10 - 12 % покачване на момента ще ги отнесе според мен без никакви проблеми и без да се прави каквото и да е.
10 - 12 % покачване на момента ще ги отнесе според мен без никакви проблеми и без да се прави каквото и да е.
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
@2bar написа:на мен ми е интересно колко % над 310 Nm? без да имаш някаква идея за колко % става въпрос, лично за мен си е чешене на езици, пръсти и т.н.
10 - 12 % покачване на момента ще ги отнесе според мен без никакви проблеми и без да се прави каквото и да е.
отдавна очаквах твоето мниние по въпроса.....и това ще се пробва.
все пак темата е за разсъждения нищо повече*може би

by ''kompleksa''
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
ivan. написа:Ако имах човек който да прави заварка с баланс,до сега да бях бастисал един такъв трансформатор,но нямам:( пак както и да е.....
един красив ден сигурно ще съм щастлив,че съм открил поредната топла вода и с кеф ще го споделя тук....
поздрави на всички
До колкото си спомням, от четенето на шарк сектора, за 4НР22 на Е9 3.0, ревизията + заварката е била около 150лв (в Джемини) , но за точна справка попитай колегата Simoniko, който ми даде отговора на този въпрос.


Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
cod-cdbp написа:ivan. написа:Ако имах човек който да прави заварка с баланс,до сега да бях бастисал един такъв трансформатор,но нямам:( пак както и да е.....
един красив ден сигурно ще съм щастлив,че съм открил поредната топла вода и с кеф ще го споделя тук....
поздрави на всички
До колкото си спомням, от четенето на шарк сектора, за 4НР22 на Е9 3.0, ревизията + заварката е била около 150лв (в Джемини) , но за точна справка попитай колегата Simoniko, който ми даде отговора на този въпрос.
то заради тия джеминисти,или поне част от тях имаше проблем в ЗФ с обучението на БГ кадри.....поне така ми е останало от времето,когато следях почти всичко за ЗФ.
Питай го тоя твой познат,защото може и да съм грешка

аз бия повече на ''балон'' от х5 ,от колкото да ми правят съмнителна заварка с баланс.
те малко сервизи могат да балансират правилно колела с гуми,та какво остава за ''балони'' for ZF

by ''kompleksa''
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани