Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

Мнение от @ndro » 13 Окт 2011, 13:34

останал съм с впечатление, че такъв тип въздуховоди зад бъбреците, с отварящи се "хриле", се монтират на автомобили, предназначени за северни региони, където климатът е по-студен.
и според мен е съвсем нормално някои автомобили да са излезли фабрично "без" тази екстра, така както излизат и "без" други подобни екстри, предназначени за по-студен климат.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

Мнение от kopchev » 13 Окт 2011, 14:09

Ами да ти кажа пробвах да го пиша на всички места и не става , а и то си пише къде трябва да се напишат последните 7 . Пробвах и с целия и с последните 7 и не

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

Мнение от da6ip » 13 Окт 2011, 15:19

cww написа:Не си чел внимателно. Сигурно ще да е заради многото информация, която поднасяш на колегите. :mhihi:

Username: eu111111
Password: bmwetk1

Enjoy :yes:


:mhihi: само ми кажи къде трябваше да съм чел, щото и сега не я виждам тая парола никъде освен в твоя последен пост?
или може би при теб линка се отваря с друга допълнителна информация?

ЕДИТ: аз се опитах и да се регистрирам, но не се получи.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 27.11.2009
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: Е34 Е39 Е60 F10 Х5 Бензин

Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

Мнение от pushchica » 13 Окт 2011, 18:40

Здравейте колеги,аз съм с бензиново е60 ноември 2006 и също нямам тези пластмасови отвори пред радиатора.и съм се чудел за какво са като съм ги виждал на доста е 60/61
Изображение

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

Мнение от cww » 13 Окт 2011, 19:21

da6ip написа:
cww написа:Не си чел внимателно. Сигурно ще да е заради многото информация, която поднасяш на колегите. :mhihi:

Username: eu111111
Password: bmwetk1

Enjoy :yes:


:mhihi: само ми кажи къде трябваше да съм чел, щото и сега не я виждам тая парола никъде освен в твоя последен пост?
или може би при теб линка се отваря с друга допълнителна информация?

ЕДИТ: аз се опитах и да се регистрирам, но не се получи.


В някои други раздели на форума, също съдържащи доста полезна информация. Например тук:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=1&t=264670 ;)

Web ETK-то лично аз го предпочитам пред realoem, тъй като съдържа доста повече полезна информация плюс описание на цялото оборудване на конкретен автомобил, с което той е напуснал завода. Т.е. вече не е нужно да се пишат e-mail-и на БМВ, да се молиш на дилърите и прочие глупости.

П.С. Регистрацията и боравеното с този сайт е лесно като детска игра. Учудвам се, че имаш/те затруднения.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

Мнение от da6ip » 13 Окт 2011, 21:37

линкът в първия ти пост отваря един "АSAP = After Sales Assistance Portal" който и моя ВИН не го разпознава. като отворя дроп-даун менюто и вътре има само мотори, и най-долу пише "коли". кликвам там, въвеждам на моята характеристиките и системата нищо не намира :dunno:

от линка в темата наистина се отваря ЕТК-то и въведох успешно ВИН-а ми. един път се насочих към таблицата в дясно и нещо блокира системата, но втория път през менюто вляво стигнах до графичната класификация на частите. там нещата изглеждат 90% като в РеалОЕМ, с тази разлика че на картинките примерно няма наименования на групата и по-трудно се ориентирам, и че на най-ниското ниво като гледаш някакъв компонент и е доста по-хаотична информацията. ако искаш детайли не може да се скролва, а се отварят винаги поп-ъп прозорци (които лично на мен ми задръстват екрана). на това място загрях че съм го отварял това ЕТК преди година и заради тези поп-ъпс не ми хареса. има наистина доста детайли които могат да се извикват, ако знаеш как разбира се.. но цени примерно никъде не успях да намеря? :confused: ясно че мога да си ги проверя в Дару, ама в РеалОЕМ на секундата разбираш едно нещо дали струва примерно около 20 долара/евро или 200 долара/евро.

не се заяждам, просто правя сравнение по обективни критерии. всеки решава сам за себе си кое му е по-удобно или полезно :yes:
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

Мнение от da6ip » 13 Окт 2011, 21:48

в тоя ред на мисли ето и един друг линк с ремонтни инструкции.
доста непълни са, понеже доколкото разбирам цялото инфо е "хакнато" от ТИС на БМВ преди време, и каквото е събрано е сложено тук. също по тази причина не се знае още колко време ще е онлайн тоя сайт (макар че вече година работи).
ако някой държи да има определени инструкции, най добре да си ги запази на пс-то.
http://tis.spaghetticoder.org/e61/530d_ ... U%29_TOUR/
(в момента е настроено на Е61 530д)
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

Мнение от cww » 14 Окт 2011, 7:24

da6ip написа:линкът в първия ти пост отваря един "АSAP = After Sales Assistance Portal" който и моя ВИН не го разпознава. като отворя дроп-даун менюто и вътре има само мотори, и най-долу пише "коли". кликвам там, въвеждам на моята характеристиките и системата нищо не намира :dunno:

от линка в темата наистина се отваря ЕТК-то и въведох успешно ВИН-а ми. един път се насочих към таблицата в дясно и нещо блокира системата, но втория път през менюто вляво стигнах до графичната класификация на частите. там нещата изглеждат 90% като в РеалОЕМ, с тази разлика че на картинките примерно няма наименования на групата и по-трудно се ориентирам, и че на най-ниското ниво като гледаш някакъв компонент и е доста по-хаотична информацията. ако искаш детайли не може да се скролва, а се отварят винаги поп-ъп прозорци (които лично на мен ми задръстват екрана). на това място загрях че съм го отварял това ЕТК преди година и заради тези поп-ъпс не ми хареса. има наистина доста детайли които могат да се извикват, ако знаеш как разбира се.. но цени примерно никъде не успях да намеря? :confused: ясно че мога да си ги проверя в Дару, ама в РеалОЕМ на секундата разбираш едно нещо дали струва примерно около 20 долара/евро или 200 долара/евро.

не се заяждам, просто правя сравнение по обективни критерии. всеки решава сам за себе си кое му е по-удобно или полезно :yes:


ASAP портала е прелюдия към ЕТК-то. Първия линк, който посочих беше с цел да се прескочи задължителното въвеждане на потребителско име и парола, но май не съобразих, че от всеки различен компютър трябва да се почне от самото начало, а именно с въвеждане на потребителското име и парола. Затова при повечето от вас не се е получило първоначално.
Иначе в интерес на истината с realoem се работи малко по-бързо и има ориентировъчни цени на търсените части, което е чудесно. Въпреки че аз винаги след като намеря търсената част директно пействам номера в онлайн каталога за части на М Кар, за да видя каква е цената на търсения от мен артикул у нас в България.
От Web ETK-то обаче проверявам списъка с екстрите на всяко БМВ, което в realoem е невъзможно. И дори само заради това си струва да се използва. В крайна сметка - ако отидеш на удариш едно рамо на приятел, който си купува БМВ не ти трябват ни обяснения на продавача, нито дори да влизаш в колата. Въвеждаш ВИН-а и истината лъсва за секунди.
И в заключение както и ти спомена - на който каквото му е удобно, него да използва. Важното е, че разполагаме и с двата каталога, които са само на няколко кликвания разстояние. :yes:
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 12.11.2007
Пол: Мъж
Кара: X7

Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

Мнение от dpetrov » 03 Ное 2011, 20:40

Дали някой може да извади PartNo на тези клапи? :) Убих се да ги търся ...

F07 535d
F07 530d
E60 530d

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

Мнение от cww » 04 Ное 2011, 9:30

dpetrov написа:Дали някой може да извади PartNo на тези клапи? :) Убих се да ги търся ...


Не търсиш достатъчно настойчиво. 8)

Заповядай:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NY71&mospid=50111&btnr=51_6379&hg=51&fg=15

:yes:
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 12.11.2007
Пол: Мъж
Кара: X7

Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

Мнение от dpetrov » 04 Ное 2011, 9:57

Много благодаря колега :bchug: :bchug: :bchug:

Търсих като "flap", търсих при радиатор, търсих къде ли не - но ... :)

Още веднъж благодаря :)

F07 535d
F07 530d
E60 530d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

Мнение от toni » 06 Май 2012, 21:56

Тъй като моята броня е сменена със фейсова, позабелязах, че ги нямам брейк дуктовете, за охлаждане на спирачните дискове. Говоря за номер 3 от линка http://bmwfans.info/parts/catalog/E60N/ ... per_front/ , при което при фейслифта на активни и се отварят само когато диска загрее над 250 градуса, при което ДСЦ-то праща сигнал да ги отвори, това което четох тука http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/ ... 01-F07.htm . Та, има ли някой представа как ДСЦ-то мери тази температура от тия дискове?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0sd
Мечтае да кара: по често

Re: Пластмасата зад решетката (бъбреците)?

Мнение от RuM6n » 07 Май 2012, 4:41

cww написа:Не знам дали ще ви е от полза, но все пак реших да споделя. На моето Е70 заводски имаше такъв въздуховод (така го наричат в БМВ), но в основата си (зад предната броня) беше леко спукан. Подразни ме тази пукнатина и го смених. Струваше точно 299 лв. За да се смени се сваля цялата предна броня и след това се показва въпросния въздуховод в целия му блясък.
Прави ми впечатление обаче, че при повечето Е70 и Е71 фабрично няма такъв. Каква е причината затова - само от БМВ знаят. Явно такъв период на неслагане на това чудо е обхванал и Е60 през годините, за които колегата da6ip писа.
Междувпрочем ето така изглежда при Е70:
Изображение

Честно казано щом го има явно съществуването му не е лишено от смисъл и има нужда да е там. Ако аз нямах на колата си бих си сложил без да се замислям. А и отделно много грозно ми стои празното пространство, което прозира зад бъбреците при липсата на този въздуховод.


P.S. Относно проверката на оборудването, с което всяко едно БМВ е напуснало завода, колега da6ip, онлайн ETK-то мисля, че ще е много повече от полза. А именно:
https://www.parts.bmwgroup.com/tetis/startTetisAction.do?DOMAIN=Internet&APP=WebETK&ENTRY_ID=WebETK_START

Колега при Е70 това нещо го няма монтирано на колите които имат" Adaptive drive ", защото на неговото място долу отпред е монтирана хидрвличната стабилизираща щанга. На колите които са без "Adaptive drive " се монтира въпросния въздуховод.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook