Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
останал съм с впечатление, че такъв тип въздуховоди зад бъбреците, с отварящи се "хриле", се монтират на автомобили, предназначени за северни региони, където климатът е по-студен.
и според мен е съвсем нормално някои автомобили да са излезли фабрично "без" тази екстра, така както излизат и "без" други подобни екстри, предназначени за по-студен климат.
и според мен е съвсем нормално някои автомобили да са излезли фабрично "без" тази екстра, така както излизат и "без" други подобни екстри, предназначени за по-студен климат.
Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
Ами да ти кажа пробвах да го пиша на всички места и не става , а и то си пише къде трябва да се напишат последните 7 . Пробвах и с целия и с последните 7 и не
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
cww написа:Не си чел внимателно. Сигурно ще да е заради многото информация, която поднасяш на колегите.![]()
Username: eu111111
Password: bmwetk1
Enjoy

или може би при теб линка се отваря с друга допълнителна информация?
ЕДИТ: аз се опитах и да се регистрирам, но не се получи.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- pushchica
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.11.2009
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Е39 Е60 F10 Х5 Бензин
Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
Здравейте колеги,аз съм с бензиново е60 ноември 2006 и също нямам тези пластмасови отвори пред радиатора.и съм се чудел за какво са като съм ги виждал на доста е 60/61
- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
da6ip написа:cww написа:Не си чел внимателно. Сигурно ще да е заради многото информация, която поднасяш на колегите.![]()
Username: eu111111
Password: bmwetk1
Enjoy
само ми кажи къде трябваше да съм чел, щото и сега не я виждам тая парола никъде освен в твоя последен пост?
или може би при теб линка се отваря с друга допълнителна информация?
ЕДИТ: аз се опитах и да се регистрирам, но не се получи.
В някои други раздели на форума, също съдържащи доста полезна информация. Например тук:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=1&t=264670

Web ETK-то лично аз го предпочитам пред realoem, тъй като съдържа доста повече полезна информация плюс описание на цялото оборудване на конкретен автомобил, с което той е напуснал завода. Т.е. вече не е нужно да се пишат e-mail-и на БМВ, да се молиш на дилърите и прочие глупости.
П.С. Регистрацията и боравеното с този сайт е лесно като детска игра. Учудвам се, че имаш/те затруднения.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
линкът в първия ти пост отваря един "АSAP = After Sales Assistance Portal" който и моя ВИН не го разпознава. като отворя дроп-даун менюто и вътре има само мотори, и най-долу пише "коли". кликвам там, въвеждам на моята характеристиките и системата нищо не намира
от линка в темата наистина се отваря ЕТК-то и въведох успешно ВИН-а ми. един път се насочих към таблицата в дясно и нещо блокира системата, но втория път през менюто вляво стигнах до графичната класификация на частите. там нещата изглеждат 90% като в РеалОЕМ, с тази разлика че на картинките примерно няма наименования на групата и по-трудно се ориентирам, и че на най-ниското ниво като гледаш някакъв компонент и е доста по-хаотична информацията. ако искаш детайли не може да се скролва, а се отварят винаги поп-ъп прозорци (които лично на мен ми задръстват екрана). на това място загрях че съм го отварял това ЕТК преди година и заради тези поп-ъпс не ми хареса. има наистина доста детайли които могат да се извикват, ако знаеш как разбира се.. но цени примерно никъде не успях да намеря?
ясно че мога да си ги проверя в Дару, ама в РеалОЕМ на секундата разбираш едно нещо дали струва примерно около 20 долара/евро или 200 долара/евро.
не се заяждам, просто правя сравнение по обективни критерии. всеки решава сам за себе си кое му е по-удобно или полезно

от линка в темата наистина се отваря ЕТК-то и въведох успешно ВИН-а ми. един път се насочих към таблицата в дясно и нещо блокира системата, но втория път през менюто вляво стигнах до графичната класификация на частите. там нещата изглеждат 90% като в РеалОЕМ, с тази разлика че на картинките примерно няма наименования на групата и по-трудно се ориентирам, и че на най-ниското ниво като гледаш някакъв компонент и е доста по-хаотична информацията. ако искаш детайли не може да се скролва, а се отварят винаги поп-ъп прозорци (които лично на мен ми задръстват екрана). на това място загрях че съм го отварял това ЕТК преди година и заради тези поп-ъпс не ми хареса. има наистина доста детайли които могат да се извикват, ако знаеш как разбира се.. но цени примерно никъде не успях да намеря?

не се заяждам, просто правя сравнение по обективни критерии. всеки решава сам за себе си кое му е по-удобно или полезно

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
в тоя ред на мисли ето и един друг линк с ремонтни инструкции.
доста непълни са, понеже доколкото разбирам цялото инфо е "хакнато" от ТИС на БМВ преди време, и каквото е събрано е сложено тук. също по тази причина не се знае още колко време ще е онлайн тоя сайт (макар че вече година работи).
ако някой държи да има определени инструкции, най добре да си ги запази на пс-то.
http://tis.spaghetticoder.org/e61/530d_ ... U%29_TOUR/
(в момента е настроено на Е61 530д)
доста непълни са, понеже доколкото разбирам цялото инфо е "хакнато" от ТИС на БМВ преди време, и каквото е събрано е сложено тук. също по тази причина не се знае още колко време ще е онлайн тоя сайт (макар че вече година работи).
ако някой държи да има определени инструкции, най добре да си ги запази на пс-то.
http://tis.spaghetticoder.org/e61/530d_ ... U%29_TOUR/
(в момента е настроено на Е61 530д)
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
da6ip написа:линкът в първия ти пост отваря един "АSAP = After Sales Assistance Portal" който и моя ВИН не го разпознава. като отворя дроп-даун менюто и вътре има само мотори, и най-долу пише "коли". кликвам там, въвеждам на моята характеристиките и системата нищо не намира![]()
от линка в темата наистина се отваря ЕТК-то и въведох успешно ВИН-а ми. един път се насочих към таблицата в дясно и нещо блокира системата, но втория път през менюто вляво стигнах до графичната класификация на частите. там нещата изглеждат 90% като в РеалОЕМ, с тази разлика че на картинките примерно няма наименования на групата и по-трудно се ориентирам, и че на най-ниското ниво като гледаш някакъв компонент и е доста по-хаотична информацията. ако искаш детайли не може да се скролва, а се отварят винаги поп-ъп прозорци (които лично на мен ми задръстват екрана). на това място загрях че съм го отварял това ЕТК преди година и заради тези поп-ъпс не ми хареса. има наистина доста детайли които могат да се извикват, ако знаеш как разбира се.. но цени примерно никъде не успях да намеря?ясно че мога да си ги проверя в Дару, ама в РеалОЕМ на секундата разбираш едно нещо дали струва примерно около 20 долара/евро или 200 долара/евро.
не се заяждам, просто правя сравнение по обективни критерии. всеки решава сам за себе си кое му е по-удобно или полезно
ASAP портала е прелюдия към ЕТК-то. Първия линк, който посочих беше с цел да се прескочи задължителното въвеждане на потребителско име и парола, но май не съобразих, че от всеки различен компютър трябва да се почне от самото начало, а именно с въвеждане на потребителското име и парола. Затова при повечето от вас не се е получило първоначално.
Иначе в интерес на истината с realoem се работи малко по-бързо и има ориентировъчни цени на търсените части, което е чудесно. Въпреки че аз винаги след като намеря търсената част директно пействам номера в онлайн каталога за части на М Кар, за да видя каква е цената на търсения от мен артикул у нас в България.
От Web ETK-то обаче проверявам списъка с екстрите на всяко БМВ, което в realoem е невъзможно. И дори само заради това си струва да се използва. В крайна сметка - ако отидеш на удариш едно рамо на приятел, който си купува БМВ не ти трябват ни обяснения на продавача, нито дори да влизаш в колата. Въвеждаш ВИН-а и истината лъсва за секунди.
И в заключение както и ти спомена - на който каквото му е удобно, него да използва. Важното е, че разполагаме и с двата каталога, които са само на няколко кликвания разстояние.

NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
Дали някой може да извади PartNo на тези клапи?
Убих се да ги търся ...

F07 535d
F07 530d
E60 530d
- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
dpetrov написа:Дали някой може да извади PartNo на тези клапи?Убих се да ги търся ...
Не търсиш достатъчно настойчиво.

Заповядай:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NY71&mospid=50111&btnr=51_6379&hg=51&fg=15

NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
Много благодаря колега
Търсих като "flap", търсих при радиатор, търсих къде ли не - но ...
Още веднъж благодаря



Търсих като "flap", търсих при радиатор, търсих къде ли не - но ...

Още веднъж благодаря

F07 535d
F07 530d
E60 530d
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
Тъй като моята броня е сменена със фейсова, позабелязах, че ги нямам брейк дуктовете, за охлаждане на спирачните дискове. Говоря за номер 3 от линка http://bmwfans.info/parts/catalog/E60N/ ... per_front/ , при което при фейслифта на активни и се отварят само когато диска загрее над 250 градуса, при което ДСЦ-то праща сигнал да ги отвори, това което четох тука http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/ ... 01-F07.htm . Та, има ли някой представа как ДСЦ-то мери тази температура от тия дискове?
- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?
cww написа:Не знам дали ще ви е от полза, но все пак реших да споделя. На моето Е70 заводски имаше такъв въздуховод (така го наричат в БМВ), но в основата си (зад предната броня) беше леко спукан. Подразни ме тази пукнатина и го смених. Струваше точно 299 лв. За да се смени се сваля цялата предна броня и след това се показва въпросния въздуховод в целия му блясък.
Прави ми впечатление обаче, че при повечето Е70 и Е71 фабрично няма такъв. Каква е причината затова - само от БМВ знаят. Явно такъв период на неслагане на това чудо е обхванал и Е60 през годините, за които колегата da6ip писа.
Междувпрочем ето така изглежда при Е70:
Честно казано щом го има явно съществуването му не е лишено от смисъл и има нужда да е там. Ако аз нямах на колата си бих си сложил без да се замислям. А и отделно много грозно ми стои празното пространство, което прозира зад бъбреците при липсата на този въздуховод.
P.S. Относно проверката на оборудването, с което всяко едно БМВ е напуснало завода, колега da6ip, онлайн ETK-то мисля, че ще е много повече от полза. А именно:
https://www.parts.bmwgroup.com/tetis/startTetisAction.do?DOMAIN=Internet&APP=WebETK&ENTRY_ID=WebETK_START
Колега при Е70 това нещо го няма монтирано на колите които имат" Adaptive drive ", защото на неговото място долу отпред е монтирана хидрвличната стабилизираща щанга. На колите които са без "Adaptive drive " се монтира въпросния въздуховод.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани