Искам да чуя мнение за чиптунинга на 520 24 V
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
landikar написа:Ивчо,хиено,казах ти че те познавам много добре.Ще говорим![]()
![]()

- Kalio
-
Kay
По повод дългата лекция на KAY ще кажа, че много малко се доближава до истината. Приятелю, с тези "задълбочени" познания по чип - тунинга не е редно да правиш такива изказвания
. Пропусна най-важното: при чип тунинга се променя не само дозата на горивото, но най - вече момента на подаване, и начина. Но най - съществено значение има промяната на момента на подаване на искрата в цилиндъра. Ето защо е важно високооктановото гориво. И следователно сам се досещаш, че има най - голяма разлика именно във високите обороти.
Вярвайте ми, там където аванса се изменя драстично спрямо оригиналния чип разликата е много ясна. Колата наистина тръгва доста по-добре.
А посредством на това оптимизиране на програмата за управление на двигателя разхода определено не става по-голям. Градският разход се запазва, а извънградския - пада с около 0.5 - 1 л/100 км.
За 100 евро наистина чиповете са копия на тунинг фирми. Но копието си е 100% еднакво с оригинала.
Предполагам че повечето от вас не ползват оригинален WINDOWS в къщи
Тук е същото.
Ако някои се интересува от чип тунинг за БМВ-то си телефона ми е 098 41 48 49.
Имам чипове за почти всички модели на цени от 150 - 250 лв.

Вярвайте ми, там където аванса се изменя драстично спрямо оригиналния чип разликата е много ясна. Колата наистина тръгва доста по-добре.
А посредством на това оптимизиране на програмата за управление на двигателя разхода определено не става по-голям. Градският разход се запазва, а извънградския - пада с около 0.5 - 1 л/100 км.
За 100 евро наистина чиповете са копия на тунинг фирми. Но копието си е 100% еднакво с оригинала.
Предполагам че повечето от вас не ползват оригинален WINDOWS в къщи

Ако някои се интересува от чип тунинг за БМВ-то си телефона ми е 098 41 48 49.
Имам чипове за почти всички модели на цени от 150 - 250 лв.
Re: Kay
Kalio написа:...Пропусна най-важното: при чип тунинга се променя не само дозата на горивото, но най - вече момента на подаване, и начина...
начина????

Добре ,няма нужда да спорите.Подробностите не са важни.Важното е че има компетентни хора.Ще пробваме вашите предложения.Не пуснах темата,защото не знам какво се прави,а защото доста хора остават излъгани от разни места.Имам един приятел от Обеля,Васко се казва.Той е правил две БМВ-та,но после ми каза че съжалява,защото май е имало злополуки.Иначе станали много бързи.Май чиптунингът и на шофьорите е важен,не само на колите.




- Kalio
-
Re: Kay
начина????
Извинявай, извинявай...

Не се подигравайте толкова иронично и не си мислете че сте велики:)
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Kalio, не се засягай, не го приемай като негативна реклама
Поста ми не е никак задълбочен, само е малко прекалено дълъг... но май споменах за тайминга и проблемите с нискооктановите горива и детонациите...
Само един съвет към чуп-тунерите: поради по-високото натоварване, има случаи когато горивната помпа или тръбичките след нея се пръсват, което води до пожар. Ако ще правите такива неща, особено на стари и по-малки коли (примерно 8-10 годишни, 316/318), проверете си горивната система за изсъхнали маркучета и т.н. За ваше добро е

Поста ми не е никак задълбочен, само е малко прекалено дълъг... но май споменах за тайминга и проблемите с нискооктановите горива и детонациите...
Само един съвет към чуп-тунерите: поради по-високото натоварване, има случаи когато горивната помпа или тръбичките след нея се пръсват, което води до пожар. Ако ще правите такива неща, особено на стари и по-малки коли (примерно 8-10 годишни, 316/318), проверете си горивната система за изсъхнали маркучета и т.н. За ваше добро е

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: KAY
Kalio написа:ОК. Прав си за тръбичките
на мойто се натовариха едва когато си сложих клапан за обратния бензин, ина4е само с 4ипа никакви проблеми
...абе незнам за останалите но както написах в личното съобщение до Кalio мисля към 10.08 да пробвам за какво става дума...
Кalio ще ти се обадя около гореспоменатата дата
приготви ако може 1 чип...а за останалите песимистично или оптимистично настроени ако искате изчакайте...какъвто и да е резултата ще напиша пост 
Кalio ще ти се обадя около гореспоменатата дата


- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани