Искам да чуя мнение за чиптунинга на 520 24 V

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 26 Юли 2003, 23:02

landikar написа:Ивчо,хиено,казах ти че те познавам много добре.Ще говорим :D :D :D


:) айде ела на екото утре аз за първи път ще ходя 15.00

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 26 Юли 2003, 23:30

Ми обещаха ми пластична операция без пари и искам да дойда,ама от шубе съм много далече и не мога да сваря за неделя. :D :D :D В неделя съм на работа.

Kalio
Аватар

Kay

Мнение от Kalio » 27 Юли 2003, 9:35

По повод дългата лекция на KAY ще кажа, че много малко се доближава до истината. Приятелю, с тези "задълбочени" познания по чип - тунинга не е редно да правиш такива изказвания :) . Пропусна най-важното: при чип тунинга се променя не само дозата на горивото, но най - вече момента на подаване, и начина. Но най - съществено значение има промяната на момента на подаване на искрата в цилиндъра. Ето защо е важно високооктановото гориво. И следователно сам се досещаш, че има най - голяма разлика именно във високите обороти.
Вярвайте ми, там където аванса се изменя драстично спрямо оригиналния чип разликата е много ясна. Колата наистина тръгва доста по-добре.
А посредством на това оптимизиране на програмата за управление на двигателя разхода определено не става по-голям. Градският разход се запазва, а извънградския - пада с около 0.5 - 1 л/100 км.
За 100 евро наистина чиповете са копия на тунинг фирми. Но копието си е 100% еднакво с оригинала.
Предполагам че повечето от вас не ползват оригинален WINDOWS в къщи :) Тук е същото.
Ако някои се интересува от чип тунинг за БМВ-то си телефона ми е 098 41 48 49.
Имам чипове за почти всички модели на цени от 150 - 250 лв.

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Re: Kay

Мнение от Alpina » 27 Юли 2003, 11:32

Kalio написа:...Пропусна най-важното: при чип тунинга се променя не само дозата на горивото, но най - вече момента на подаване, и начина...



начина???? :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 27 Юли 2003, 13:22

Добре ,няма нужда да спорите.Подробностите не са важни.Важното е че има компетентни хора.Ще пробваме вашите предложения.Не пуснах темата,защото не знам какво се прави,а защото доста хора остават излъгани от разни места.Имам един приятел от Обеля,Васко се казва.Той е правил две БМВ-та,но после ми каза че съжалява,защото май е имало злополуки.Иначе станали много бързи.Май чиптунингът и на шофьорите е важен,не само на колите. :D :D :D

Kalio
Аватар

Re: Kay

Мнение от Kalio » 27 Юли 2003, 18:01

начина???? :D

Извинявай, извинявай...:))) много съжалявам че съм написал такава глупост и съм те засегнал велики майсторе. Много съжалявам. Моя е грешката. Нямах предвид НАЧИНА просто съм се объркал. Но това няма значение, нали има велики майстори, които си мислят че знаят всичко и те ще ме коригират:) Просто съм спокоен и не се притеснявам, че ще напиша някоя глупост:))

Не се подигравайте толкова иронично и не си мислете че сте велики:)

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 28 Юли 2003, 9:57

Kalio, не се засягай, не го приемай като негативна реклама ;)

Поста ми не е никак задълбочен, само е малко прекалено дълъг... но май споменах за тайминга и проблемите с нискооктановите горива и детонациите...

Само един съвет към чуп-тунерите: поради по-високото натоварване, има случаи когато горивната помпа или тръбичките след нея се пръсват, което води до пожар. Ако ще правите такива неща, особено на стари и по-малки коли (примерно 8-10 годишни, 316/318), проверете си горивната система за изсъхнали маркучета и т.н. За ваше добро е :)

Kalio
Аватар

KAY

Мнение от Kalio » 28 Юли 2003, 18:14

ОК. Прав си за тръбичките

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: KAY

Мнение от ludiagsm » 29 Юли 2003, 0:09

Kalio написа:ОК. Прав си за тръбичките


на мойто се натовариха едва когато си сложих клапан за обратния бензин, ина4е само с 4ипа никакви проблеми

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 28.11.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от Zer0 » 29 Юли 2003, 15:25

...абе незнам за останалите но както написах в личното съобщение до Кalio мисля към 10.08 да пробвам за какво става дума...
Кalio ще ти се обадя около гореспоменатата дата :lol: приготви ако може 1 чип...а за останалите песимистично или оптимистично настроени ако искате изчакайте...какъвто и да е резултата ще напиша пост :wink:

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 29 Юли 2003, 16:04

Ще чакаме да споделиш :)

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook