e36 проблем - пали и гасне.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- mbthepower
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.05.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320и Ванос :)
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz CLS AMG
e36 проблем - пали и гасне.
Здравейте , от три дни карам е36 2000к ванос .
Колата , когато я взех . работеше . Беше и паднал акумулатора и около 4-5 пъти я палихме на бутане и палеше от 2рия метър.
След това работеше нормално и вървеше нормално.
На сутринта , не иска да запали със стария акумулатор от е90 75 ампера и сложих от мерцедес ес-класа 100 амперов , който не беше закачан на кола от 2 години и запали бавареца от първия път и си потеглих към Габрово без никакви проблеми .
Оставих колата на паркинга , през ноща валеше дъжд и на сутринта вътре купето беше намокрено от горната лява страна на джама .
Запали колата , всичко точно и без да я чакам да загрява и си тръгнах , и след 20 метра угасна , викам си аз ли да съм пуснал съединителя , запалих пак и минах 200 метра и тя пак угасна , запалих пак и пак угасна и пак и пак и пак докато не дойде момента да я паля на скорост , че падна акумулатора.Оставих я да почине малко и след два часа я паля и все едно няма никакви проблеми .Върви си всичко точно.
Снощи пак същата работа , запалих я и тръгнах отново по работа и тя пак угасна и угасна , направо падат оборотите и педала го натискам но никаква реакция ...Паля пак , запалва и гасне веднага .
Отварям капака ( пет години само мерцедеси карам и нищо не вдявам от бмв-та
) откачих буксите на дебитометъра , на въздушния филтър и ги подкарах колата на скорост , че съответно беше паднал пак акумулатора , след 200 метра се оправи и заработи нормално на 600 оборота . Викам , какъв ти беше проблема и мами*цатата и бо*лук
и яко газ колкото може и нямаше проблеми , оставих я на паркинга и си заминах.
Днеска сутринта трябва да пътувам до Плевен , това са си 100 км с този проблем съм обречен
Паля , изчаках 2-3 мин да дигне някакви градуси и тръгнах и след 300 метра , няма никой , паднаха оборотите и угасна , 2ра съединител и запали и оборотите пак падат и сякаш нещо я спира да поеме , защото от части за секундата и идва мощност , след 200 метра спирам , оставям я на свободна и чакам да загрява , загря до половината и викам няма ме вали дъжда и тръгнах с Божията помощ към Плевен
По пътя толкова страх брах , че честно да ви кажа с нито един Мерцедес не ми се е случвало това...
Колата ме закара до Плевен , без проблеми , върви , ускорява си , държи си обороти !без да ги мени ! 600-700 оборота , не знам точно колко са , бензиновата помпа не се чува да ръмжи , филтъра на колата е някакъв шанаджииски и е много мръсен , някакъв спортен афтермаркет , да не би той да прави проблеми , за дебитометър го отписвам защото колата си върви и не претрисва , а просто гасне и губи мощност.Стъпковото моторче и на него давам шанс , като проблем , някъде да не смуче въздух , от къде да знам , какво мнение бихте дали и вие .
Ходили се на диагностика , какво , що ...
Просто колата ми харесва , а тоя проблем ме кара да я мразя...
Преди да взема колата не е правила никога такива проблеми , при стария собственик , да подчертая , че колата за около година има няма и 500 километра.. просто не е карана.
Маслото е някакво 0v60 75 лева литъра .
Горивния филтър и него не го изключвам като вариант .
Сега по традиция
Добре заварили другарчета
Казвам се Трифон и съм от Плевен.
Ще ми е много приятно да обменяме информация .
Благодаря предварително и приятен ден

Колата , когато я взех . работеше . Беше и паднал акумулатора и около 4-5 пъти я палихме на бутане и палеше от 2рия метър.
След това работеше нормално и вървеше нормално.
На сутринта , не иска да запали със стария акумулатор от е90 75 ампера и сложих от мерцедес ес-класа 100 амперов , който не беше закачан на кола от 2 години и запали бавареца от първия път и си потеглих към Габрово без никакви проблеми .
Оставих колата на паркинга , през ноща валеше дъжд и на сутринта вътре купето беше намокрено от горната лява страна на джама .
Запали колата , всичко точно и без да я чакам да загрява и си тръгнах , и след 20 метра угасна , викам си аз ли да съм пуснал съединителя , запалих пак и минах 200 метра и тя пак угасна , запалих пак и пак угасна и пак и пак и пак докато не дойде момента да я паля на скорост , че падна акумулатора.Оставих я да почине малко и след два часа я паля и все едно няма никакви проблеми .Върви си всичко точно.
Снощи пак същата работа , запалих я и тръгнах отново по работа и тя пак угасна и угасна , направо падат оборотите и педала го натискам но никаква реакция ...Паля пак , запалва и гасне веднага .
Отварям капака ( пет години само мерцедеси карам и нищо не вдявам от бмв-та


Днеска сутринта трябва да пътувам до Плевен , това са си 100 км с този проблем съм обречен

Паля , изчаках 2-3 мин да дигне някакви градуси и тръгнах и след 300 метра , няма никой , паднаха оборотите и угасна , 2ра съединител и запали и оборотите пак падат и сякаш нещо я спира да поеме , защото от части за секундата и идва мощност , след 200 метра спирам , оставям я на свободна и чакам да загрява , загря до половината и викам няма ме вали дъжда и тръгнах с Божията помощ към Плевен

По пътя толкова страх брах , че честно да ви кажа с нито един Мерцедес не ми се е случвало това...
Колата ме закара до Плевен , без проблеми , върви , ускорява си , държи си обороти !без да ги мени ! 600-700 оборота , не знам точно колко са , бензиновата помпа не се чува да ръмжи , филтъра на колата е някакъв шанаджииски и е много мръсен , някакъв спортен афтермаркет , да не би той да прави проблеми , за дебитометър го отписвам защото колата си върви и не претрисва , а просто гасне и губи мощност.Стъпковото моторче и на него давам шанс , като проблем , някъде да не смуче въздух , от къде да знам , какво мнение бихте дали и вие .
Ходили се на диагностика , какво , що ...

Просто колата ми харесва , а тоя проблем ме кара да я мразя...
Преди да взема колата не е правила никога такива проблеми , при стария собственик , да подчертая , че колата за около година има няма и 500 километра.. просто не е карана.
Маслото е някакво 0v60 75 лева литъра .
Горивния филтър и него не го изключвам като вариант .
Сега по традиция

Добре заварили другарчета

Казвам се Трифон и съм от Плевен.
Ще ми е много приятно да обменяме информация .
Благодаря предварително и приятен ден




- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: e36 проблем - пали и гасне.
Според мен се е накиснал компа от дъжда и прави проблеми! Като начало почисти отвеждащите дренажи откъм двигателният отсек откачи компа и го изсуши и ако случайно не се оправи -диагностика му е майката. Но съм сигурен че компа е подгизнал и ...те така! Успех! 

- madrus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 - 218 ка
- Мечтае да кара: V 10 5.0
Re: e36 проблем - пали и гасне.
Аз смятам че бензиновата помпа си заминава .
- mbthepower
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.05.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320и Ванос :)
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz CLS AMG
Re: e36 проблем - пали и гасне.
И на мене ми казаха , за бензинова помпа , че може да издава багажа , най-вероятно , защото колата не е работи дълго време и изведнъж и е дадено повече натоварване и километри ... аз така го разбирам , имали някаква тънкост , която да се разбере ,че е тя , или само да се пробва с помпа донор.
И още един страничен въпрос-м50б20 подлежи ли на ги и как се справя.
И още един страничен въпрос-м50б20 подлежи ли на ги и как се справя.

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: e36 проблем - пали и гасне.
Колата като загрее до нормална температура и спреш на някой светофар гасне ли .....На вуйчо ми е36-цата м50б52 го правеше тоя проблем докато не сменихме датчика на коляновия вал.Като загрее и спре на светофар и явно датчика се стопля и окъсяват жичките вътре в изолацията и гасне.На дълъг път .... трябва да е на яка стъпка тогава.Ако имаш от каде да пробваш датчика би било добре.Бензиновата помпа също може да е

- mbthepower
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.05.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320и Ванос :)
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz CLS AMG
Re: e36 проблем - пали и гасне.
Точно като загрее , се оправя и не гасне и държи 600 оборота , който не се менят , дори и да въртя волана и т.н.

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: e36 проблем - пали и гасне.
да, общо взето това са възможностите:
- датчик кол. вал/разп.вал
- стъпково моторче
- бензинова помпа
- проблем с компа (ама според мен малко вероятно)
Хубаво ще да се прочете колата (диагностика), ако е датчик на кол. вал/разп.вал 99.9% със сигурност е записало грешка
С ГИ се оправя мотора без никакви проблеми, стига да се направи читаво, аз съм с М52Б20 30к км вече с ГИ нема грижи
- датчик кол. вал/разп.вал
- стъпково моторче
- бензинова помпа
- проблем с компа (ама според мен малко вероятно)
Хубаво ще да се прочете колата (диагностика), ако е датчик на кол. вал/разп.вал 99.9% със сигурност е записало грешка

С ГИ се оправя мотора без никакви проблеми, стига да се направи читаво, аз съм с М52Б20 30к км вече с ГИ нема грижи

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: e36 проблем - пали и гасне.
Виж си датчиците, а след като оправиш мотора слагай газ - перфектно си ляга. Толкова съм доволен от ГИ на м50б20 ванос, че няма на къде повече 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: e36 проблем - пали и гасне.
И аз съм за датчиците. Те излизат на диагностика (под пощата на Дружба 1 правят добра диагностика. Моят датчик там го хванаха) Прекъсва ли преди да угасне?
Иначе като за първи пост, доста добре. Личи си, че човека не идва от ВАГ групата
Иначе като за първи пост, доста добре. Личи си, че човека не идва от ВАГ групата

- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: e36 проблем - пали и гасне.
Щом казваш, че колата почти не е карана, ако е нямало бензин в резервоара нищо чудно да ти е заминала помпата!Но както го описваш, че губи изведнъж мощност-75% нещо от електрониката!Пусни диагностика евентуално за датчици, прегледай си свещи и бобини и смени всичките филтри!
- mbthepower
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.05.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320и Ванос :)
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz CLS AMG
Re: e36 проблем - пали и гасне.
Качихме днес колата на диагностика - показа само проблем в ламда сондата . Но майстора каза , че това не е причината колата да пали и да гасне след това.
Опасява се да е проблемна бензиновата помпа или някой маркуч..
Оставих колата там , утре да я види как ще е студена ( нали знаете за легендата - ще вземе се изплаши баварката и да не изгасне ни един път )
Забравих , да ви кажа , че колата не беше карана и за 300 километра е карана само на резерва по 10-20 - 25 лева , колкото да има .
Може , филтъра да е задръстен , да има утайка в резервоара от стар бензин...но не виждам смисъла да работи само когато е топла и се напълни първа и втора , така и в Габрово запали и газ колкото може и нямаше да гасне , при повече газ , да прекарва повече бензин и от колкото малко бензин и много боклуци...
Утре ще видя какво ще каже майстора.
Иначе знам как се пише във форимуте , идвам от Мерцедес форума , уважаван съм там и просто ми е приятно да обменям информация със зрели и знаещи другарчета
Нямам никакви лоши чувства нито към бмв , нито към другите марки .
И твърдението - Мерцедес и всички останали не е вярно , разбрах го докато не усетих усмивката на лицето си , по време на ускорението на е36цата и звука който вади
Ще се радвам , да се срещнем някой път
Поздрави от Плевен , разбрах , че и тука има много кадърни момчета , който карат и им се отдава .
До сега с тия мерцедеси , не съм се интересувам много много
Иначе имам усета , да карам БМВ
Опасява се да е проблемна бензиновата помпа или някой маркуч..
Оставих колата там , утре да я види как ще е студена ( нали знаете за легендата - ще вземе се изплаши баварката и да не изгасне ни един път )
Забравих , да ви кажа , че колата не беше карана и за 300 километра е карана само на резерва по 10-20 - 25 лева , колкото да има .
Може , филтъра да е задръстен , да има утайка в резервоара от стар бензин...но не виждам смисъла да работи само когато е топла и се напълни първа и втора , така и в Габрово запали и газ колкото може и нямаше да гасне , при повече газ , да прекарва повече бензин и от колкото малко бензин и много боклуци...
Утре ще видя какво ще каже майстора.
Иначе знам как се пише във форимуте , идвам от Мерцедес форума , уважаван съм там и просто ми е приятно да обменям информация със зрели и знаещи другарчета

Нямам никакви лоши чувства нито към бмв , нито към другите марки .
И твърдението - Мерцедес и всички останали не е вярно , разбрах го докато не усетих усмивката на лицето си , по време на ускорението на е36цата и звука който вади

Ще се радвам , да се срещнем някой път

До сега с тия мерцедеси , не съм се интересувам много много

Иначе имам усета , да карам БМВ


- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: e36 проблем - пали и гасне.
Щом я караш на резерва вземи да и свалиш помпата и да пробваш с някоя друга (предварително си зареди поне 15-20 литра) и пробвай!Може това да ти се окаже проблема, както и горивния филтър 

- mbthepower
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.05.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320и Ванос :)
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz CLS AMG
Re: e36 проблем - пали и гасне.
Малко със закъснение ми идват коментарите
Проблема , ми излезе точно 20 лева
Нов горивен филтър , стария се беше задръстил буквално и за това колата гаснеше , просто или трябваше се държи яко на оборот или да не се кара , защото гасне . Проблема е отстранен - причина горивен филтър !
Смени задните накладки и гарнитурата на клапаните горе също и заден десен лагер.

Проблема , ми излезе точно 20 лева

Смени задните накладки и гарнитурата на клапаните горе също и заден десен лагер.


- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: e36 проблем - пали и гасне.
Със здраве да си я караш 

- mbthepower
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.05.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320и Ванос :)
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz CLS AMG
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани