Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от ozBMW » 31 Май 2012, 22:08

Е не,няма нужда да ми обясняваш исках само да занам дали може,защото тоя ми каза че няма начин да се провери :bang: :ranting: Ще видиме какво ще излезне,само да се свържа с колегата дето ми казахте от Суходол,че ми е по близко... Дано не се окаже нещо сериозно,че тука нещо ме плашат със смяна на вериги и колела за 1000+лв или тоя помпен елемент ли е ротор ли е за 790лв :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 26.01.2010

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от marin.com » 06 Юни 2012, 0:36

мама им да ... на тия тдс-и как пък до сега 1 човек не съм чул да е имал тдс и да не е ходил по мъките с това топло палене

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от stony1 » 06 Юни 2012, 13:18

marin.com написа:мама им да ... на тия тдс-и как пък до сега 1 човек не съм чул да е имал тдс и да не е ходил по мъките с това топло палене


Аз не съм. Пали си и топла и студена. Вярно е че когато е загряла върти малко повече от колкото когато е студена, но не мисля, че е проблем.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от cls6666 » 06 Юни 2012, 18:56

е то и моя пали малко по бавно,отколкото като е студен,иначе с сменени вериги пали еднакво ,а иначе от мотора немога да се оплача :driving:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 26.01.2010

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от marin.com » 06 Юни 2012, 23:53

абе то и моя започна да пали така почти еднакво и студена и топла ама преди това трябваше да хвърля един багажник с пари (смених почти всичко което са споменали колегите в тази тема :oops: :banghead:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от AnDo » 07 Юни 2012, 0:33

Колега миналата седмица излекувах на моята кошница същият проблем! Много и различни са мненията за BOSH Super Diesel на околовръстното на София, ама аз 3 пати опрях до тях и нямат грешка! В крайна сметка се оказа, както сподели oomegaart - датчик за оборотите на коляновия вал! Като е студена пали от раз, а като загрее нафта да те удави, ток да те убие и не пали! :)
Иначе:
-Камор Ауто (не съм сигурен но май е Сименс) - 198.50лв
-Хелла -135лв
-Мейд ин Чайна- 100лв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от ozBMW » 08 Юни 2012, 20:55

Дай боже и аз да мина,само с датчик! :bowdown: :bowdown: :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от bmw325tds » 11 Юни 2012, 14:22

marin.com написа:мама им да ... на тия тдс-и как пък до сега 1 човек не съм чул да е имал тдс и да не е ходил по мъките с това топло палене
Аз нямам проблеми с топлото палене. Никога не съм имал, а колата я карам вече 55 000км. ГНП-то протече преди време, Пресиян го ревизира и пак всичко е ОК.
Забелязал съм, че като сипя кофти нафта колата не пали ни топла ни студена.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 26.01.2009
Пол: Мъж

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от speedhokk » 19 Юни 2012, 21:12

А някой може ли да каже, кой е този температурен датчик, заради който при някои има проблеми с топлия старт, защото казах на колегата Лавиатан, че ми трябва темп.датчик и той не знае кой да ми даде. Първо пита да не е за външната температура. Сега каза, че по ВИН му излизали два темп.датчика на главата - ляв и десен.. Кой трябва да се смени?

В подписа си пише, но ако има значение, карам 520и 96г

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от Dirty M5 driveR » 20 Юни 2012, 6:29

speedhokk написа:А някой може ли да каже, кой е този температурен датчик, заради който при някои има проблеми с топлия старт, защото казах на колегата Лавиатан, че ми трябва темп.датчик и той не знае кой да ми даде. Първо пита да не е за външната температура. Сега каза, че по ВИН му излизали два темп.датчика на главата - ляв и десен.. Кой трябва да се смени?

В подписа си пише, но ако има значение, карам 520и 96г


Колега, в темата става дума за проблем с топъл старт при дизелите (конкретно ТДС). Но при бензиновите двигатели също може да се наблюдава това явление, породено от заминал темп. датчик. Датчика постоянно дава на ЕКУ-то информация за студен двигател, при което той пали ок студен, но топъл не, тъй като му идват прекалено богати смесите. Твоя мотор е М52 и там температурния датчик на главата е един. Най-добре първо се увери, че в него е проблема. Намери в интернет или тук във форума какво съпротивление трябва да дава датчика на студен и топъл мотор и го замери. Иначе датчика е номер 14:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 26.01.2010

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от marin.com » 23 Юни 2012, 10:29

и не разбрахме къде е втория температурен датчик на ТДС-а ако някои може да го покаже на схема в reloem

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от cls6666 » 23 Юни 2012, 19:02

Изображение-ако има се намира на главата ,но няма логика да има два датчика
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от ozBMW » 24 Юни 2012, 15:42

Понеже още не съм я карал колата при някой от колегите дето ми препоръчахте тук,забелязвам че колата не иска да пали след като я ръчкам много :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 27.06.2005
Местоположение: на масата

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от benzin » 24 Юни 2012, 16:09

Воденичаров написа:От стартер или акумулатор също може да е проблема.

:yes: на мойта след като и смениха 3-4 помпи + веригите и нов дебитомер, най накрая се оказа че от стартера идва проблема :mhihi:
www.bmwпрофесори-bg.net

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

Мнение от ozBMW » 31 Юли 2012, 12:30

Май и при мене се оказа че е стартера 3 пъти го носих на ремонт и след третия път колата започна да пали :shock: :yes: Е като е топла не пали както като е студена ама пали :yes: То май рядко има дизел топъл да пали от половин оборот :lol: Като заслушам някой мерцедес или бмв как пали :lol: Сега само трябва някой да ми регулира горивото че оня чукундур мърда плочката и е пуснал май много гориво и гори като за 3.5 а не 2.5 :ranting:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook