запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!! (авариен режим?)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 23.11.2007
Местоположение: Варна-Бургас
Пол: Мъж
Кара: '06 е60 530i & '96 e36 328i
Мечтае да кара: e60 M5

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от AcTePuKc » 05 Фев 2012, 18:20

iliyapavlov написа:Момчета с БМВ-та спасявайте ме бързо, какво да направя , бързо, лесно и евтино за запушения си катализатор / установено от "Камор Ауто"- наченки на запушване/ след смяна на свещи, бобини, и инжектори/дюзи/. Бамби е на 4 години/11.2007г, 3-ка, 2000куб.-Е90/. Това резонаторно гърне дали ще стане при тая електроника или тръба ще свърши работа. А в моята бамби май има два катализатора. Кажете и пишете какво, къде и как е най-добре за да се насладя на моето БМВ-е? Чакам вашите препоръки.

Малко извън темата ама какво да се прави.Значи отива с едно Х5 3.0Д в Бова кар в Бургас да и направят диагностика защото колата влиза в авариен режим,изгасва по светофарите(с автомотична кутия е :kuku: ),губи мощности т.н.Там ни убеждават че турбината е заминала.гледаха мериха и казаха турбина.Сумата за нова беше 4 цифрена.и тои се примири че ще се слага нова.Обаче викам да отидем при един мои позната да я види.Закачи я тои,поразгледа извади вакумчето на ЕГР-а запуши го и колата се оправи.Та в тия спец сервизи гледат само как да ти вземат парите.Не може на една кола на 5 год да и се е запушил катализатора,при положение че нашите "баби" страдат от това чак след 10-12 го.

П.П По въпроса на колегата за запушения катализатор,мисля че първо трябва да види темп. датчик на мотора.моята кола беше станала така.сутри се дави,не иска да пали,пък като се стопли се появяваха симптоми като неговите.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.05.2010
Пол: Мъж
Кара: E46 330 ci
Мечтае да кара: F10 M5

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от bmwniac » 08 Май 2012, 19:43

CTAMATKO написа:
Nukem написа:
metodi80 написа:
iv4ooo89 написа:никва разлика в нищо освен че и помагаш на колата.....


Аха ... значи ясно ... :mhihi:


:mhihi: И аз така реагирах като го прочетох ама се въздаржах да му се хиля на човека, явно има доста хора и без основно образование!
Е как няма да има разлика като системата е оразмерена да работи с катализатор и е отчетено съпротивлението което ще оказва, отделно ако си с права траба няма ли да минават газовете по-бързо и какво ще отчита ламбда сондата а ако е и някоя по-старичка по-мудна!


Ламбда сондата е преди катализатора. Звука се променя леко към по-спортен (поне при бензина). Една от функциите на резонаторното гърне е да намаля шума, а другата, и основна функция е да охлажда до известна степен изгорелите газове. Да, без резонаторно може, но изгорелите газове ще съсипват доста по-бързо задното гърне. Едно резонаторно струва 25лв, а едно задно алуминизирано марка "аспо" 190лв. вие си решавате


Колега от каде мога да си купя резонаторно гърне да намаля малко огромния рев,който прави колата ми след като премахнах катализатора?!Иначе съм с е36 м50б20,но след 3500 оборота почва едно отвратително дрънчене:) За разхода на гориво е добре че не минавам 2000 оборота,но няма никакъв кеф !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от Cosworth » 09 Май 2012, 15:37

Мене ме интересува Jakson, да каже какво е станало с М40-ката ?
Как си е разрешил проблема описан в тази тема.
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от jakson » 09 Май 2012, 22:26

Cosworth написа:Мене ме интересува Jakson, да каже какво е станало с М40-ката ?
Как си е разрешил проблема описан в тази тема.

Проблема си седи, на моменти е по-ясен, а др път се пооправя и никой не знае какво е ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от Benord » 09 Май 2012, 23:29

jakson написа:
Cosworth написа:Мене ме интересува Jakson, да каже какво е станало с М40-ката ?
Как си е разрешил проблема описан в тази тема.

Проблема си седи, на моменти е по-ясен, а др път се пооправя и никой не знае какво е ...


Колега едва днес прочетох темата Ви.Проблемът Ви е в шибаните дюзи на Лукас.Тук съм написал повечко: viewtopic.php?f=8&t=290748
След сумати разходи и време в опити мога да потвърдя,че не се ремонтират.Изходът Ви е,или нови на Бош 0 280 155 969 приблизително 230лв.бройката,или 0 280 150 415 пак на Бош за 10-15 лв. бройката на старо.

П.с.Направете си и една проверка на регулатора на налягането на бензина като дръпнете маркучлето на вакуума,дали не изтича бензин оттам!Често по закона на гадостите пробитата мембрана на регулатора върви в комплект с износените дюзи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от georde123000 » 11 Май 2012, 13:12

колега проблема ти е 100% от разпределителния вал и кобилиците,и аз карам м40 от 7 год ако те интересува нещо питаи :yes: viewtopic.php?f=6&t=185969
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от Angelov91 » 11 Май 2012, 15:37

Nukem написа:Това което каза за над 5500 оборота на М40 ми напомня за ''вал+кобилици'' то май това си е сериино за този двигател като си стигне една критична възраст,sorry ако е това защото няма да минеш евтино!


Колегата е прав имах същия двигател на 5 000 оборота забие моцуната при изпреварване и много кофти при мен беше вала проблема. Също като твоя двигател работеше паднат оборотите и после пак се нормализират
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от jakson » 12 Май 2012, 10:05

Angelov91 написа:
Nukem написа:Това което каза за над 5500 оборота на М40 ми напомня за ''вал+кобилици'' то май това си е сериино за този двигател като си стигне една критична възраст,sorry ако е това защото няма да минеш евтино!


Колегата е прав имах същия двигател на 5 000 оборота забие моцуната при изпреварване и много кофти при мен беше вала проблема. Също като твоя двигател работеше паднат оборотите и после пак се нормализират


Добре, а защо трябва да минат 4 сек. след като са паднали оборотите за да се оправи?
Компа ли се обърква нещо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от Angelov91 » 12 Май 2012, 12:33

jakson написа:
Angelov91 написа:
Nukem написа:Това което каза за над 5500 оборота на М40 ми напомня за ''вал+кобилици'' то май това си е сериино за този двигател като си стигне една критична възраст,sorry ако е това защото няма да минеш евтино!


Колегата е прав имах същия двигател на 5 000 оборота забие моцуната при изпреварване и много кофти при мен беше вала проблема. Също като твоя двигател работеше паднат оборотите и после пак се нормализират


Добре, а защо трябва да минат 4 сек. след като са паднали оборотите за да се оправи?
Компа ли се обърква нещо?


Не знам пич при мен беше абсолютно същия проблем ... Аз лично ако ми излезе ремонта над 500 лева ще си взема друг двигател
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от metodi80 » 12 Май 2012, 13:30

Добре де , щом се съмняваш в катализатора , откачи средното гърне от изпускателния колектор , запали двигателя и виж как ще се държи на място ....
Лично аз не мисля , че проблема е в него!
ПЪРВО -Закачи двигателя на една диагностика може датчика на коляновия вал да е повреден ....., само че, като гледам проблема ти идва само във високите оборити - за мен всичко си идва от "болежката" на М40 - вал , кобилици !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от jakson » 12 Май 2012, 21:03

metodi80 написа:Добре де , щом се съмняваш в катализатора , откачи средното гърне от изпускателния колектор , запали двигателя и виж как ще се държи на място ....
Лично аз не мисля , че проблема е в него!
ПЪРВО -Закачи двигателя на една диагностика може датчика на коляновия вал да е повреден ....., само че, като гледам проблема ти идва само във високите оборити - за мен всичко си идва от "болежката" на М40 - вал , кобилици !


Здравей Методи.
Тя тази тема е стара...
Катализатора съм го махнал, защото един диагностик, каза че всичко е 6 и нп.
Имаше само с датчика за скоростта.
Той ме изпрати да ми махнат катализатора, защото според него бил запушен и създавал налягане в генерацията, а и според него това налягане пречило на буталата.
Махнах катализатора, верно колата стана много по-пъргава от преди, но пак си прави същите номера.
Сега на мястото на кат. съм с резонатор.
Иначе колата някой път си върви много добре, звука от двигателя е един такъв по-силен и пипнеш ли газта се залепяш за седалката, някой път съм вдигал над 5500 об/мин и не е имало проблем.
Др път давам газ и изобщо не реагира, карам я с много газ в такива моменти.
Хваща ме яд като неще да тръгне по светофарите, давам газ докрай а се движа на равно с другите...
Може би и компа се бърка от този вал ли ддз....

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 27.04.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i
Мечтае да кара: Ролс Ройс
Детайли за колата: BMW 318i 2000 куб. 2007г.

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от iliyapavlov » 26 Май 2012, 22:45

Благодаря за съветите. Проблема със запушения катализатор на Бамби Е 90, се реши веднага щом ми смениха датчика на изпускателните клапани в едно гаражче /не оторизиран сервиз на БМВ/. Проблем , за който знаеха в оторизирания сервиз на БМВ още преди да ми сменят , свещите, бобините и дюзите на 3, вече 4 годишната ми кола.
С БМВ всичко е добре!
Изображение
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от repibg » 30 Май 2012, 21:52

iliyapavlov написа:Благодаря за съветите. Проблема със запушения катализатор на Бамби Е 90, се реши веднага щом ми смениха датчика на изпускателните клапани в едно гаражче /не оторизиран сервиз на БМВ/. Проблем , за който знаеха в оторизирания сервиз на БМВ още преди да ми сменят , свещите, бобините и дюзите на 3, вече 4 годишната ми кола.

здр,

какво ще рече датчика на изпускателните клапани?
не съм сигурен дали моята има такова нещо.мотора еМ43Б16 Е36

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 27.04.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i
Мечтае да кара: Ролс Ройс
Детайли за колата: BMW 318i 2000 куб. 2007г.

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от iliyapavlov » 31 Май 2012, 23:15

здр,

какво ще рече датчика на изпускателните клапани?
не съм сигурен дали моята има такова нещо.мотора еМ43Б16 Е36

Не мога да ти кажа, от 20 години само се возя не ремонтирам вече никакви коли, даже и моята.
Моя датчик на испускателните клапани се намира отпред на двигателя. За твоя провери тук:
http://bmwfans.info/parts/catalog/. Този сайт е информационен излизат всички части за БМВ с номера за поръчка. Едно време имаха делко старите ми коли, тая сега е с чипове и незнам какво си там още. :D :driving:
С БМВ всичко е добре!
Изображение
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!

Мнение от jakson » 02 Юни 2012, 21:21

Колеги, оказа се, че колата удра ограничител, а не е запушен катализатора. Не знам на какво се дължи това...
Стигам си до 6400 об/м, но двигателя се тресе и хърка.
Одеве говорих с колега от форума, който е с М43 и ГИ, и от газта нещо му се бъгвало и колата минавала в авариен режим. И ми описа абсолютно същия проблем!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook