НЕМОГА ДА СПРА ЧИСТАЧКИТЕ :(
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Е как така бе колега
провери си ключа да не би да е отказал във вкл. положение-махни бушона и така.....


НЕВОЛЯТА УЧИ........




- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
В моторчето за чистачките (по-точно - в редуктора) има контакт, който прекъсва веригата в крайно положение. Предназначение: като изключиш чистачките, а те не са в крайно положение, веригата на моторчето се затваря не през ключа в купето, а през този контакт. Като стигнат в крайно положение, контакта се отваря и чистачките спират.
Най-вероятно твоя стои постоянно затворен
.
Най-вероятно твоя стои постоянно затворен

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Я дай малко повече инфо, как мога да стигна до този ключ какво представлява и мога ли да го замеря някак без да стигам до мотора, че е на много ш....о място
.
И забравих да поясня - като върна ключа когато чиатачките са долу, след това като дам контакт не стръгват сами, но при най малката вибрация на релето ( даже пробвах като го чукна леко) и релето зацепва пак и нема спиране, като го бутна ръчно релето да изключи - изключва и при първата вибрация пак тръгжа
май направо съм за реле 

И забравих да поясня - като върна ключа когато чиатачките са долу, след това като дам контакт не стръгват сами, но при най малката вибрация на релето ( даже пробвах като го чукна леко) и релето зацепва пак и нема спиране, като го бутна ръчно релето да изключи - изключва и при първата вибрация пак тръгжа


- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Ако прекъснеш БЛК-РЕД (Черен с Червено) на куплунга на мотора и чистачките спрат - причината е в контакта (намира се вътре в мотора). При това положение трябва да си вървят и изключват нормално от ключа на волана (без "пауза" и "еднократно"). Ако не спират с прекъснат проводник, извади релето и куплунга на мотора. На "F1" най-вероятно има "-" (по трасето проводника опира на "маса"). Ако нямd "маса" пробвай друго реле. Схемата е от тук, фиг.09.
Последна промяна ivantchoG на 15 Юни 2006, 22:49, променена общо 1 път
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
да запитам докато е време, вашите чистачки правят ли така, като ги сложа на втората степен и като спра да се движа работят като на първа нормално ли е или
каде е?
и все пак за 91' 92' година Е36 320и каде точно се намира релето и ако е под волана кое точно е всашност да не драпна некое друго и да оплескам нещата.казвайте че немогат се спрат тиа чистачки трагва6 и те трагват спираш и те ако им хрумне спират:(((((( 

оправих гиии
пичове намерих релетата махнах ги запилих им крачетата сложих ги обратно и сега всичко работи нормално но мислиа да ги напраска и с вд 40 за по добра работа че как бяха клеасали.
ако някой го интересува релетата са 2 пише 31 на тях от горе и са леко забити под волана кората.
ако някой го интересува релетата са 2 пише 31 на тях от горе и са леко забити под волана кората.
- sleit_
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525i M54
понеже имам подобен проблем и не съм сигурен че релето за чистачките работи нормално, с кое друго реле мога да го подменя за да разбера дали е прецакано?
- sleit_
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525i M54
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани