Стрелката на температурата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Стрелката на температурата
Имам един проблем - стрелката на температурата ми се побърква. Както си караш и си седи в средата изведнъж отива в синята зона и седи там. После пак си отива в средата. От какво може да е.
Предварително искам да кажа, че теста на таблото показва, че уреда си работи нормално
Опитах да обезвъздуша системата, отваряйки клапаните на радиатора за обезвъздушаване и мисля, е съм успял. Пак нищо, се си го правви.
Не е възможно да е от термостата, защото не е възможно да охлажда и да загрява по време на каране за секунди. Тпва просто е едно движение на стрелката, мисля, че работната температура на мотора е нормална през цялото време. Просто не мога да си обясня защо први така. Имам подозрения за датчик, но не знам къде седи и как се проверява.
Кажете имате ли някакви идеи.
Предварително благодаря.
Предварително искам да кажа, че теста на таблото показва, че уреда си работи нормално
Опитах да обезвъздуша системата, отваряйки клапаните на радиатора за обезвъздушаване и мисля, е съм успял. Пак нищо, се си го правви.
Не е възможно да е от термостата, защото не е възможно да охлажда и да загрява по време на каране за секунди. Тпва просто е едно движение на стрелката, мисля, че работната температура на мотора е нормална през цялото време. Просто не мога да си обясня защо први така. Имам подозрения за датчик, но не знам къде седи и как се проверява.
Кажете имате ли някакви идеи.
Предварително благодаря.
Последна промяна slitter на 26 Юни 2006, 13:49, променена общо 1 път
- Гост
-
Здравейте.Аз го имам същия проблем,и водата и бензика ми са така.Самите уреди се "нанизват"на платката на таблото.Там се получава хлабава връзка.Като го удариш"таблото"трябва всичко да е 6:)Но!!не е това начина,сваляне на таблото,почистване на контактните части,натягане на самите крачета и всичко е наред:)успех
Re: Стрелката на температурата
slitter написа:Предварително искам да кажа, че теста на таблото показва, че уреда си работи нормално
Как го правиш този тест???И как разбираш че уреда работи по теста?
Извинявам се за закаъснелия отгоивор, но сега влизам да видя какво е станало с темата.
Разгледах таблото, отворих и поза4истих, но уви пак си го прави от време на време. Не знам дали изпълнението ми е било добро, защото бързах, но пак ще пробвам и пак ще пиша дали с тази процедура се е оправило. Малко ми се струва невъзможно да е от това, но длъжен съм да пробвам. На мен ми прили4а пове4е на недобре работещ датчик, но аз лично не знам къде седи той, а и да знам не знам как да проверя дали работи правилно, имайки предвид, че това става от време на време, не се знае дали ще го прави като се тества.
А теста на таблото е елементарен, има доста изписано за това във форума, но все пак за тези, които не са запознати - задържате крачето за нулиране на изминатите километри на таблото, след което държейки постоянно натиснато това краче давате ключа за запалване в позиция 1 и теста започва.
Първоначално изписва едни цифри, които всяка от тях е показател. За тези цифри има достатъчно изписано какво означават, потърсете и ще разберете. След показването на цифрите започват да се мърдат стрелките на таблото - едновременно на всички уреди, плавно. Това показва, че уредите нямат някакъв проблем, ако се мърдат, както ви описах.
Разгледах таблото, отворих и поза4истих, но уви пак си го прави от време на време. Не знам дали изпълнението ми е било добро, защото бързах, но пак ще пробвам и пак ще пиша дали с тази процедура се е оправило. Малко ми се струва невъзможно да е от това, но длъжен съм да пробвам. На мен ми прили4а пове4е на недобре работещ датчик, но аз лично не знам къде седи той, а и да знам не знам как да проверя дали работи правилно, имайки предвид, че това става от време на време, не се знае дали ще го прави като се тества.
А теста на таблото е елементарен, има доста изписано за това във форума, но все пак за тези, които не са запознати - задържате крачето за нулиране на изминатите километри на таблото, след което държейки постоянно натиснато това краче давате ключа за запалване в позиция 1 и теста започва.
Първоначално изписва едни цифри, които всяка от тях е показател. За тези цифри има достатъчно изписано какво означават, потърсете и ще разберете. След показването на цифрите започват да се мърдат стрелките на таблото - едновременно на всички уреди, плавно. Това показва, че уредите нямат някакъв проблем, ако се мърдат, както ви описах.
- DBPM
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: middle of nowhere
- Пол: Мъж
колега при мен е същата работа 1 към 1
клеми не съм чистил, но тука в квартала сервизчето дето си сменям маслото, пича каза, че е датчика ...
са колко мога да му вервам друг въпрос
клеми не съм чистил, но тука в квартала сервизчето дето си сменям маслото, пича каза, че е датчика ...
са колко мога да му вервам друг въпрос

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани