с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50туб25
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50туб25
Колеги , с м50Б25 ванус двигател съм и съм пред дилема. Дали да поръчам изпускателни колектори неръждавейка от Бабуна с термо лента и да правя неръждавейка генерация на 62мм или да си търся цяла генерация от М3 с50 с изпускателните колектори ?
Моля за съвет , кой от 2-та варианта би бил по-добър за моя двигател , по отношение на отзивчивост и отпушване ?
Не съм сигурен колко по-вече са отпушени колекторите на М3-ката в сравнение с тези на б25-тицата.
Има ли някой колега , който реално е с генерация на м3 на м50б25 двигател или такъв с колектори от Бабуна и с къстъм неръждавейка генерация?
П.С. Не намерих такава тема за м50б25 , ако случайно има и не съм я намерил с търсачката - трийте я и се извинявам на Модераторите !
Моля за съвет , кой от 2-та варианта би бил по-добър за моя двигател , по отношение на отзивчивост и отпушване ?
Не съм сигурен колко по-вече са отпушени колекторите на М3-ката в сравнение с тези на б25-тицата.
Има ли някой колега , който реално е с генерация на м3 на м50б25 двигател или такъв с колектори от Бабуна и с къстъм неръждавейка генерация?
П.С. Не намерих такава тема за м50б25 , ако случайно има и не съм я намерил с търсачката - трийте я и се извинявам на Модераторите !
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
М-ковата генерация е несъмнено далеч по-качествена и добре сметната. То е ясно и от разликата в цената. Ако вземеш таква обаче има проблем малко в това, че главата явно седи по-ниско и става много ниска долу. Нищо страшно и непоправимо де.
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Аз също бих избрал м-ковата
Едното са го мислили инженери от M Gmbh, другото някое тайванче.

- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Принципно и аз мисля , като вас . Мисълта ми беше , конкретно влиянието на м3 генерацията на м50б25 ванус ( който е доста отпушен вече).
Бум-Бум има ли нещо специфично в поставянето на м3 генерацията на м50б25 , ако можеш да ми обесниш , че да ми се спести чуденето и времето и нервите , когато тръгна да се занимавам и за какво да се подготвя точно и как да направя най-добре интервенцията?
Благодаря предварително за отговорите
Бум-Бум има ли нещо специфично в поставянето на м3 генерацията на м50б25 , ако можеш да ми обесниш , че да ми се спести чуденето и времето и нервите , когато тръгна да се занимавам и за какво да се подготвя точно и как да направя най-добре интервенцията?
Благодаря предварително за отговорите

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Аз не съм слагал такива, но знам, че долу където се събират идват прекалено ниско до пътя. Който ти ги монтира би трябвало да може да ги оправи.
- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Ясно мерси
, щом е надолу не ме притеснява , там нещата ще се нагласят , всеки който е малко кадърен ще се оправи предполагам.
Явно ще да е плъг&плей хващането на изпускателните колектори , че там ще иска играчка и напасване и т.н. ако не е , а надолу ще се изкусури

Явно ще да е плъг&плей хващането на изпускателните колектори , че там ще иска играчка и напасване и т.н. ако не е , а надолу ще се изкусури

- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Нали се сещаш, че келфайда като са ги измислили умовете от М, като ги скъсиш долу 


- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Би трябвало да има начин да не се скъсяват...
Нямаше да е лошо , да пише някой колега , който е с такива , да обясни кое - как се прави и защо и впечатления след този мод...

Нямаше да е лошо , да пише някой колега , който е с такива , да обясни кое - как се прави и защо и впечатления след този мод...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Ю.Г. написа:Ясно мерси, щом е надолу не ме притеснява , там нещата ще се нагласят , всеки който е малко кадърен ще се оправи предполагам.
Явно ще да е плъг&плей хващането на изпускателните колектори , че там ще иска играчка и напасване и т.н. ако не е , а надолу ще се изкусури
Адски трудно ще намериш колектори от М-ка



Внимавай с китайските колектори! По принцип си вършат работата, но често са доста неточно изработени и е често срещан проблемът да хлопкат я в лапата на мотора, я в някоя конзола или щангичка


Звук:
Колата става по звънлива на високи обороти, но с термолента се оправя донякъде







Перформънс:
Не съм я мерил, но определено респонса се подобрява

Разход:
Не съм засичал за сега
Горе-долу е това

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Има един колега който наскоро си взе М-кови колектори, но го баннаха от форума.
Иначе за тези дръпнатите ( китайски , тайвански и тем подобни ), аз знам, че са копия на маркови колектори ( суперспринт да кажем )...
Иначе за тези дръпнатите ( китайски , тайвански и тем подобни ), аз знам, че са копия на маркови колектори ( суперспринт да кажем )...
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Койота е с М-кови ама той май не чете много-много.
Тайванските са реплика на фирмени такива ама лошото е, че и материала е реплика и майстора също, а там няма как да се копира за без пари и нещата са грозни
Тайванските са реплика на фирмени такива ама лошото е, че и материала е реплика и майстора също, а там няма как да се копира за без пари и нещата са грозни

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
2.5 съм чувал с М-кови колектори и назад цялостна отворена генерация и звучи като ИС... Никога не бих си го причинил на колата
Бай х*я който го храните така смело е най-доброто решение за нискобюджетна генерация... И тия неща на М-ката са смятани за друг обем на мотора, за други обороти, за друга крива на въртящия момент, така че не е по-подходящо от скъпите китайски колектори. Аз лично останах смаян от прекрасното качество на едни такива колектори (очаквах пъти по-зле) и то за някакви смешни пари, спрямо тези от м3...


Бай х*я който го храните така смело е най-доброто решение за нискобюджетна генерация... И тия неща на М-ката са смятани за друг обем на мотора, за други обороти, за друга крива на въртящия момент, така че не е по-подходящо от скъпите китайски колектори. Аз лично останах смаян от прекрасното качество на едни такива колектори (очаквах пъти по-зле) и то за някакви смешни пари, спрямо тези от м3...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Harry^racinG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 12.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: e70 40d
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
и от каде си ги пазарил тия с прекрасното качество ?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Аз не съм казал, че не е най-доброто решение за малко пари, а че за малко пари получаваш и кофти качество.
Мисля, че карам първото е36 с афтърмаркет колектори във форума и съм ги виждал далеч преди някой изобщо да се сети да ги вкарва.
Има и добри и лоши реплики. Има от дебела неръждавейка има и много тънкостенни. Има и добре направени има и такива на които фланците им са толкова криви, че е цяло чудо ако паснат добре.
Въпроса е в това, че при генерация и всмукатал на колектора хората се борят за милиметри, докато бай-китаец 3-4мм ги няма за нищо. Да, ще имат ефект и колата ще върви доста по-добре но качеството е на светлинни години от това на М-ковите.
Мисля, че карам първото е36 с афтърмаркет колектори във форума и съм ги виждал далеч преди някой изобщо да се сети да ги вкарва.
Има и добри и лоши реплики. Има от дебела неръждавейка има и много тънкостенни. Има и добре направени има и такива на които фланците им са толкова криви, че е цяло чудо ако паснат добре.
Въпроса е в това, че при генерация и всмукатал на колектора хората се борят за милиметри, докато бай-китаец 3-4мм ги няма за нищо. Да, ще имат ефект и колата ще върви доста по-добре но качеството е на светлинни години от това на М-ковите.
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Аз съм приготвил едни М-ви за мойта 2.5-ца,ама това че идвали ниско което казахте почна да ме притеснява....
Имам едно запитване към вас:Как мислите че ще е по удачно назад пак ли М-ва да търся или да разчитам на правеняк (маистора е бог така че неме притеснява изработката)?другото което е това М-во гърне е доста тежко в сравнение с това което съм в момента което пак ми се вижда минус...(мотора е м50б25 и ще е понапомпан леко затова си мисля че една отворена назаде би било прекрасно решение)


35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани