запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!! (авариен режим?)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- AcTePuKc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 23.11.2007
- Местоположение: Варна-Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '06 е60 530i & '96 e36 328i
- Мечтае да кара: e60 M5
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
iliyapavlov написа:Момчета с БМВ-та спасявайте ме бързо, какво да направя , бързо, лесно и евтино за запушения си катализатор / установено от "Камор Ауто"- наченки на запушване/ след смяна на свещи, бобини, и инжектори/дюзи/. Бамби е на 4 години/11.2007г, 3-ка, 2000куб.-Е90/. Това резонаторно гърне дали ще стане при тая електроника или тръба ще свърши работа. А в моята бамби май има два катализатора. Кажете и пишете какво, къде и как е най-добре за да се насладя на моето БМВ-е? Чакам вашите препоръки.
Малко извън темата ама какво да се прави.Значи отива с едно Х5 3.0Д в Бова кар в Бургас да и направят диагностика защото колата влиза в авариен режим,изгасва по светофарите(с автомотична кутия е

П.П По въпроса на колегата за запушения катализатор,мисля че първо трябва да види темп. датчик на мотора.моята кола беше станала така.сутри се дави,не иска да пали,пък като се стопли се появяваха симптоми като неговите.
- bmwniac
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330 ci
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
CTAMATKO написа:Nukem написа:metodi80 написа:iv4ooo89 написа:никва разлика в нищо освен че и помагаш на колата.....
Аха ... значи ясно ...
И аз така реагирах като го прочетох ама се въздаржах да му се хиля на човека, явно има доста хора и без основно образование!
Е как няма да има разлика като системата е оразмерена да работи с катализатор и е отчетено съпротивлението което ще оказва, отделно ако си с права траба няма ли да минават газовете по-бързо и какво ще отчита ламбда сондата а ако е и някоя по-старичка по-мудна!
Ламбда сондата е преди катализатора. Звука се променя леко към по-спортен (поне при бензина). Една от функциите на резонаторното гърне е да намаля шума, а другата, и основна функция е да охлажда до известна степен изгорелите газове. Да, без резонаторно може, но изгорелите газове ще съсипват доста по-бързо задното гърне. Едно резонаторно струва 25лв, а едно задно алуминизирано марка "аспо" 190лв. вие си решавате
Колега от каде мога да си купя резонаторно гърне да намаля малко огромния рев,който прави колата ми след като премахнах катализатора?!Иначе съм с е36 м50б20,но след 3500 оборота почва едно отвратително дрънчене:) За разхода на гориво е добре че не минавам 2000 оборота,но няма никакъв кеф !
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
Мене ме интересува Jakson, да каже какво е станало с М40-ката ?
Как си е разрешил проблема описан в тази тема.
Как си е разрешил проблема описан в тази тема.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
Cosworth написа:Мене ме интересува Jakson, да каже какво е станало с М40-ката ?
Как си е разрешил проблема описан в тази тема.
Проблема си седи, на моменти е по-ясен, а др път се пооправя и никой не знае какво е ...
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
jakson написа:Cosworth написа:Мене ме интересува Jakson, да каже какво е станало с М40-ката ?
Как си е разрешил проблема описан в тази тема.
Проблема си седи, на моменти е по-ясен, а др път се пооправя и никой не знае какво е ...
Колега едва днес прочетох темата Ви.Проблемът Ви е в шибаните дюзи на Лукас.Тук съм написал повечко: viewtopic.php?f=8&t=290748
След сумати разходи и време в опити мога да потвърдя,че не се ремонтират.Изходът Ви е,или нови на Бош 0 280 155 969 приблизително 230лв.бройката,или 0 280 150 415 пак на Бош за 10-15 лв. бройката на старо.
П.с.Направете си и една проверка на регулатора на налягането на бензина като дръпнете маркучлето на вакуума,дали не изтича бензин оттам!Често по закона на гадостите пробитата мембрана на регулатора върви в комплект с износените дюзи.
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
колега проблема ти е 100% от разпределителния вал и кобилиците,и аз карам м40 от 7 год ако те интересува нещо питаи
viewtopic.php?f=6&t=185969

- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
Nukem написа:Това което каза за над 5500 оборота на М40 ми напомня за ''вал+кобилици'' то май това си е сериино за този двигател като си стигне една критична възраст,sorry ако е това защото няма да минеш евтино!
Колегата е прав имах същия двигател на 5 000 оборота забие моцуната при изпреварване и много кофти при мен беше вала проблема. Също като твоя двигател работеше паднат оборотите и после пак се нормализират
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
Angelov91 написа:Nukem написа:Това което каза за над 5500 оборота на М40 ми напомня за ''вал+кобилици'' то май това си е сериино за този двигател като си стигне една критична възраст,sorry ако е това защото няма да минеш евтино!
Колегата е прав имах същия двигател на 5 000 оборота забие моцуната при изпреварване и много кофти при мен беше вала проблема. Също като твоя двигател работеше паднат оборотите и после пак се нормализират
Добре, а защо трябва да минат 4 сек. след като са паднали оборотите за да се оправи?
Компа ли се обърква нещо?
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
jakson написа:Angelov91 написа:Nukem написа:Това което каза за над 5500 оборота на М40 ми напомня за ''вал+кобилици'' то май това си е сериино за този двигател като си стигне една критична възраст,sorry ако е това защото няма да минеш евтино!
Колегата е прав имах същия двигател на 5 000 оборота забие моцуната при изпреварване и много кофти при мен беше вала проблема. Също като твоя двигател работеше паднат оборотите и после пак се нормализират
Добре, а защо трябва да минат 4 сек. след като са паднали оборотите за да се оправи?
Компа ли се обърква нещо?
Не знам пич при мен беше абсолютно същия проблем ... Аз лично ако ми излезе ремонта над 500 лева ще си взема друг двигател
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
Добре де , щом се съмняваш в катализатора , откачи средното гърне от изпускателния колектор , запали двигателя и виж как ще се държи на място ....
Лично аз не мисля , че проблема е в него!
ПЪРВО -Закачи двигателя на една диагностика може датчика на коляновия вал да е повреден ....., само че, като гледам проблема ти идва само във високите оборити - за мен всичко си идва от "болежката" на М40 - вал , кобилици !
Лично аз не мисля , че проблема е в него!
ПЪРВО -Закачи двигателя на една диагностика може датчика на коляновия вал да е повреден ....., само че, като гледам проблема ти идва само във високите оборити - за мен всичко си идва от "болежката" на М40 - вал , кобилици !
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
metodi80 написа:Добре де , щом се съмняваш в катализатора , откачи средното гърне от изпускателния колектор , запали двигателя и виж как ще се държи на място ....
Лично аз не мисля , че проблема е в него!
ПЪРВО -Закачи двигателя на една диагностика може датчика на коляновия вал да е повреден ....., само че, като гледам проблема ти идва само във високите оборити - за мен всичко си идва от "болежката" на М40 - вал , кобилици !
Здравей Методи.
Тя тази тема е стара...
Катализатора съм го махнал, защото един диагностик, каза че всичко е 6 и нп.
Имаше само с датчика за скоростта.
Той ме изпрати да ми махнат катализатора, защото според него бил запушен и създавал налягане в генерацията, а и според него това налягане пречило на буталата.
Махнах катализатора, верно колата стана много по-пъргава от преди, но пак си прави същите номера.
Сега на мястото на кат. съм с резонатор.
Иначе колата някой път си върви много добре, звука от двигателя е един такъв по-силен и пипнеш ли газта се залепяш за седалката, някой път съм вдигал над 5500 об/мин и не е имало проблем.
Др път давам газ и изобщо не реагира, карам я с много газ в такива моменти.
Хваща ме яд като неще да тръгне по светофарите, давам газ докрай а се движа на равно с другите...
Може би и компа се бърка от този вал ли ддз....
- iliyapavlov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 27.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i
- Мечтае да кара: Ролс Ройс
- Детайли за колата: BMW 318i 2000 куб. 2007г.
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
Благодаря за съветите. Проблема със запушения катализатор на Бамби Е 90, се реши веднага щом ми смениха датчика на изпускателните клапани в едно гаражче /не оторизиран сервиз на БМВ/. Проблем , за който знаеха в оторизирания сервиз на БМВ още преди да ми сменят , свещите, бобините и дюзите на 3, вече 4 годишната ми кола.
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
iliyapavlov написа:Благодаря за съветите. Проблема със запушения катализатор на Бамби Е 90, се реши веднага щом ми смениха датчика на изпускателните клапани в едно гаражче /не оторизиран сервиз на БМВ/. Проблем , за който знаеха в оторизирания сервиз на БМВ още преди да ми сменят , свещите, бобините и дюзите на 3, вече 4 годишната ми кола.
здр,
какво ще рече датчика на изпускателните клапани?
не съм сигурен дали моята има такова нещо.мотора еМ43Б16 Е36
- iliyapavlov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 27.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i
- Мечтае да кара: Ролс Ройс
- Детайли за колата: BMW 318i 2000 куб. 2007г.
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
здр,
какво ще рече датчика на изпускателните клапани?
не съм сигурен дали моята има такова нещо.мотора еМ43Б16 Е36
Не мога да ти кажа, от 20 години само се возя не ремонтирам вече никакви коли, даже и моята.
Моя датчик на испускателните клапани се намира отпред на двигателя. За твоя провери тук:
http://bmwfans.info/parts/catalog/. Този сайт е информационен излизат всички части за БМВ с номера за поръчка. Едно време имаха делко старите ми коли, тая сега е с чипове и незнам какво си там още.

какво ще рече датчика на изпускателните клапани?
не съм сигурен дали моята има такова нещо.мотора еМ43Б16 Е36
Не мога да ти кажа, от 20 години само се возя не ремонтирам вече никакви коли, даже и моята.
Моя датчик на испускателните клапани се намира отпред на двигателя. За твоя провери тук:
http://bmwfans.info/parts/catalog/. Този сайт е информационен излизат всички части за БМВ с номера за поръчка. Едно време имаха делко старите ми коли, тая сега е с чипове и незнам какво си там още.


- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: запушен катализатор ?! + ВИДЕО !!!
Колеги, оказа се, че колата удра ограничител, а не е запушен катализатора. Не знам на какво се дължи това...
Стигам си до 6400 об/м, но двигателя се тресе и хърка.
Одеве говорих с колега от форума, който е с М43 и ГИ, и от газта нещо му се бъгвало и колата минавала в авариен режим. И ми описа абсолютно същия проблем!
Стигам си до 6400 об/м, но двигателя се тресе и хърка.
Одеве говорих с колега от форума, който е с М43 и ГИ, и от газта нещо му се бъгвало и колата минавала в авариен режим. И ми описа абсолютно същия проблем!
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани