Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)

Мнение от memorex » 29 Юни 2012, 18:17

Нямам проблем с ДПФа но искам да си облекча турбината защото и аз съм с ремап.От друга страна не знам ако махна филтъра дали ще се отрази в/у настройките на ремапа.
За прегледа разбрах че няма проблем да се мине , благодаря за отговорите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)

Мнение от noiseless » 29 Юни 2012, 18:29

memorex написа:....От друга страна не знам ако махна филтъра дали ще се отрази в/у настройките на ремапа.


Върху горивните карти нищо няма да се отрази, но трябва да се направят нови настройки, за да се излъже комп-а и да не разбере, че му липсва DPF-a

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)

Мнение от memorex » 29 Юни 2012, 18:56

Обнадеждаващо,а знаеш ли дали стилърите се наемат да я правят тази манипулация

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)

Мнение от noiseless » 29 Юни 2012, 19:15

Ако под "стийлъри" имаш предвид официалните сервизи, то отговора е твърдо "НЕ" - те казват, че ДПФ-а не се маха, а само се сменя с нов... :winky:
Софтуерното махане на филтъра се прави от хората, които се занимават и с (чип)-тюнинг - те изчитат софт-а, променят го и го връщат обратно - същото като при ремапа. Ако се комбинират двете процедури (ремап и махане на филтър) излиза доста по-евтино.
Успех!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)

Мнение от @ndro » 29 Юни 2012, 20:12

memorex написа:Нямам проблем с ДПФа но искам да си облекча турбината защото и аз съм с ремап.

1. "облекчаването" на турбината е много относително, особено ако DPF-а има "пропускливост" в нормите, тоест ако не е задръстен
2. ремапа не натоварва турбината, натоварва я десният крак
3. ще изпушва (особено с ремап), което е голям срам (и пълен смях) за един уважаващ себе си, другите и околната среда собственик на Е60 :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)

Мнение от memorex » 30 Юни 2012, 10:33

Разбира се не бих искал да оставям димна завеса след мен така че ще си трая докато пропуска.
А колко средно изкарва ДПФа след ремап преди да се запуши?Виждам че някой колеги го махат но не знам причината запушване ли е или за по–голяма тяга.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)

Мнение от @ndro » 30 Юни 2012, 10:56

една от основните причини за задаване на въпроси е липсата на информираност и тъй като този форум е пълен с информация (за съжаление и дезинформация), въпросите се дължат предимно на нечетене на теми и неизползване на търсачката и съответно липса на знания за даден проблем :bchug:

чистене на DPF: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=273983

memorex написа:А колко средно изкарва ДПФа след ремап преди да се запуши?Виждам че някой колеги го махат но не знам причината запушване ли е или за по–голяма тяга.

1. ремапа не запушва филтъра повече от неремапа.
2. някои го махат, защото се запушва, други искат повече мощност, трети - заради двете

а пък някои ги кефи да се правят на октоподи - като ги подгони някой и пускат димната завеса :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)

Мнение от memorex » 30 Юни 2012, 13:04

Щом като с ремап пуши повече не е ли логично да запушва по–бързо ДПФа.
Към @ndro , ти сам казваш че с ремап изпушва повече а после че ремапа не запушва повече от неремапа
Ако все пак ремапа не води до по–бързо запушване на ДПФа аз съм ОК защото това исках да разбера.Благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)

Мнение от @ndro » 30 Юни 2012, 13:36

memorex написа:Щом като с ремап пуши повече не е ли логично да запушва по–бързо ДПФа.
Към @ndro , ти сам казваш че с ремап изпушва повече а после че ремапа не запушва повече от неремапа
Ако все пак ремапа не води до по–бързо запушване на ДПФа аз съм ОК защото това исках да разбера.Благодаря

всичко е твърде относително... колко газ даваш, повече на градско ли караш...
при ремап пуши, когато даваш газ до дупка, тоест когато стане по-богата сместа. през цялото време няма как да даваш газ до дупка...
много черно-бяло виждате нещата. има и други цветове, освен черното и бялото... :smoke:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Смяна на филтър за Твърди частици (DPF филтър)

Мнение от da6ip » 30 Юни 2012, 15:04

memorex написа:Щом като с ремап пуши повече не е ли логично да запушва по–бързо ДПФа.
Към @ndro , ти сам казваш че с ремап изпушва повече а после че ремапа не запушва повече от неремапа
Ако все пак ремапа не води до по–бързо запушване на ДПФа аз съм ОК защото това исках да разбера.Благодаря

материята е малко по-сложна:
1. всеки дизелов двигател (и бензинов) генерира някакви "сажди"
2. на колите с ДПФ това просто не се вижда, понеже ДПФ-а събира саждите в себе си
3. видим пушек при дизел без ДПФ се получава от всеки един от тези фактори заедно или поотделно:
а) рязко ускорение
б) различни нередности и повреди в двигателя
в) кофти ремап (по-точно "тунингбокс" или чип от старите видове) който вкарва повече гориво което недоизгаря
4. НО качествения ремап оптимира двигателя без да увеличава саждите, а има и такъв, след който като цяло се генерират по-малко сажди при идентично каране. но май няма как да се знае предварително какъв ремап точно слагаш и как влияе на двигателя, щото тва с ремапа винаги е няква черна кутия..

Така че ако ремапа ти е кофти, или кракът ти е много тежък, или не ти е наред двигателя, ще ти се запуши в един момент ДПФ-а. тогава можеш да го изчистиш, или премахнеш. А ако държиш толкова много на мощността и нямаш против хората зад теб да смятат че ти е издухан двигателя, можеш да го махнеш и веднага.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook