530D развалено турбо
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: 530D развалено турбо
пичове,
вчера след излизане от бокса майсторът ми каза, че имам по-голям от нормалния радиален луфт - 227К км време й беше - и смятам след празниците да я рециклирам, за да не се налага след година да купувам нова турбина.
така че скоро очаквайте информация от първа ръка
вчера след излизане от бокса майсторът ми каза, че имам по-голям от нормалния радиален луфт - 227К км време й беше - и смятам след празниците да я рециклирам, за да не се налага след година да купувам нова турбина.
така че скоро очаквайте информация от първа ръка

- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: 530D развалено турбо
Emooo написа:Ами той човека сигурно разбира как да ремонтира турбини, а не какви турбини има на различните модели коли. Не може да очакваш да знае 535д колко турбота има.
И на мен ми се иска да си прегледам моята,но тук в Италия ако не си в час,ще ти направят рециклиране на цената на нова турбина

- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: 530D развалено турбо
Колеги, реших да си сваля турбото, че горкото вече здава багажа и фвърля повече масло отколкото помпи въздух
и стигнах до момента в който трябва да отвия двете гайки, които държат катализатора с топлата част. И до тук забих, не мога да ги отвия. С каква резба са и може ли да се свали туброто с катализатора и после да се развият тези гайки?

- turbocharged
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 525d
Re: 530D развалено турбо
Нормални M10 гайки са. Приложи им малко повече сила и WD40. Друг начин няма. Най-ефикасно е да нагрееш гайките до червено с оксижен ако имаш такъв. Най-голямата беля която може да стане е да развалиш резбите на шпилките или да ги скъсаш от основата. Гледай да не ги късаш, че шпилките са закалени и трудно могат да се извадят от турбото с разпробиване.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: 530D развалено турбо
turbocharged написа:Нормални M10 гайки са. Приложи им малко повече сила и WD40. Друг начин няма. Най-ефикасно е да нагрееш гайките до червено с оксижен ако имаш такъв. Най-голямата беля която може да стане е да развалиш резбите на шпилките или да ги скъсаш от основата. Гледай да не ги късаш, че шпилките са закалени и трудно могат да се извадят от турбото с разпробиване.
Хм, моят "майстор" вече свърши тази беля и сега съм с една скъсана шпилка

Благодаря!
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: 530D развалено турбо
Благодарско към turbocharged за съвета. Напръсках гайките и ги изчаках един ден. При първия опит за отвиване и то с минимални усилия, гайка се отви. А предия ден какво натискане падна и си мислех, че найстина може да се скъса шпилката. Така и да питам входа на маслото, под какъв ъгъл трябва да бъде? Моето тубро като го свалих входа не беше отвесен, знам че преди това е било рециклирано и е било мърдано. В ТИС като гледам е отвесно http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/08/05/69 , но не знам точно.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: 530D развалено турбо
Днес направих една снимка на наклона на маслената магистрала.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- turbocharged
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 525d
Re: 530D развалено турбо
Отвесна е маслената магистрала, ако стои наклонена не може да се оттича добре маслото от турбото и ще избива масло. Това турбо от снимката е от X5 от първата генерация. Отговарям ти късно и сигурно си разбрал вече че не може да се завърти м-ду топлия охлюв и лагерното тяло.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: 530D развалено турбо
Да, това вече го рабрах, че не може да се завърти, защото променливата геометрия пречи. Турбината е една и съща с Х5 до 2005. По номерата разбрах като поръчвах ново легарно тяло или иначе казано CHRA, което си поръчах от ибей, линка го дадох вече по-горе. Продавача твърди, че тялото е ново, а не рециклирано, което според мен е по-добре.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: 530D развалено турбо
Вече сглобявам турбото, но тука имам един въпрос към по-знаещите. Геометрията на турбината при изключен двигател в какво положение стой? Пълно отворена или посредата? Казвам защо питам, регулирането е електронно и при разглобяване си белязах как е стояло, турбината е била рецеклирана от собственика преди мен и затова е пипана, геометрията беше нагласена да е по средата. Не знам дали това е правилно. Сега съм я сложил да е пълно отворена при спряло положение. Кое от ддвете положение я правилно?
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани