Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето Е90?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето Е90?
Пускам темата за обмяна на опит по отношение на експлоатацията на горе споменатия възел, какво оказва използването на рън- флат гуми, дупките по пътищата и какво да очакваме в бъдеще, и дори как да подобрим возията...
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
За сега нищо, 100к км и даже биалетките са здрави, нямал съм кола с толкова здраво окачване.
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
108к нищо не съм сменял и аз. Бях преди месец и нещо на преглед, и сичко беше ток. От около месец не съм с рънфлат, но съм с 18ки с нископрофилни. Ще видим до кога 
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
- vanko242
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Mallorca
- Пол: Мъж
- Кара: трактор шестак
- Детайли за колата: m57tu2d30 OL
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
на около 135 000 км. пружини и амортисьори - комплект, спирачни дискове....това е до днес 211 000км., карам само с рънфлат гуми.
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
223 000км, една биалетка отпред в дясно. Нищо друго
и аз карам само с runflat 17-ки, и зима и лято.
Само да споделя нещо, миналата седмица се нацепих в брутална дупка, изркивих много предна и задна джанта, толкова много че едва се прибрах с макс. скорост 40км/ч. Изправих джантите, и отидох на реглаж, за да видя дали има поразии. Никакъв проблем по окачването.. опъната като конец. Просто съм ей така



Само да споделя нещо, миналата седмица се нацепих в брутална дупка, изркивих много предна и задна джанта, толкова много че едва се прибрах с макс. скорост 40км/ч. Изправих джантите, и отидох на реглаж, за да видя дали има поразии. Никакъв проблем по окачването.. опъната като конец. Просто съм ей така



- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
От всички БМВта , които съм имал , Е90тката излезе с най-здраво окачване. Нищо не съм пипал по нея и я продадох "бетон" 

- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
Благодаря ви за отговорите! Дано темата се окаже полезна за всички настоящи и бъдещи собственици на този прекрасен екземпляр от моделното семейство на марката БМВ!
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
От 5 месеца съм с е90 и окачването не съм и го гледал дори. Дано не си и налага да го гледам скоро.
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
На 40 000 съм, нищо не съм сменял, нито биалетки, обаче десен маслен тампон на кривия носач е омаслен леко, обаче още не е за смяна. Ще видим колко ще изкара. Всичко това с 19ки рън флет и зима 4 месеца 17ки.
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
vanko242 написа:на около 135 000 км. пружини и амортисьори - комплект, спирачни дискове....това е до днес 211 000км., карам само с рънфлат гуми.
Каква беше причината за смяната и 4те ли ги смени?
- vanko242
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Mallorca
- Пол: Мъж
- Кара: трактор шестак
- Детайли за колата: m57tu2d30 OL
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
acorde написа:vanko242 написа:на около 135 000 км. пружини и амортисьори - комплект, спирачни дискове....това е до днес 211 000км., карам само с рънфлат гуми.
Каква беше причината за смяната и 4те ли ги смени?
..да и на 4-те колела, комплект закупен от ВиА Интеркар, предните амортисьори се предадоха - изкараха само 8000 км. след смяната им, беше ми обяснено , че пружините са поставени наопъки.... и после се наложи да карам така още около 4000 км. мотора е доста тежичък и те омекнаха осезаемо (мое лично мнение) и така......а дисковете ми бяха посиняли от оригиналните накладки поставени у нас в официален фирмен сервиз, затова смених и тях (аз настоях)....
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
На колко помпате гумите?Аз моите ги бях напомпал 2,4 и на 2,8 задните като минех през малка дупка все едни съм минал през голяма
сега ги свалих на 2,2 и е спокойствие 


- vanko242
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Mallorca
- Пол: Мъж
- Кара: трактор шестак
- Детайли за колата: m57tu2d30 OL
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
acorde написа:На колко помпате гумите?Аз моите ги бях напомпал 2,4 и на 2,8 задните като минех през малка дупка все едни съм минал през голямасега ги свалих на 2,2 и е спокойствие
2.5 или 2.6 - толкова си пише отстрани на колонката! пробвал съм с 2.2 и износването на бордовете на задните гуми е по-голямо(255/40/17) отколкото в средата, стигал съм до корда, също така и вътрешния борд на предните гуми направо се стапя.......между другото имам познат, който си помпи гумите(рънфлет) на 1.5 и е много доволен, но ги сменя доста по-често и има същия проблем износване само по бордовете........по здрави!
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
Пише да но това е с пълен екипаж ако не бъркам. Аз се возя сам или един пасажер най често
не съм с рънфлет след някой ден имам дълго пътуване и ще видя как се държи и колко ще вдигне разхода 


- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Какво сте сменяли и защо по предното окачване на вашето
2.4 до 2.6. Износването е супер равномерно.
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани