Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Е не,няма нужда да ми обясняваш исках само да занам дали може,защото тоя ми каза че няма начин да се провери
Ще видиме какво ще излезне,само да се свържа с колегата дето ми казахте от Суходол,че ми е по близко... Дано не се окаже нещо сериозно,че тука нещо ме плашат със смяна на вериги и колела за 1000+лв или тоя помпен елемент ли е ротор ли е за 790лв 



Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
мама им да ... на тия тдс-и как пък до сега 1 човек не съм чул да е имал тдс и да не е ходил по мъките с това топло палене
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
marin.com написа:мама им да ... на тия тдс-и как пък до сега 1 човек не съм чул да е имал тдс и да не е ходил по мъките с това топло палене
Аз не съм. Пали си и топла и студена. Вярно е че когато е загряла върти малко повече от колкото когато е студена, но не мисля, че е проблем.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
е то и моя пали малко по бавно,отколкото като е студен,иначе с сменени вериги пали еднакво ,а иначе от мотора немога да се оплача 

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
абе то и моя започна да пали така почти еднакво и студена и топла ама преди това трябваше да хвърля един багажник с пари (смених почти всичко което са споменали колегите в тази тема



Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Колега миналата седмица излекувах на моята кошница същият проблем! Много и различни са мненията за BOSH Super Diesel на околовръстното на София, ама аз 3 пати опрях до тях и нямат грешка! В крайна сметка се оказа, както сподели oomegaart - датчик за оборотите на коляновия вал! Като е студена пали от раз, а като загрее нафта да те удави, ток да те убие и не пали! 
Иначе:
-Камор Ауто (не съм сигурен но май е Сименс) - 198.50лв
-Хелла -135лв
-Мейд ин Чайна- 100лв

Иначе:
-Камор Ауто (не съм сигурен но май е Сименс) - 198.50лв
-Хелла -135лв
-Мейд ин Чайна- 100лв
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Дай боже и аз да мина,само с датчик!




Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Аз нямам проблеми с топлото палене. Никога не съм имал, а колата я карам вече 55 000км. ГНП-то протече преди време, Пресиян го ревизира и пак всичко е ОК.marin.com написа:мама им да ... на тия тдс-и как пък до сега 1 човек не съм чул да е имал тдс и да не е ходил по мъките с това топло палене
Забелязал съм, че като сипя кофти нафта колата не пали ни топла ни студена.
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
А някой може ли да каже, кой е този температурен датчик, заради който при някои има проблеми с топлия старт, защото казах на колегата Лавиатан, че ми трябва темп.датчик и той не знае кой да ми даде. Първо пита да не е за външната температура. Сега каза, че по ВИН му излизали два темп.датчика на главата - ляв и десен.. Кой трябва да се смени?
В подписа си пише, но ако има значение, карам 520и 96г
В подписа си пише, но ако има значение, карам 520и 96г
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
speedhokk написа:А някой може ли да каже, кой е този температурен датчик, заради който при някои има проблеми с топлия старт, защото казах на колегата Лавиатан, че ми трябва темп.датчик и той не знае кой да ми даде. Първо пита да не е за външната температура. Сега каза, че по ВИН му излизали два темп.датчика на главата - ляв и десен.. Кой трябва да се смени?
В подписа си пише, но ако има значение, карам 520и 96г
Колега, в темата става дума за проблем с топъл старт при дизелите (конкретно ТДС). Но при бензиновите двигатели също може да се наблюдава това явление, породено от заминал темп. датчик. Датчика постоянно дава на ЕКУ-то информация за студен двигател, при което той пали ок студен, но топъл не, тъй като му идват прекалено богати смесите. Твоя мотор е М52 и там температурния датчик на главата е един. Най-добре първо се увери, че в него е проблема. Намери в интернет или тук във форума какво съпротивление трябва да дава датчика на студен и топъл мотор и го замери. Иначе датчика е номер 14:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
и не разбрахме къде е втория температурен датчик на ТДС-а ако някои може да го покаже на схема в reloem
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")

- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Понеже още не съм я карал колата при някой от колегите дето ми препоръчахте тук,забелязвам че колата не иска да пали след като я ръчкам много 

Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Воденичаров написа:От стартер или акумулатор също може да е проблема.


www.bmwпрофесори-bg.net
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Май и при мене се оказа че е стартера 3 пъти го носих на ремонт и след третия път колата започна да пали
Е като е топла не пали както като е студена ама пали
То май рядко има дизел топъл да пали от половин оборот
Като заслушам някой мерцедес или бмв как пали
Сега само трябва някой да ми регулира горивото че оня чукундур мърда плочката и е пуснал май много гориво и гори като за 3.5 а не 2.5 






46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани