НЕМОГА ДА СПРА ЧИСТАЧКИТЕ :(

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

НЕМОГА ДА СПРА ЧИСТАЧКИТЕ :(

Мнение от kopchev » 14 Юни 2006, 10:56

КАжете какъв е проблема pls

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 14 Юни 2006, 11:41

Е как така бе колега :mhihi: :mhihi: провери си ключа да не би да е отказал във вкл. положение-махни бушона и така.....
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 18.10.2005
Местоположение: Бургас

Мнение от Blato » 14 Юни 2006, 11:42

Прецакано реле най-вероятно. Вади бушона и се надявай да не вали докато ги оправиш. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 15 Юни 2006, 0:24

В моторчето за чистачките (по-точно - в редуктора) има контакт, който прекъсва веригата в крайно положение. Предназначение: като изключиш чистачките, а те не са в крайно положение, веригата на моторчето се затваря не през ключа в купето, а през този контакт. Като стигнат в крайно положение, контакта се отваря и чистачките спират.

Най-вероятно твоя стои постоянно затворен :roll: .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 15 Юни 2006, 8:37

Я дай малко повече инфо, как мога да стигна до този ключ какво представлява и мога ли да го замеря някак без да стигам до мотора, че е на много ш....о място :(.
И забравих да поясня - като върна ключа когато чиатачките са долу, след това като дам контакт не стръгват сами, но при най малката вибрация на релето ( даже пробвах като го чукна леко) и релето зацепва пак и нема спиране, като го бутна ръчно релето да изключи - изключва и при първата вибрация пак тръгжа :( май направо съм за реле :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 15 Юни 2006, 9:44

Изображение
Ако прекъснеш БЛК-РЕД (Черен с Червено) на куплунга на мотора и чистачките спрат - причината е в контакта (намира се вътре в мотора). При това положение трябва да си вървят и изключват нормално от ключа на волана (без "пауза" и "еднократно"). Ако не спират с прекъснат проводник, извади релето и куплунга на мотора. На "F1" най-вероятно има "-" (по трасето проводника опира на "маса"). Ако нямd "маса" пробвай друго реле. Схемата е от тук, фиг.09.
Последна промяна ivantchoG на 15 Юни 2006, 22:49, променена общо 1 път
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 15 Юни 2006, 20:39

да запитам докато е време, вашите чистачки правят ли така, като ги сложа на втората степен и като спра да се движа работят като на първа нормално ли е или

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 22.06.2004
Местоположение: София, България

Мнение от FUNERAL » 15 Юни 2006, 22:50

не просто е нормално...... това е екстра хехехе ;)
Изображение

БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО !!!

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 3.03.2006

каде е?

Мнение от PERKY » 20 Юни 2006, 9:24

и все пак за 91' 92' година Е36 320и каде точно се намира релето и ако е под волана кое точно е всашност да не драпна некое друго и да оплескам нещата.казвайте че немогат се спрат тиа чистачки трагва6 и те трагват спираш и те ако им хрумне спират:(((((( :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 20 Юни 2006, 12:40

На моята е под степенката до съединителя където си държиш кракът.
тя е една не малка кутия да не е да очакваш някакео стандартно реленце :)

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 3.03.2006

оправих гиии

Мнение от PERKY » 21 Юни 2006, 14:08

пичове намерих релетата махнах ги запилих им крачетата сложих ги обратно и сега всичко работи нормално но мислиа да ги напраска и с вд 40 за по добра работа че как бяха клеасали.
ако някой го интересува релетата са 2 пише 31 на тях от горе и са леко забити под волана кората.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е60 525i M54

Мнение от sleit_ » 17 Апр 2007, 14:17

понеже имам подобен проблем и не съм сигурен че релето за чистачките работи нормално, с кое друго реле мога да го подменя за да разбера дали е прецакано?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 23.01.2007

Мнение от bmw_e36_fen » 17 Апр 2007, 15:27

А защо темата е в Е36 не си ли с 5ца ?
...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е60 525i M54

Мнение от sleit_ » 17 Апр 2007, 16:27

някой от колегите които са взели отношение по темата май беше с 5-ца, аз съм с Е 36 М 50

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook