Проблем с перката на климатика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Проблем с перката на климатика
здр колеги,днес си сложих перката на климатика понеже стара я счупих,обаче има проблем с 1вата степен не иска да тръгне,пробвам като давам на късо от датчика на водния радиатор тръгва само 2рата степен давам на късо на втората релето чатка но перка не тръгва,уточнявам когато дам директен ток на перката направо на акомулатора 1 и 2 степен си тръгван резистора си бачка но когато дам на късо на датчика тогава не тръгва 1вата степен релето се чува да чатка но перката не се завърта.днеска също вързвах релета и всичко съм направил както трябва но не тръгва
Благодаря на всеки отзовал се предварително

Благодаря на всеки отзовал се предварително

Re: Проблем с перката на климатика
Какво значи че си връзвал релета и всичко е както тябва . Като ти чатка релето провери ли силовата му верига дава ли контакт за да подаде плюса на първата степен , щото той може да си чатка ама ако контакт не подава да продължи връзката няма да стане. Другият вариант е ако релето подава след себе си сигнала да имаш прекъснат кабел от него до перката . А момент за предпазител нищо не пишеш мисля релето е преди предпазителя и ако той подава плюс след като стигне до бушончето то да е изгоряло . Успех.
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем с перката на климатика
Ми аз не съм проверил дали има плюс след релето но точно на него кабел му вързах един кабел и директно го закичих на плюса на акомулатора и тръгва значи няма прекъснат кабел може наистина да не идва плюс след релето,ако е това значели това че релето не става,а за бушона не мисля че е той понеже първо са бушоните после релетата а те са 3 бушона единият е свързан с трите релета,другият е свързан с релето за бързата скорост третият е свързан с компресор контрол релето, и според мене няма как да е бушон.
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем с перката на климатика
днеска пробвах с друго реле пак същото само чатка и не тръгва перката,значи не от релето,проверих го дали има ток след релето и нямаше ток,тази първа степен тръгвали като и дадеш късо от датчика или само при пуснат климатик тръгва,бушоните ги гледах днес добре са и остава май само да е този кабел който идва от датчика и отива към релето в него да е проблема.
А и днес пробвах също на този колега от който взех релето и при него не тръгва първата степен на късо от датчика,ама не съм сигурен дали неговия резистор бачка,и за това не знам дали има проблем или само при пуснат климатик бачка първата степен
А и днес пробвах също на този колега от който взех релето и при него не тръгва първата степен на късо от датчика,ама не съм сигурен дали неговия резистор бачка,и за това не знам дали има проблем или само при пуснат климатик бачка първата степен

Re: Проблем с перката на климатика
jujko88 написа:днеска пробвах с друго реле пак същото само чатка и не тръгва перката,значи не от релето,проверих го дали има ток след релето и нямаше ток,тази първа степен тръгвали като и дадеш късо от датчика или само при пуснат климатик тръгва,бушоните ги гледах днес добре са и остава май само да е този кабел който идва от датчика и отива към релето в него да е проблема.
А и днес пробвах също на този колега от който взех релето и при него не тръгва първата степен на късо от датчика,ама не съм сигурен дали неговия резистор бачка,и за това не знам дали има проблем или само при пуснат климатик бачка първата степен
Колега , аутодата имаш ли , щото е елементарна програмка а има схеми там. За бензинките не знам как е , но ако си с виско би трябвало първата степен да ти е само за климатика , а втората се командва и от климатика и от датчика при достигане мисля беше 99градуса .
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Проблем с перката на климатика
Колеги каде се намират тея бушончета, че и на мене не ми тръгва перката без да и дам ток от акомулатора 

- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем с перката на климатика
нямам тази програма колега,със виско съм и май наистина първата степен се пуска само от климатика понеже проследих всички кабели проверих релето и бушоните всичко си е ок и от там мисля че първата степен на перката тръгва само то климатика,но нека някой запознат да каже наистина ли е така.
До колегата mafiata_ не знам къде точно се намират тези бушони понеже аз сам си изградих инсталацията,но в полезни има тема с таблица за бушоните:
ето ти темата viewtopic.php?t=89232&postdays=0&postorder=asc&start=0
До колегата mafiata_ не знам къде точно се намират тези бушони понеже аз сам си изградих инсталацията,но в полезни има тема с таблица за бушоните:
ето ти темата viewtopic.php?t=89232&postdays=0&postorder=asc&start=0
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с перката на климатика
предполагам проверил си с мултицета дали има верига от бушона (16 на моята схема...) до релето и от него до буксата на перката...


- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем с перката на климатика
има верига от бушона до релето щом чатка,но от релто до перката няма но само на бавната степен,бързата степен си я има,а той бушона е общ за тока на 3те релета,другия бушон е за релето на бързата степен и третия е за релото на компресора,такаче всичко там си е ок явно наистина бавната степен се пуска от климатика но все още никой не го потвърди това,няма ли някой колега с работеща бърза и бавна степен на перката да провери като даде на късо на датчика бавната степен тръгва ли?
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Проблем с перката на климатика
jujko88 написа:До колегата mafiata_ не знам къде точно се намират тези бушони понеже аз сам си изградих инсталацията,но в полезни има тема с таблица за бушоните:
ето ти темата viewtopic.php?t=89232&postdays=0&postorder=asc&start=0
Имам го това номер 16 е бушона предполагам и мисля (но ще погледна пак), че е здрав. Но перката не върти. Радиатора ми е спукан дали е от това ??? И как да разбера дали релето бачнка ?

- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с перката на климатика
понеже аз сам си изградих инсталацията
сега е ред да кажеш дали е като на схемата, или не... ако не само ти може да си помогнеш

Последна промяна eekset на 09 Май 2012, 11:34, променена общо 1 път
Re: Проблем с перката на климатика
От схемата по-горе става всичко ясно кое къде и как. Подай (+) на изхода на силовата верига на релето за първа скорост и ще разбереш тръгва ли перката и дали имаш верига от релето до съпротивлението на перката . От схемата личи че от двустепенния датчик се подава сигнал на Управляващия модул не директно на перката за първа степен тъй че си прави изводите . И тоя предпазител 16 защитава само оперативната верига на релетата има друг 48 дето защитава силовата . Има какво да се проверява още .
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с перката на климатика
vladobate написа:От схемата по-горе става всичко ясно кое къде и как. Подай (+) на изхода на силовата верига на релето за първа скорост и ще разбереш тръгва ли перката и дали имаш верига от релето до съпротивлението на перката . От схемата личи че от двустепенния датчик се подава сигнал на Управляващия модул не директно на перката за първа степен тъй че си прави изводите . И тоя предпазител 16 защитава само оперативната верига на релетата има друг 48 дето защитава силовата . Има какво да се проверява още .
едното трябва да е за дигиталния климатроник, другото - за тоя с врътките
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани