Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Май 2012, 18:36

http://www.autoblog.com/2012/04/26/2013 ... ound-feet/

2013 Ford Shelby GT500 certified at 662 hp and 631 pound-feet

Изображение

Изображение

Изображение

едит:

за новия вайпър малко самореклама са си вкарали. смее ли да каже друго... :mhihi: :mhihi:

Ferrari's boss likes the SRT Viper - at least according to his boss, Sergio Marchionne.


"The car is a superb machine," Marchionne, the chairman and CEO of the Chrysler Group, told WJR-AM radio, according to a transcript of the interview posted on the Chrysler Web site. "I had the chairman of Ferrari down here for the board meeting last week and he had a chance to look at the car, and he was speechless. I mean, for Ferrari to admit that the car is a unique vehicle is a hell of a compliment to the work that's gone on here. So I'm delighted. I mean, so far, knock on wood, we're doing well."
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от makaveli316 » 05 Май 2012, 23:24

steeN написа:
Изображение



Хубава кола и хубави седалки, жалко само, че всичко останало вътре между седалките и пред тях, можеш да го миеш директно с кофата с вода.
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от slatanic » 06 Май 2012, 7:40

Един крив шев да има в тия коли и пак за него ще се хванете.Здраве да е де.То който е решил да има такъв автомобил,баш това,че се мие с кофата няма да го откаже тъй като не си купува колата от гледната точка на мифкаджия.
За мен лично американците правят поредна голяма крачка нагоре и до няколко години на европейците ще им стане много тегаво дори и на нашият пазар,но да видим.
Последна промяна slatanic на 06 Май 2012, 10:28, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 06 Май 2012, 9:06

makaveli316 написа:
steeN написа:



Хубава кола и хубави седалки, жалко само, че всичко останало вътре между седалките и пред тях, можеш да го миеш директно с кофата с вода.


Мога да те уверя, че почнеш ли да караш, много бързо забравяш за интериора, който далеч не е толкова зле колкото го описвате.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.03.2009
Пол: Мъж
Кара: 325is Motorsport International LE
Мечтае да кара: m50b32 :)
Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Ю.Г. » 06 Май 2012, 11:12

Интериора на 2013 GT500 :
http://www.youtube.com/watch?v=HArBdchv87k

На мен явно са ми страшно много занижени стандартите , защото мисля че е супер интериора на тоя звяр !
That Which Does Not Kill Me , Makes Me Stronger!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от makaveli316 » 06 Май 2012, 11:23

Всичко опира до вкуса накрая. Аз ако имам 25.000 евро бюджет за кола, ще ме човърка да си взема кола с кофти интериор.
И наистина не го разбирам това с интериора за сметка на цената на мустанга. Някои казват, че е такъв интериора, но и за това е евтина колата. Колкото и да е евтина, за да караш такава кола в Европа особено, трябва да имаш сравнително добри финанси, а като имаш добри финанси, нормално и да искаш добър интериор, тъйче някак си не го разбирам това твърдение.
За мен поне интериора е важен, все пак си вътре в колата, а не отгоре на капака.
Абсолютно лично мнение, не задължавам никой с него :D
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.03.2009
Пол: Мъж
Кара: 325is Motorsport International LE
Мечтае да кара: m50b32 :)
Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Ю.Г. » 06 Май 2012, 12:05

Колега , така е , всеки си има вкус и приоритетите му са различни , не само за качествата на един автомобил и характеристиките , а и като цяло в живота.
Аз притежавах Мустанг ГТ 4.6л за 1 година в САЩ и интериора за мен си беше супер : кожа , клима , темпомат , мултифункционален волан , пълен ел.пакет , ел.седалки с ломбарен съпорт(надуване) , доста зор й давах и нищо не се счупи за година по нея , супер здрав двигател и окачване , колата ми е доставяла удоволствие и с кеф си я карах.
А за новата Кобра , 662к.с. и около 500 нютъна от 1000об/м , 200+ мили/ч , върти на 7000об/м , 6 бутални апарати и за около $55 000(предполагам ще е там цената някъде ) , с ъпдейтнато и настроено окачване(само отзад си остава е една подробност същата :mhihi: ) и с доста приличен интериор и екстри.
Не става кола с всичките тея характеристики като парформънс и цена , да има 5 крави в интериора и 6 професионални/арт шивача да да са правили шевовете и алкантара да е покрито таблото и конзолите.
Който го дразни нещо в интериора и иска - дава 1500 долара и му слагат алкантара по таблото и конзолите и някой къстъм елемент тук и там :kuku: и си кара.
Така виждам аз нещата и също никой не задължавам с моето мнение :bchug:
That Which Does Not Kill Me , Makes Me Stronger!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Jordana » 06 Май 2012, 12:10

Какво толкова му има на интериора ? За разлика от европа в уса има цяла индустрия с милиарди долари оборот за тия неща .Кеф ти луксозен салон къстъм изпълнение поръчваш си и ти го правят перфектен .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от makaveli316 » 06 Май 2012, 12:16

Jordana написа:Какво толкова му има на интериора ? За разлика от европа в уса има цяла индустрия с милиарди долари оборот за тия неща .Кеф ти луксозен салон къстъм изпълнение поръчваш си и ти го правят перфектен .


За стоковия говорим, то къстъм е ясно, че ще ти го направят супер.
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от немо » 06 Май 2012, 19:54

Интериора,та интериора....
Да си моднеш интериора ми се струва по-лесно (и вероятно по-евтино),отколкото да модваш двигател/кутия/окачване/спирачки....
makaveli316 написа:И наистина не го разбирам това с интериора за сметка на цената на мустанга. Някои казват, че е такъв интериора, но и за това е евтина колата. Колкото и да е евтина, за да караш такава кола в Европа особено, трябва да имаш сравнително добри финанси, а като имаш добри финанси, нормално и да искаш добър интериор, тъйче някак си не го разбирам това твърдение.

Ми като имаш добри финанси("добри" е относително :D ) купуваш си Ферари или Порше,като се качиш вътре теглиш един език на кожата по таблото,правиш си една ч___я по повод интериора, и караш за 2 пъти повече пари малко по-бърза кола(я по-бърза,я не) от евтините американски кошници.
Въпрос на личен избор,приоритети и пари.....тая дискусия може да е безкрайна.... 8)
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 07 Май 2012, 1:46

е ми ся като извадят атс-в, искам да видя какъв кусур на интериора ще му намерите на него ;)

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 27 Юни 2012, 10:49

Jordana написа:Какво толкова му има на интериора ? За разлика от европа в уса има цяла индустрия с милиарди долари оборот за тия неща .Кеф ти луксозен салон къстъм изпълнение поръчваш си и ти го правят перфектен .

Интериора е показателен за нивото на сглобка и за качеството на материалите . За тва не е трудно да се сетиш , че като пускат една кола наполовина на цената на друга , са спестили НЕ САМО от специалната крава и конци по таблото :winky: Използват стари и изпитани технологии - е да ама стари - листови ресьори , 2 клапана на цилиндър , пластмасов заден капак и тн . И колкото и да се опитват да убедят хората че тва е номер 1 - не става . Който не му се дават пари за Ламбо или Ц63 Блек си купува евтината им алтернатива . Само дето извън америка хич не е евтино - един НОВ мустанг ГТ БОС ти идва на 80% от Ц63 АМГ , без да е по-бърз .
Последна промяна acho.rs на 27 Юни 2012, 18:02, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 27 Юни 2012, 17:46

acho.rs написа:
Jordana написа:Какво толкова му има на интериора ? За разлика от европа в уса има цяла индустрия с милиарди долари оборот за тия неща .Кеф ти луксозен салон къстъм изпълнение поръчваш си и ти го правят перфектен .

Интериора е показателен за нивото на зглообка и за каеството на метериалите . За тва не е трудно да се сетиш , че като пускат една кола наполовина на цената от друга , са спестили НЕ САМО от специалнта крава и конци по таблото :winky: Използват стари и изпитани технологии - е да ама стари - листови ресьори , 2 клапана на цилиндър , пластмасов заден капак и тн . И колкото и да се опитват да убедят хората че тва е номер 1 не става . Който не му се дават пари за Ламбо или Ц63 Блек си купува евтината им алтернатива . Само дето извън америка хич не е евтина един НОВ мустанг ГТ БОС ти идва на 80% от Ц63 АМГ , без да е по-бърз .



Пак гледаш по базови цени или първите в мобиле.де. Казвам ти Боса направо си е наполовина на ц63. А почне ли подръжката още по евтин излиза. А на писата освен ако не е блек серията бая ше се озори. 80% от ц63 ше е гт500 2013 ама със почти 700кс и такъв външен вид трудно може да се спори колкото и нескопосана да е останалата част от колата.

Е мерца със сигурност е доста по премиум и ако това ти е единствена кола или действително държиш на немска изработка е от значение. Иначе грам не ти дреме.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 27 Юни 2012, 18:00

Е аз в мобиле не гледам 2ра ръка . Бос 302 стъпва нов на 60 000 евро в европа . М3 ако още го произвеждат и Ц63 са на 70-73 к евро . Ясно че в Америка са наполовина но извън САЩ цените са други . Онова чудовише 660 коня вероятно ще дойде на поне 80-90 к евро в европа ...

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook