м50б20-превъртя лагерите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: м50б20-превъртя лагерите

Мнение от bavar4o.70 » 16 Апр 2012, 22:12

Купи си чугунен блок-за 60-70 лв. ще намериш перфектен. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: м50б20-превъртя лагерите

Мнение от angel910419 » 17 Апр 2012, 0:45

bavar4o.70 написа:Купи си чугунен блок-за 60-70 лв. ще намериш перфектен. :yes:

аз съм с чугунен блок :conf:
ТУРБО

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: м50б20-превъртя лагерите

Мнение от Jordana » 17 Апр 2012, 2:22

Тоя двигател не трябваше ли да е копресия 12:1 по спомени от другата тема?
То не само вала и буталата ами и главата също е заминала от прегряването.Като ги сумираш всичките неща по добре следващия котор в коша и газ .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: м50б20-превъртя лагерите

Мнение от baitun » 17 Апр 2012, 8:13

angel910419 написа:колега той нямаше как да гледам температурата на мотора,при положение че карах адцки лудо ш зашоите и внимавах повече да не изправя някой завой...и като спрях с дрифтовете или поне опитите за дрифт забелязах че температурата на водата е в червена зона.. :kuku: :kuku: :kuku: :kuku: :kuku:

Честито бръснене, със сигурност следващия път като дрифтиш ще поглеждаш и температурата на водата. И аз мисля, че по-добре ще е нов мотор втора ръка, иначе ремонта на този не се знае колко ще ти излезе, така наизуст като не се знаят всички щети по него не може да се коментира много, но според мен се мятай на някой 2.8 от "мома" англичанка и си ти.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 7.05.2008

Re: м50б20-превъртя лагерите

Мнение от Nedko Bozadzhiev » 17 Апр 2012, 21:53

Всичко от нещата които са пострадали може да се ремонтира! Въпроса е дали си заслужава!? По-добрия вариант е един друг блок със здрав тунел, биелки на народна цена, май и глава ще сменяш, че са не знае и тя колко е цъфнала. Зимай цял мотор, че ще излезе най евтино пък ако решиш пак да го строукваш знаеш как става вече! Пък за експертите дет смятат че такива интервенции по моторите нямат смисъл да земат най-накрая да си извадят главата от пясъка, че взе да омръзва това даване на акъли от сорта на "вземи си 2.8 върви страшно не ти трябва повече".

П.П. Помисли този път като сглобяваш колата и малко за охлаждането! Като си представя М50 как грее масло звуците от мотора след десетата минута каране са били страшни но ти си продължил поне още 30-40 минути докато мотора просто не е блокирал тотално.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: м50б20-превъртя лагерите

Мнение от Boyadjiev » 18 Апр 2012, 0:03

^^^ Колега, точно па М50-то си има страшна охладителна система... М50-тка с блокирал отворен термостат на това време навън с нормално каране и перфектно виско, не може да загрее на 12 часа 10-12км. в София... На това ако му викаш кофти охладителна система...

Със стоковото охлаждане па си карах на Калояново и проблемите бяха точно 0, не е мръднала от средата тая стрелка... Подозирам че проблема на колегата се корени някъде другаде :help:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: м50б20-превъртя лагерите

Мнение от angelBMW » 18 Апр 2012, 18:15

Dirty M5 driveR написа:Те всички казват така, ама друго си е да сглобиш мотора с доказано добри части и качествена ревизия. Щото никой не ти дава гаранция, че "новия" мотор няма да изтропа след 2 месеца поради същата или подобна причина. По-скъпо е, да, но то веднъж се прави, и ако е кадърно няма да имаш проблеми повече.


Правилно казано :yes:
Не е първа нито последна от сорта тема,повечето винаги казват нов двигател или не се занимаваи изобщо..след качествена ревизия на твоя двигател ще си доволен и ще знаеш че няма да пипаш повече.А иначе като вземеш новия не е гаранция кво му има пък на него или колко време ще изтрае :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: м50б20-превъртя лагерите

Мнение от ares2 » 18 Апр 2012, 18:49

намери човек които разбира от бмв
много добре замерете вала
но според описанието ти работата е трагична
може да е загрял толкова че дори тунела на блока да има деформация
като стегнеш всички пети на вала ги измерете добре
по добре намери един друг вал с биели и всичко по него
ако тунела е ок монтираи в тоя блок
но може да са ти задрали и цилиндри и е по добре да си намериш цяло долнище от работещ м50
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 7.05.2008

Re: м50б20-превъртя лагерите

Мнение от Nedko Bozadzhiev » 18 Апр 2012, 20:15

Всички шестаци греят маслото адски! Това се разбира най-ясно по характерните тракащи звуци на клапаните. Давай газ на какъвто и да е шестак повече от пет минути и слушай симфонията. Под даване на газ имам предвид не първа втора трета и 40 секунди на сфетофара, Пет минути втора и трета в червеното под товар! Чугуна има хубава охладителна система ама доста трудно изстива!!! Та миналата гадина на втори кръг на Тайм Ататк на дрифт таксито моята два часа не е гасих та като разглобихме мотора не са изненадахме що блока беше крив с 0,25 а за главата просто не ми са говори. Аз карам с масло за състезателни коли и проблем тракащи повдигачи нямам ама нали всички викат, че "оригиналното" БМВ 10W40 дет са продава във форума е най-хубавото за тия мотори та аз си трая. Колегата да зима един друг мотор да го хвърля на части и да си прави строукъра пак и да дава газ! Кат са счупи счупи са!!!!! Куп желязо са тези коли в крайна сметка нищо страшно не е станало.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: м50б20-превъртя лагерите

Мнение от Dirty M5 driveR » 18 Апр 2012, 20:20

Ми кажете кой е тоя мотор, дето няма да се разтрака с 10W40 при такова каране?! Има други масла за тая цел ;) Само дето те струват пари, и се сменят често. И тука повечето рейсъри и дрифтъри отпадат :mhihi: щото булшинството са на горепосочения принцип "карай докато се счупи, нали е купчина желязо".

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: м50б20-превъртя лагерите

Мнение от Jordana » 18 Апр 2012, 21:08

Истинските рейсинг автомобили им слагат външни електрически маслени помпи и маслени кулери като водни радиатори та пак прегряват какво остава за тоз мотор дето няма нищо проектирано за състезания в себе си а е допълнително облагороден.Маслото като отиде на 130 градуса е чорба дето и мазането е като за чорба.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 2.11.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е36 325тдс
Мечтае да кара: х6м

Re: м50б20-превъртя лагерите

Мнение от georgi320 » 15 Май 2012, 22:29

и аз имах сащия проблем и си взех друг мотор и след това дрифтовете с навигатор :driving:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook