Авария

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 27.02.2006
Местоположение: София

Авария

Мнение от M3_CSL » 28 Юни 2006, 11:45

Вчера както си карах към вкъщи , с около 120км/ч, щото яко я напичах колата, изведнъж нещо прищрака, мотора загасна, а отпред в капака се чуваше някакъв много гаден шум. Спирам аз и сам се панирал щото не разбирам...млад шофйор, пробвам да я запаля отново, и кво да видя тя си пали нормално, но от пред при двигателя ше чуваше много гаден шум и веднага я загасих. Отворих предния капак и видях че се беше скъсал някъв ремък който се омотал около перката, а друга част се беше разнесла по мотора и се запали лекичко и започна да пухи. И кво да прява не смея да я заполя отново и се обаждам на един приятел да доиде да ме издарпа. Той като дойде и видя кво е станало(не че разбира много от коли, пециално БМВ-та) и ми каза че сам скъсал агренажен ремък или нешо подобно и като ме спече, вика ми ти си сасипал мотор, клапани, бутала....вика тая кола за нищо нестава. Та вапроса ми е някои може ли да ми каже какво сам скъсал, защото според мен е тоя рамък кадето е за перката, динамото и кво там още, а не агренайния щото след като стана аварията аз веднага запалих, ако беше агренажния ремък нямаше да мога и да запаля, а от друга страна защо изгасна колата ако е тоя ремък само за перката. Ако може някой да ми каже какво е, а и ако има снимки да ми покаже каде са тези ремъци че да знам за напред. 10х
Look the Devil in the Angel eyes!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 28 Юни 2006, 13:14

Според мен си скъсал ремъка за водната помпа и генератора което не е нищо страшно щот ако си скъсал ангренажен ремък май ще ти е трудно да я запалиш :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.10.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Palyo » 28 Юни 2006, 13:17

ако колата наистина е 95г.,няма ремък ами е с верига!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 28.06.2006

Мнение от БеЕмВе » 28 Юни 2006, 14:01

ако ремъка който е скъсан се вижда не е агренажния .. тои е в двигателя и няма как да го видиш .. аз съм късал и трака като на концерт с тенджери и вилици :) и не иска да запали ... късал сам и тоя външния колата пали само че няма серво .. и загрева бързо само че на мен ми стигна колко да я откарам до сервиза ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 28 Юни 2006, 15:07

Сменяй го и карай, и моя свири и го 4акам да се скzса, ама другия дето е на хидравликата. Ти май си скzсал тоzи на перката...

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 27.02.2006
Местоположение: София

Мнение от M3_CSL » 28 Юни 2006, 17:58

Мерси за оспокоението :P аз вече я бях отписал :D А можете ли да ми кажете дали е трудно сменянето (дали мога сам да го направя ) и колко ще ми струва такав ремък
Look the Devil in the Angel eyes!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 28 Юни 2006, 19:35

И на мен ми е интересно това, ако не възразяваш да използвам темата и да питам, как става стягането на тия ремъци? Само от тия специалните гаики със зъбците ли се стягат или е по сложно?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 28 Юни 2006, 20:17

Ремъка струва 6-7лв. и се оптяга от зъбчатките които са на алтернатора. ;) Правил съм го пред блока, елементарно е само да имаш подходящ инструмент. ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook