с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50туб25

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.03.2009
Пол: Мъж
Кара: 325is Motorsport International LE
Мечтае да кара: m50b32 :)
Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter

с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50туб25

Мнение от Ю.Г. » 30 Апр 2012, 21:09

Колеги , с м50Б25 ванус двигател съм и съм пред дилема. Дали да поръчам изпускателни колектори неръждавейка от Бабуна с термо лента и да правя неръждавейка генерация на 62мм или да си търся цяла генерация от М3 с50 с изпускателните колектори ?
Моля за съвет , кой от 2-та варианта би бил по-добър за моя двигател , по отношение на отзивчивост и отпушване ?
Не съм сигурен колко по-вече са отпушени колекторите на М3-ката в сравнение с тези на б25-тицата.
Има ли някой колега , който реално е с генерация на м3 на м50б25 двигател или такъв с колектори от Бабуна и с къстъм неръждавейка генерация?

П.С. Не намерих такава тема за м50б25 , ако случайно има и не съм я намерил с търсачката - трийте я и се извинявам на Модераторите !
That Which Does Not Kill Me , Makes Me Stronger!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от bum_bum » 30 Апр 2012, 21:23

М-ковата генерация е несъмнено далеч по-качествена и добре сметната. То е ясно и от разликата в цената. Ако вземеш таква обаче има проблем малко в това, че главата явно седи по-ниско и става много ниска долу. Нищо страшно и непоправимо де.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от Делян » 30 Апр 2012, 21:24

Аз също бих избрал м-ковата :yes: Едното са го мислили инженери от M Gmbh, другото някое тайванче.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.03.2009
Пол: Мъж
Кара: 325is Motorsport International LE
Мечтае да кара: m50b32 :)
Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от Ю.Г. » 30 Апр 2012, 21:37

Принципно и аз мисля , като вас . Мисълта ми беше , конкретно влиянието на м3 генерацията на м50б25 ванус ( който е доста отпушен вече).
Бум-Бум има ли нещо специфично в поставянето на м3 генерацията на м50б25 , ако можеш да ми обесниш , че да ми се спести чуденето и времето и нервите , когато тръгна да се занимавам и за какво да се подготвя точно и как да направя най-добре интервенцията?
Благодаря предварително за отговорите :bchug:
That Which Does Not Kill Me , Makes Me Stronger!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от bum_bum » 30 Апр 2012, 22:07

Аз не съм слагал такива, но знам, че долу където се събират идват прекалено ниско до пътя. Който ти ги монтира би трябвало да може да ги оправи.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.03.2009
Пол: Мъж
Кара: 325is Motorsport International LE
Мечтае да кара: m50b32 :)
Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от Ю.Г. » 30 Апр 2012, 22:16

Ясно мерси :bchug: , щом е надолу не ме притеснява , там нещата ще се нагласят , всеки който е малко кадърен ще се оправи предполагам.
Явно ще да е плъг&плей хващането на изпускателните колектори , че там ще иска играчка и напасване и т.н. ако не е , а надолу ще се изкусури :mrgreen:
That Which Does Not Kill Me , Makes Me Stronger!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
Мечтае да кара: e30 monster

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от tZv3t0zAr » 30 Апр 2012, 23:40

Нали се сещаш, че келфайда като са ги измислили умовете от М, като ги скъсиш долу :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.03.2009
Пол: Мъж
Кара: 325is Motorsport International LE
Мечтае да кара: m50b32 :)
Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от Ю.Г. » 01 Май 2012, 0:04

Би трябвало да има начин да не се скъсяват... :paranoid:
Нямаше да е лошо , да пише някой колега , който е с такива , да обясни кое - как се прави и защо и впечатления след този мод...
That Which Does Not Kill Me , Makes Me Stronger!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от Nickelback » 01 Май 2012, 0:11

Ю.Г. написа:Ясно мерси :bchug: , щом е надолу не ме притеснява , там нещата ще се нагласят , всеки който е малко кадърен ще се оправи предполагам.
Явно ще да е плъг&плей хващането на изпускателните колектори , че там ще иска играчка и напасване и т.н. ако не е , а надолу ще се изкусури :mrgreen:


Адски трудно ще намериш колектори от М-ка :roll: Никой не ще да ги продава отделно... Имаше преди 6 месеца един колега който даваше колектори отделно на сносна цена и съответно изчезнаха за норматив :mhihi: Иначе евентуално обявяват цени от сорта на 30% от цената на S50 :mhihi:

Внимавай с китайските колектори! По принцип си вършат работата, но често са доста неточно изработени и е често срещан проблемът да хлопкат я в лапата на мотора, я в някоя конзола или щангичка :roll: Ако извадиш късмета Бай Хуй да не е придремвал докато ги наварява, ще паснат добре и ще усетиш разлика. Също така обикновено, китаеца не обръща внимание на сглобката на тръбите към фланеца. Заварките са гадни с ръбове, а ръбовете на тръбите са недоизпилени достатъчно. Та човек си има домашно, да си ги оправя :mhihi:

Звук:
Колата става по звънлива на високи обороти, но с термолента се оправя донякъде :roll: Все пак оригиналните колектори са чугунени, пък китаеца ги прави от тънкостенна неръждавейка :roll: И донякъде М-генерацията нататък оправя работата :mhihi: На високи обороти звучи малко като, как да кажа, като женска М-ка :mhihi: Поне на ниски обороти, колата звучи добре :yes: Това е според мойте критерий де ;) Ама кой кара на ниски :mhihi:
Перформънс:
Не съм я мерил, но определено респонса се подобрява :yes: Колата живва с по-малко газ от преди. За М52Б28 става въпрос.
Разход:
Не съм засичал за сега

Горе-долу е това :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от AVGO » 01 Май 2012, 2:02

Има един колега който наскоро си взе М-кови колектори, но го баннаха от форума.

Иначе за тези дръпнатите ( китайски , тайвански и тем подобни ), аз знам, че са копия на маркови колектори ( суперспринт да кажем )...
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от bum_bum » 01 Май 2012, 9:31

Койота е с М-кови ама той май не чете много-много.

Тайванските са реплика на фирмени такива ама лошото е, че и материала е реплика и майстора също, а там няма как да се копира за без пари и нещата са грозни :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от Boyadjiev » 01 Май 2012, 10:40

2.5 съм чувал с М-кови колектори и назад цялостна отворена генерация и звучи като ИС... Никога не бих си го причинил на колата :shock: :mhihi:
Бай х*я който го храните така смело е най-доброто решение за нискобюджетна генерация... И тия неща на М-ката са смятани за друг обем на мотора, за други обороти, за друга крива на въртящия момент, така че не е по-подходящо от скъпите китайски колектори. Аз лично останах смаян от прекрасното качество на едни такива колектори (очаквах пъти по-зле) и то за някакви смешни пари, спрямо тези от м3...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 12.04.2008
Местоположение: София
Кара: e70 40d

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от Harry^racinG » 01 Май 2012, 11:20

и от каде си ги пазарил тия с прекрасното качество ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от bum_bum » 01 Май 2012, 11:22

Аз не съм казал, че не е най-доброто решение за малко пари, а че за малко пари получаваш и кофти качество.

Мисля, че карам първото е36 с афтърмаркет колектори във форума и съм ги виждал далеч преди някой изобщо да се сети да ги вкарва.

Има и добри и лоши реплики. Има от дебела неръждавейка има и много тънкостенни. Има и добре направени има и такива на които фланците им са толкова криви, че е цяло чудо ако паснат добре.

Въпроса е в това, че при генерация и всмукатал на колектора хората се борят за милиметри, докато бай-китаец 3-4мм ги няма за нищо. Да, ще имат ефект и колата ще върви доста по-добре но качеството е на светлинни години от това на М-ковите.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 2.07.2008

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т

Мнение от veso_88 » 15 Май 2012, 12:58

Аз съм приготвил едни М-ви за мойта 2.5-ца,ама това че идвали ниско което казахте почна да ме притеснява.... :kuku: Имам едно запитване към вас:Как мислите че ще е по удачно назад пак ли М-ва да търся или да разчитам на правеняк (маистора е бог така че неме притеснява изработката)?другото което е това М-во гърне е доста тежко в сравнение с това което съм в момента което пак ми се вижда минус...(мотора е м50б25 и ще е понапомпан леко затова си мисля че една отворена назаде би било прекрасно решение)
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook