Оригинална аларма - DIY
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Re: Оригинална аларма - DIY
Аз бих препоръчал да тестваш с друга сирена. И ако проработи нормално значи твоята е здала багажа. Ако не работи значи не си за нова а трябва да търсиш проблема другаде.
Но първо провери бушона
Но първо провери бушона


БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Re: Оригинална аларма - DIY
dido0o``` написа:vassil_bk написа: Към фабричната аларма ли си вързал този шоков датчик или имаш някаква афтър-маркет аларма, която си подобрил?
Към фабричната. По същия начин съм го вързал като от DIY в първата страница на темата.
Здравй колега, гледам в тази тема си свързвал шоков датчик към фабричната аларма. Ще може ли малко помощ, че и аз искам да слагам


- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Оригинална аларма - DIY
yellowsubmarine написа:dido0o``` написа:vassil_bk написа: Към фабричната аларма ли си вързал този шоков датчик или имаш някаква афтър-маркет аларма, която си подобрил?
Към фабричната. По същия начин съм го вързал като от DIY в първата страница на темата.
Здравй колега, гледам в тази тема си свързвал шоков датчик към фабричната аларма. Ще може ли малко помощ, че и аз искам да слагам
Какво по точно те интересува? Шоков датчик намерих в София за 15лв и Пловдив за 12лв (няма да давам линкове да не става реклама, ако искаш ми пиши ЛС ). И на двете места бяха двузонови. Свързах и двете зони към датчика на капака и съм ги регулирал по моя преценка. От тогава единствения проблем беше, че ми изгоря сирената и я смених с друга 2ра ръка (20лв) и сега всичко си работи нормално. В първа страница има линк с DIY как се свързва.
- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Re: Оригинална аларма - DIY
dido0o``` написа:yellowsubmarine написа:dido0o``` написа:vassil_bk написа: Към фабричната аларма ли си вързал този шоков датчик или имаш някаква афтър-маркет аларма, която си подобрил?
Към фабричната. По същия начин съм го вързал като от DIY в първата страница на темата.
Здравй колега, гледам в тази тема си свързвал шоков датчик към фабричната аларма. Ще може ли малко помощ, че и аз искам да слагам
Какво по точно те интересува? Шоков датчик намерих в София за 15лв и Пловдив за 12лв (няма да давам линкове да не става реклама, ако искаш ми пиши ЛС ). И на двете места бяха двузонови. Свързах и двете зони към датчика на капака и съм ги регулирал по моя преценка. От тогава единствения проблем беше, че ми изгоря сирената и я смених с друга 2ра ръка (20лв) и сега всичко си работи нормално. В първа страница има линк с DIY как се свързва.
Дай линка за датчика на ЛС.
А какво ще рече двузонов


- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Оригинална аларма - DIY
Има ли някаква допълнителна батерия към оригиналната аларма? Като ми се наложи да сменям акумулатора, след като го разкачих се включи алармата и пищя известно време
След минута две започна да заглъхва, което ме навежда на мисълта, че ако има батерия вече сдава багажа.

- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Оригинална аларма - DIY
В сирената има вградена някаква батерия, която би трябвало да се зарежда докато работи колата. Подозирам, че като е попищяла колата се смъкнала малко. Като покараш трябва да се оправи...landolin написа:Има ли някаква допълнителна батерия към оригиналната аларма? Като ми се наложи да сменям акумулатора, след като го разкачих се включи алармата и пищя известно времеСлед минута две започна да заглъхва, което ме навежда на мисълта, че ако има батерия вече сдава багажа.
- mittko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i '00
- Мечтае да кара: BMW E65
Re: Оригинална аларма - DIY
Здравейте,
Аз също имам проблем с алармата, която ми е фабрична. Проблемът е, че мигачите ми спряха да присветват, когато заключа, промени ми се звуковия сигнал от сирената и когато отворя някоя от предните врати стъклото на съответната врата пада с няколко милиметра и когато затворя врата отново се вдига. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и знае ли как се отстранява?
Благодаря за отговорите предварително!
Аз също имам проблем с алармата, която ми е фабрична. Проблемът е, че мигачите ми спряха да присветват, когато заключа, промени ми се звуковия сигнал от сирената и когато отворя някоя от предните врати стъклото на съответната врата пада с няколко милиметра и когато затворя врата отново се вдига. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и знае ли как се отстранява?
Благодаря за отговорите предварително!
- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: Оригинална аларма - DIY
Добре де,от прочетеното тук и от разглеждананто на схемите разбирам,че шоковия датчик е постоянно захранен с +/- 12V.Това значи, че дори алармата да не е задействана,датчика ще работи и примерно ако двигателя е запален той ще задеиства постоянно от вибрациите.Това няма ли да скъси живота му ?
The Power of Dreams!
- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: Оригинална аларма - DIY
Колеги,днес монтирах шок датчик.Сложих го до печката,като го залепих с двоиноподлепващото което си вървеше с него.До тук добре - датчика проработи,обаче стана така,че от страната която е сложен е добре от другаде никъде по колата не хваща.Колкото и да я удрям не се задейства,а от десния край където е монтиран само да потропам по калника се задейства.Май мястото му там не е много удачно.Я кажете къде ще е най-добре да го сложа?На двама мой приятели шоковите датчици са им сложени под волана и хващат добре.(и двамата са с неоригинални аларми)Дали да го монтирам там?
The Power of Dreams!
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: Оригинална аларма - DIY
Здравейте колеги,
наскоро в нашето малко градче се чу че тарашат коли а и нашите бмв-та са доста харесвани от джамбазите аз не съм от хората които искат собствената им кола да стане нечий донор но не съм и от хората който да плащат по 500-600лв каско на застрахователи.Доста интересни идеи сте дали и ще ползвам някой като например да си преместя EWS-a и да си махна патрона и да сложа капачка там.Обаче искам и аларма и естество оригиналното си е оригинално
но въпроса ми е ... не е ли малко скъпичка към 300 и няколко лева излизала и то без кабелите и шок датчиците.А по принцип има за по 70лв български който вършат същата работа ( да пищи). Хем искам оригинална хем не ми се дават пари та имам един въпрос за обикновените аларми има ли възможност да се кодират да работят с нашите ключове т.е. да оправлявам аларма афтермаркет с заводския ключ(дистанционно) ?
наскоро в нашето малко градче се чу че тарашат коли а и нашите бмв-та са доста харесвани от джамбазите аз не съм от хората които искат собствената им кола да стане нечий донор но не съм и от хората който да плащат по 500-600лв каско на застрахователи.Доста интересни идеи сте дали и ще ползвам някой като например да си преместя EWS-a и да си махна патрона и да сложа капачка там.Обаче искам и аларма и естество оригиналното си е оригинално

- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Оригинална аларма - DIY
ReDFiRe написа:Здравейте колеги,
наскоро в нашето малко градче се чу че тарашат коли а и нашите бмв-та са доста харесвани от джамбазите аз не съм от хората които искат собствената им кола да стане нечий донор но не съм и от хората който да плащат по 500-600лв каско на застрахователи.Доста интересни идеи сте дали и ще ползвам някой като например да си преместя EWS-a и да си махна патрона и да сложа капачка там.Обаче искам и аларма и естество оригиналното си е оригиналноно въпроса ми е ... не е ли малко скъпичка към 300 и няколко лева излизала и то без кабелите и шок датчиците.А по принцип има за по 70лв български който вършат същата работа ( да пищи). Хем искам оригинална хем не ми се дават пари та имам един въпрос за обикновените аларми има ли възможност да се кодират да работят с нашите ключове т.е. да оправлявам аларма афтермаркет с заводския ключ(дистанционно) ?
Къде ги гледаш тея аларми по 300лв ? Отиди в някоя морга, където да имат е46 с ориг аларма, без инсталацията едвали ще ти искат повече от 100-150лв за всички модули. Това не са части, които се търсят постоянно.
Re: Оригинална аларма - DIY
Ти хем не искаш да даваш пари за аларма, хем за застрахователи, хем искаш и колата ти да е здрава.
Сит вълк спящ в кошарата на агнетата. Няма такова нещо.
Аз лично бих сложил по-скъпа аларма с двупосочно дистанционно.
Като свирне алармата веднага ти свирва и дистанционното и може да си до колата по бели гащи за 10 секунди.
Всичко останало е надежда.
Сит вълк спящ в кошарата на агнетата. Няма такова нещо.
Аз лично бих сложил по-скъпа аларма с двупосочно дистанционно.
Като свирне алармата веднага ти свирва и дистанционното и може да си до колата по бели гащи за 10 секунди.
Всичко останало е надежда.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Оригинална аларма - DIY
Колеги, аз имам друго питане, на което не намерих ясен отговор.
Значи, взех колата с афтърмаркет аларма, но забелязах, че МАЙ имам и фабрична, защото индикатора на огледалото ми мига като е заключена.
Та реших да пробвам работи ли и разкачих допълнителната. Когато заключа колата присветват мигачите, но няма звук. А като я отключа няма нито звук нито мигачите мигат. Това разбрах, че се настройва както искаш да е. Заключих колата от ключа, индикатора почна да мига, отключих шофьорската врата от ключалката и отворих вратата. Мигачите почнаха да мигат и да се чува едно "пиип пиип пиип", но не много силно, не като сирена.
Та въпроса ми е, това ли е алармата или нещо по нея не работи или не е настроено?
Обемен датчик имам, но като разклатя колата нищо не става. Проверих и на сайт, проверяващ VIN-а и там пише, че имам аларма.
Да не би сирената да е вързана към другата аларма или???
Значи, взех колата с афтърмаркет аларма, но забелязах, че МАЙ имам и фабрична, защото индикатора на огледалото ми мига като е заключена.
Та реших да пробвам работи ли и разкачих допълнителната. Когато заключа колата присветват мигачите, но няма звук. А като я отключа няма нито звук нито мигачите мигат. Това разбрах, че се настройва както искаш да е. Заключих колата от ключа, индикатора почна да мига, отключих шофьорската врата от ключалката и отворих вратата. Мигачите почнаха да мигат и да се чува едно "пиип пиип пиип", но не много силно, не като сирена.
Та въпроса ми е, това ли е алармата или нещо по нея не работи или не е настроено?
Обемен датчик имам, но като разклатя колата нищо не става. Проверих и на сайт, проверяващ VIN-а и там пише, че имам аларма.
Да не би сирената да е вързана към другата аларма или???
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Оригинална аларма - DIY
jorez написа:Колеги, аз имам друго питане, на което не намерих ясен отговор.
Значи, взех колата с афтърмаркет аларма, но забелязах, че МАЙ имам и фабрична, защото индикатора на огледалото ми мига като е заключена.
Та реших да пробвам работи ли и разкачих допълнителната. Когато заключа колата присветват мигачите, но няма звук. А като я отключа няма нито звук нито мигачите мигат. Това разбрах, че се настройва както искаш да е. Заключих колата от ключа, индикатора почна да мига, отключих шофьорската врата от ключалката и отворих вратата. Мигачите почнаха да мигат и да се чува едно "пиип пиип пиип", но не много силно, не като сирена.
Та въпроса ми е, това ли е алармата или нещо по нея не работи или не е настроено?
Обемен датчик имам, но като разклатя колата нищо не става. Проверих и на сайт, проверяващ VIN-а и там пише, че имам аларма.
Да не би сирената да е вързана към другата аларма или???
http://www.youtube.com/watch?v=yRWJO486mxM
Ето така бип-ка оригиналната аларма. Аз лично като си спра колата зад блока и от най-крайната стая пак я чувам. Обемния датчик сработва, когато нещо наруши обема в интериора. Демек можеш да я пробваш, като заключиш колата с отворен прозорец, изчакаш малко да сработи и махнеш вътре с ръка. Би трябвало да засвири. Това с клатенето единствено може да се разпищи при сериозно разклащане и по-скоро повдигане.. така ти се задейства сензора за наклон и пак почва да пищи. Лошото е че пищи около минута, но мига към 5мин

Re: Оригинална аларма - DIY
Яснооо, благодаря много! Сега, ако измисля и начин да се чува по-силно, защото май на клипчето е по-силна алармата от мойта. 

70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани