Маслен радиатор на ИС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Маслен радиатор на ИС
Здравейте колеги,искам да си сложа маслен радиатор на ИС-а(м42) обаче незнам от къде да хвана маслото и как да го вържа за да стане както трябва.Знам че има доста колеги които са правили тази интервенция така че ще съм много благодарен ако някой ми каже как точно да го направя
Ако имате възможност и за снимков материал ще е още по-добре
Предварително благодаря на отзовалите се!


Предварително благодаря на отзовалите се!

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Маслен радиатор на ИС
Филтър , картер братле , само между тях минаваш през радиатора за маслото ... Продават се такива капачки за е36 даже с термостат ... Така или иначе тръбите за турбото са ти медни , защо не навиеш няколко серпентини пред бъбреците преди да влезе в турбото маслото
I'm slowly drifting


- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Маслен радиатор на ИС
DirtySouth написа:Филтър , картер братле , само между тях минаваш през радиатора за маслото ... Продават се такива капачки за е36 даже с термостат ... Така или иначе тръбите за турбото са ти медни , защо не навиеш няколко серпентини пред бъбреците преди да влезе в турбото маслото
Да стане нещо като тези на М44 за хидравликата? Не съм сигурен обаче, дали зимата тоя радиатор няма да има отрицателен ефект, освена ако не е с термостат де. По-добре едно 10в60.
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Маслен радиатор на ИС
То маслото ще е 10в60 но ще ми трябва и маслен радиатор,все пак не е хубаво това масло да е постоянно след 100-120 градуса че и повече... 

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
- rumencvetanov5713
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 14.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e36 M43B18
- Мечтае да кара: e36 m43b18 T
Re: Маслен радиатор на ИС
и аз искам да направя тази интервенция само че на m43b18 със радост ще следя темата
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Маслен радиатор на ИС
трябва внимателно да премериш и да сметнеш какво става с твоето масло сега и дали има нужда от това охлаждане
иначе може да взаимстваш част от системата от някои дизел.. но ще попреработиш малко
ако мотора ти е с турбо тогава идеята е добре
уредите за температура на масло и налягане са желателни също
но спред мен за атмосферна М42 няма смисъл . но си е лично мнение.. идеята ти ми харесва.. мислил съм си много пъти но не ми се захваща
не ми се иска да постигна обратен ефект.. маслото да не е в работната си температура и да не смазва добре..
споделете още инфо ако знаете .. темата е интересна
иначе може да взаимстваш част от системата от някои дизел.. но ще попреработиш малко
ако мотора ти е с турбо тогава идеята е добре
уредите за температура на масло и налягане са желателни също
но спред мен за атмосферна М42 няма смисъл . но си е лично мнение.. идеята ти ми харесва.. мислил съм си много пъти но не ми се захваща
не ми се иска да постигна обратен ефект.. маслото да не е в работната си температура и да не смазва добре..
споделете още инфо ако знаете .. темата е интересна
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Маслен радиатор на ИС
Колега много правилно си се досетил че колата ще е с турбо и уреди за налягане и температурата на маслото ще има задължително!
За масло както казах по-горе съм избрал 10в60,но мисля че ако отида на една писта да си покарам само 10тина минутки на дрифт и маслото ще мине 110-120 градуса,а тези температури не са добри за него.Точно за това искам да си сложа радиаторче и съм спокоен че двигателя ми ще е здрав.
Относно това да взема инсталация от дизел....на мен не ми е проблем радиатора,а от къде да хвана маслото и къде да го върна
За масло както казах по-горе съм избрал 10в60,но мисля че ако отида на една писта да си покарам само 10тина минутки на дрифт и маслото ще мине 110-120 градуса,а тези температури не са добри за него.Точно за това искам да си сложа радиаторче и съм спокоен че двигателя ми ще е здрав.
Относно това да взема инсталация от дизел....на мен не ми е проблем радиатора,а от къде да хвана маслото и къде да го върна

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Маслен радиатор на ИС
за хващането някъде около масления.. всичко е алуминии и може да си завариш щуцер от там нататък прецени как и къде до радиаторчето.. за него имаш място под водния или там някъде.. важно е да не се допират и да не се удрят един в друг ..
а останалото е картера.. лепиш и на него едно щуцерче и това ще е
вече уредите ти ща имат някакви сензори но за тях трябва повече инфо..
а и май се говори за система като термостат за да пуска маслото над определени градуси за да не си е ок всичко
а останалото е картера.. лепиш и на него едно щуцерче и това ще е
вече уредите ти ща имат някакви сензори но за тях трябва повече инфо..
а и май се говори за система като термостат за да пуска маслото над определени градуси за да не си е ок всичко
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Маслен радиатор на ИС
Начина по който си го описал ти ми е лесен и мога да но направя,но не мисля че е правилен.Лесно ще хвана масло някъде от филтъра и лесно ще го вкарам в картера,също и термостат не е проблем да се сложи,но има едно но!След като отвори този термостат и както е хванато по този начин маслото ще падне налягането на маслената помпа и може да си строша двигателя.По гореописания начин е един вид успоредно свързан,а на мен ми трябва да е последователно.
Ако греша нека някой който го е правил и разбира от тези неща да ме поправи
Ако греша нека някой който го е правил и разбира от тези неща да ме поправи

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани