м50б20-превъртя лагерите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: м50б20-превъртя лагерите
Купи си чугунен блок-за 60-70 лв. ще намериш перфектен. 

- angel910419
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: първомай
- Пол: Мъж
- Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
- Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
- Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.
Re: м50б20-превъртя лагерите
bavar4o.70 написа:Купи си чугунен блок-за 60-70 лв. ще намериш перфектен.
аз съм с чугунен блок

ТУРБО
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: м50б20-превъртя лагерите
Тоя двигател не трябваше ли да е копресия 12:1 по спомени от другата тема?
То не само вала и буталата ами и главата също е заминала от прегряването.Като ги сумираш всичките неща по добре следващия котор в коша и газ .
То не само вала и буталата ами и главата също е заминала от прегряването.Като ги сумираш всичките неща по добре следващия котор в коша и газ .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: м50б20-превъртя лагерите
angel910419 написа:колега той нямаше как да гледам температурата на мотора,при положение че карах адцки лудо ш зашоите и внимавах повече да не изправя някой завой...и като спрях с дрифтовете или поне опитите за дрифт забелязах че температурата на водата е в червена зона..![]()
![]()
![]()
![]()
Честито бръснене, със сигурност следващия път като дрифтиш ще поглеждаш и температурата на водата. И аз мисля, че по-добре ще е нов мотор втора ръка, иначе ремонта на този не се знае колко ще ти излезе, така наизуст като не се знаят всички щети по него не може да се коментира много, но според мен се мятай на някой 2.8 от "мома" англичанка и си ти.
- Nedko Bozadzhiev
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 7.05.2008
Re: м50б20-превъртя лагерите
Всичко от нещата които са пострадали може да се ремонтира! Въпроса е дали си заслужава!? По-добрия вариант е един друг блок със здрав тунел, биелки на народна цена, май и глава ще сменяш, че са не знае и тя колко е цъфнала. Зимай цял мотор, че ще излезе най евтино пък ако решиш пак да го строукваш знаеш как става вече! Пък за експертите дет смятат че такива интервенции по моторите нямат смисъл да земат най-накрая да си извадят главата от пясъка, че взе да омръзва това даване на акъли от сорта на "вземи си 2.8 върви страшно не ти трябва повече".
П.П. Помисли този път като сглобяваш колата и малко за охлаждането! Като си представя М50 как грее масло звуците от мотора след десетата минута каране са били страшни но ти си продължил поне още 30-40 минути докато мотора просто не е блокирал тотално.
П.П. Помисли този път като сглобяваш колата и малко за охлаждането! Като си представя М50 как грее масло звуците от мотора след десетата минута каране са били страшни но ти си продължил поне още 30-40 минути докато мотора просто не е блокирал тотално.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: м50б20-превъртя лагерите
^^^ Колега, точно па М50-то си има страшна охладителна система... М50-тка с блокирал отворен термостат на това време навън с нормално каране и перфектно виско, не може да загрее на 12 часа 10-12км. в София... На това ако му викаш кофти охладителна система...
Със стоковото охлаждане па си карах на Калояново и проблемите бяха точно 0, не е мръднала от средата тая стрелка... Подозирам че проблема на колегата се корени някъде другаде
Със стоковото охлаждане па си карах на Калояново и проблемите бяха точно 0, не е мръднала от средата тая стрелка... Подозирам че проблема на колегата се корени някъде другаде




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: м50б20-превъртя лагерите
Dirty M5 driveR написа:Те всички казват така, ама друго си е да сглобиш мотора с доказано добри части и качествена ревизия. Щото никой не ти дава гаранция, че "новия" мотор няма да изтропа след 2 месеца поради същата или подобна причина. По-скъпо е, да, но то веднъж се прави, и ако е кадърно няма да имаш проблеми повече.
Правилно казано

Не е първа нито последна от сорта тема,повечето винаги казват нов двигател или не се занимаваи изобщо..след качествена ревизия на твоя двигател ще си доволен и ще знаеш че няма да пипаш повече.А иначе като вземеш новия не е гаранция кво му има пък на него или колко време ще изтрае

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: м50б20-превъртя лагерите
намери човек които разбира от бмв
много добре замерете вала
но според описанието ти работата е трагична
може да е загрял толкова че дори тунела на блока да има деформация
като стегнеш всички пети на вала ги измерете добре
по добре намери един друг вал с биели и всичко по него
ако тунела е ок монтираи в тоя блок
но може да са ти задрали и цилиндри и е по добре да си намериш цяло долнище от работещ м50
много добре замерете вала
но според описанието ти работата е трагична
може да е загрял толкова че дори тунела на блока да има деформация
като стегнеш всички пети на вала ги измерете добре
по добре намери един друг вал с биели и всичко по него
ако тунела е ок монтираи в тоя блок
но може да са ти задрали и цилиндри и е по добре да си намериш цяло долнище от работещ м50
- Nedko Bozadzhiev
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 7.05.2008
Re: м50б20-превъртя лагерите
Всички шестаци греят маслото адски! Това се разбира най-ясно по характерните тракащи звуци на клапаните. Давай газ на какъвто и да е шестак повече от пет минути и слушай симфонията. Под даване на газ имам предвид не първа втора трета и 40 секунди на сфетофара, Пет минути втора и трета в червеното под товар! Чугуна има хубава охладителна система ама доста трудно изстива!!! Та миналата гадина на втори кръг на Тайм Ататк на дрифт таксито моята два часа не е гасих та като разглобихме мотора не са изненадахме що блока беше крив с 0,25 а за главата просто не ми са говори. Аз карам с масло за състезателни коли и проблем тракащи повдигачи нямам ама нали всички викат, че "оригиналното" БМВ 10W40 дет са продава във форума е най-хубавото за тия мотори та аз си трая. Колегата да зима един друг мотор да го хвърля на части и да си прави строукъра пак и да дава газ! Кат са счупи счупи са!!!!! Куп желязо са тези коли в крайна сметка нищо страшно не е станало.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: м50б20-превъртя лагерите
Ми кажете кой е тоя мотор, дето няма да се разтрака с 10W40 при такова каране?! Има други масла за тая цел
Само дето те струват пари, и се сменят често. И тука повечето рейсъри и дрифтъри отпадат
щото булшинството са на горепосочения принцип "карай докато се счупи, нали е купчина желязо".


- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: м50б20-превъртя лагерите
Истинските рейсинг автомобили им слагат външни електрически маслени помпи и маслени кулери като водни радиатори та пак прегряват какво остава за тоз мотор дето няма нищо проектирано за състезания в себе си а е допълнително облагороден.Маслото като отиде на 130 градуса е чорба дето и мазането е като за чорба.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- georgi320
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 2.11.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325тдс
- Мечтае да кара: х6м
Re: м50б20-превъртя лагерите
и аз имах сащия проблем и си взех друг мотор и след това дрифтовете с навигатор 

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани