Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)
Нямам проблем с ДПФа но искам да си облекча турбината защото и аз съм с ремап.От друга страна не знам ако махна филтъра дали ще се отрази в/у настройките на ремапа.
За прегледа разбрах че няма проблем да се мине , благодаря за отговорите.
За прегледа разбрах че няма проблем да се мине , благодаря за отговорите.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)
memorex написа:....От друга страна не знам ако махна филтъра дали ще се отрази в/у настройките на ремапа.
Върху горивните карти нищо няма да се отрази, но трябва да се направят нови настройки, за да се излъже комп-а и да не разбере, че му липсва DPF-a
Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)
Обнадеждаващо,а знаеш ли дали стилърите се наемат да я правят тази манипулация
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)
Ако под "стийлъри" имаш предвид официалните сервизи, то отговора е твърдо "НЕ" - те казват, че ДПФ-а не се маха, а само се сменя с нов...
Софтуерното махане на филтъра се прави от хората, които се занимават и с (чип)-тюнинг - те изчитат софт-а, променят го и го връщат обратно - същото като при ремапа. Ако се комбинират двете процедури (ремап и махане на филтър) излиза доста по-евтино.
Успех!

Софтуерното махане на филтъра се прави от хората, които се занимават и с (чип)-тюнинг - те изчитат софт-а, променят го и го връщат обратно - същото като при ремапа. Ако се комбинират двете процедури (ремап и махане на филтър) излиза доста по-евтино.
Успех!
Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)
memorex написа:Нямам проблем с ДПФа но искам да си облекча турбината защото и аз съм с ремап.
1. "облекчаването" на турбината е много относително, особено ако DPF-а има "пропускливост" в нормите, тоест ако не е задръстен
2. ремапа не натоварва турбината, натоварва я десният крак
3. ще изпушва (особено с ремап), което е голям срам (и пълен смях) за един уважаващ себе си, другите и околната среда собственик на Е60

Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)
Разбира се не бих искал да оставям димна завеса след мен така че ще си трая докато пропуска.
А колко средно изкарва ДПФа след ремап преди да се запуши?Виждам че някой колеги го махат но не знам причината запушване ли е или за по–голяма тяга.
А колко средно изкарва ДПФа след ремап преди да се запуши?Виждам че някой колеги го махат но не знам причината запушване ли е или за по–голяма тяга.
Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)
една от основните причини за задаване на въпроси е липсата на информираност и тъй като този форум е пълен с информация (за съжаление и дезинформация), въпросите се дължат предимно на нечетене на теми и неизползване на търсачката и съответно липса на знания за даден проблем
чистене на DPF: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=273983
1. ремапа не запушва филтъра повече от неремапа.
2. някои го махат, защото се запушва, други искат повече мощност, трети - заради двете
а пък някои ги кефи да се правят на октоподи - като ги подгони някой и пускат димната завеса

чистене на DPF: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=273983
memorex написа:А колко средно изкарва ДПФа след ремап преди да се запуши?Виждам че някой колеги го махат но не знам причината запушване ли е или за по–голяма тяга.
1. ремапа не запушва филтъра повече от неремапа.
2. някои го махат, защото се запушва, други искат повече мощност, трети - заради двете
а пък някои ги кефи да се правят на октоподи - като ги подгони някой и пускат димната завеса

Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)
Щом като с ремап пуши повече не е ли логично да запушва по–бързо ДПФа.
Към @ndro , ти сам казваш че с ремап изпушва повече а после че ремапа не запушва повече от неремапа
Ако все пак ремапа не води до по–бързо запушване на ДПФа аз съм ОК защото това исках да разбера.Благодаря
Към @ndro , ти сам казваш че с ремап изпушва повече а после че ремапа не запушва повече от неремапа
Ако все пак ремапа не води до по–бързо запушване на ДПФа аз съм ОК защото това исках да разбера.Благодаря
Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)
memorex написа:Щом като с ремап пуши повече не е ли логично да запушва по–бързо ДПФа.
Към @ndro , ти сам казваш че с ремап изпушва повече а после че ремапа не запушва повече от неремапа
Ако все пак ремапа не води до по–бързо запушване на ДПФа аз съм ОК защото това исках да разбера.Благодаря
всичко е твърде относително... колко газ даваш, повече на градско ли караш...
при ремап пуши, когато даваш газ до дупка, тоест когато стане по-богата сместа. през цялото време няма как да даваш газ до дупка...
много черно-бяло виждате нещата. има и други цветове, освен черното и бялото...

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)
memorex написа:Щом като с ремап пуши повече не е ли логично да запушва по–бързо ДПФа.
Към @ndro , ти сам казваш че с ремап изпушва повече а после че ремапа не запушва повече от неремапа
Ако все пак ремапа не води до по–бързо запушване на ДПФа аз съм ОК защото това исках да разбера.Благодаря
материята е малко по-сложна:
1. всеки дизелов двигател (и бензинов) генерира някакви "сажди"
2. на колите с ДПФ това просто не се вижда, понеже ДПФ-а събира саждите в себе си
3. видим пушек при дизел без ДПФ се получава от всеки един от тези фактори заедно или поотделно:
а) рязко ускорение
б) различни нередности и повреди в двигателя
в) кофти ремап (по-точно "тунингбокс" или чип от старите видове) който вкарва повече гориво което недоизгаря
4. НО качествения ремап оптимира двигателя без да увеличава саждите, а има и такъв, след който като цяло се генерират по-малко сажди при идентично каране. но май няма как да се знае предварително какъв ремап точно слагаш и как влияе на двигателя, щото тва с ремапа винаги е няква черна кутия..
Така че ако ремапа ти е кофти, или кракът ти е много тежък, или не ти е наред двигателя, ще ти се запуши в един момент ДПФ-а. тогава можеш да го изчистиш, или премахнеш. А ако държиш толкова много на мощността и нямаш против хората зад теб да смятат че ти е издухан двигателя, можеш да го махнеш и веднага.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани